Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4059
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ey, kjøpte en snusboks hvor det var et par-tre ødelagte snus oppi så for erstatning av swedish match etter jeg sendte mail. Hva slags erstatning er det? Penger/refusjon eller er det snus jeg får? Isåfall hvor mye snus..?
Attach bilde av snusene i en e-post og klag på en saklig måte.
Tipper de sender deg en fin kompensasjon for å opprettholde ryktet, og hva er vel en boks eller fem for de som produserer snusen?

Edit: Leste feil, du har allerede klaget Tipper de kompenserer i form av snus (tipper en boks eller halv rull, da det nok er billigere for dem. Hvis de har lov da! Hvis ikke blir det nok kroner.
Jeg ville forventet en boks, ikke 5-10 bokser ettersom det bare var noen få ødelagte.
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 17:45.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sa hele boksen var sånn�� håper på 5er tårn
Anonym bruker
"Rød Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan neppe forvente å få 5 bokser, du får maks en ny boks om dette er lov da. de kommer til stusse på hvorfor alle snus er ødelagt dette er ikke normalt. De kommer uansett å kreve boksen og alle snus du sender inn til kontroll siden de skal sjekke batchnr og hvorfor dette har skjedd da vil de se at du har hustle de. ikke smart.

Tror det hadde vært letter å få mer om det faktisk hadde vært noe i boksen som ikke skulle være der. Klagde en gang til Kims på noe dritt jeg fikk i et produkt fra de, fikk da stor eske med nøtter og en eske med potegull med alle varianter og flere poser av hver fra de siden jeg hadde en ekkel opplevesle med noe som ikke skulle være i produktet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
de kommer til stusse på hvorfor alle snus er ødelagt dette er ikke normalt. De kommer uansett å kreve boksen og alle snus du sender inn til kontroll siden de skal sjekke batchnr og hvorfor dette har skjedd da vil de se at du har hustle de. ikke smart.
Vis hele sitatet...
Enig, dumt å si at alle var sånn. Det er utrolig. Altså, lite trolig.
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 19:11.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hustle dem? Han sa at et par-tre stykker var ødelagt. Hvor fikk du dette våset fra?

han smart du ikke smart
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sa hele boksen var sånn�� håper på 5er tårn
Vis hele sitatet...
Du ikke lese riktig.
Jeg leste om igjen, innså min pinlige og tilnærmet fatale feil, og editet
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 19:14.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan neppe forvente å få 5 bokser, du får maks en ny boks om dette er lov da. de kommer til stusse på hvorfor alle snus er ødelagt dette er ikke normalt. De kommer uansett å kreve boksen og alle snus du sender inn til kontroll siden de skal sjekke batchnr og hvorfor dette har skjedd da vil de se at du har hustle de. ikke smart.

Tror det hadde vært letter å få mer om det faktisk hadde vært noe i boksen som ikke skulle være der. Klagde en gang til Kims på noe dritt jeg fikk i et produkt fra de, fikk da stor eske med nøtter og en eske med potegull med alle varianter og flere poser av hver fra de siden jeg hadde en ekkel opplevesle med noe som ikke skulle være i produktet.
Vis hele sitatet...
Nope det gjør de neppe. Ex'n var noe av et petimeter. Ved den minste feil kontaktet hun alltid produsenten. En gang fant hun en plastbit i en boks med hermetikk. Da fikk hun 2 fulle pappesker med forskjellig boksemat i posten. De ønsket plastbiten tilsendt slik at de kunne fastslå hvor den kom fra.

Ellers var det saltstenger som var knuste, sauspakning som var nesten helt tom, og noen salte kjeks som manglet salt. Kun den ene gangen ba de om å få noe i retur. Alle andre ganger sendte de ut varer. Utenom fjordland, de sendte 200 kroner. Tror hun klaget 5-6 ganger den tiden vi var samboere og de strakk seg alltid langt og forklarte årsak.
Dårlig PR - dårlig

Bra PR - bra

Bra kundebehandling ved feil i produktet - bra PR
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De gangene jeg har klaget direkte til produsenten (swedish match) har jeg fått 2-3 bokser i posten.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fyfaen gleder meg til å få 2-3 bokser gratis ass
jeg kjøpte en boks med skruf fresh hvor innholdet merkelig nok var helt uten minksmaken og nikotin.
fikk 2 bokser i posten ganske fort. én av typen jeg kjøpte og én av ny sort de hadde
Fikk faktisk 3 bokser av Swedish match i posten selv denne uken pga en boks med 06 snus som ble kjøpt for flere måneder siden der ingen av posene var sydd igjen.. Hadde nesten glemt ut at jeg fyllte ut det klageskjemaet, og ble veldig positivt overrasket da jeg fikk 3 bokser i posten. Knall service.
Sist endret av Juicekongen; 28. mai 2020 kl. 22:13.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Fikk faktisk 3 bokser av Swedish match i posten selv denne uken pga en boks med 06 snus som ble kjøpt for flere måneder siden der ingen av posene var sydd igjen.. Hadde nesten glemt ut at jeg fyllte ut det klageskjemaet, og ble veldig positivt overrasket da jeg fikk 3 bokser i posten. Knall service.
Vis hele sitatet...
Tok det flere måneder før du fikk boksene?
Jeg fikk en ny boks i posten, tror ikke du skal forvente kjempe mye.

Hvis du kjøper en hvitevare som er defekt, så får du én ny vare og ikke fem.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok det flere måneder før du fikk boksene?
Vis hele sitatet...
I underkant av 2 måneder, cirka. Det nevnte også dette i e-posten de sendte meg når de hadde behandlet ferdig garanti saken.

"På grund av rådande omständigheter ber vi om överseende med att leveranstiden kan bli något längre på er ersättningsprodukt."
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gjorde dette selv, men via Imperial tobacco Norway ettersom jeg snuser skruf.

Tok ikke en uke engang før jeg fikk post.
Fikk en snusboks og en pop socket det sto "skruf fresh" på.
Snusen jeg fikk hadde gått ut på dato og var tørr som Sahara..
Sist endret av Flaffersen; 14. juni 2020 kl. 05:15.
Seriøst? Vet du da hadde jeg faktisk vurdert å slutte med skruf. Makan til drittsjappe. Sende ut gammal snus når de sjøl har solgt varer som er under par.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Seriøst? Vet du da hadde jeg faktisk vurdert å slutte med skruf. Makan til drittsjappe. Sende ut gammal snus når de sjøl har solgt varer som er under par.
Vis hele sitatet...
Sendte de en email for å klage, så får se hva jeg får til svar imorgen.