Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1791
Hei,
Jeg har prøvd Paralgin Forte kanskje 30 ganger. Pleier da å spise 3 stk og så ta 3-4 til. Sist jeg var i Brugata så kjøpte jeg fire 60mg OxyContin. Regner med at det er depot iom at de er 60mg og røde. På felleskatalogen så angis potensiell dødlig dose slik:
"Overdosering/Forgiftning: Letal dose for voksne (uten toleranseutvikling) angis til ca. 60-100 mg peroralt. Iom at jeg ikke har noen toleranseutvikling så vil 60mg for meg ligge i det intervallet som beskrives av flere legesider som potensielt dødelig. Riktignok helt i bunnen av skalaen, men likevel skremmer meg litt. Har mer lyst til å prøve meg litt frem ( da dette er et forholdsvis sterk opiat som jeg har enorm respekt for. Har vurdert å dele tabelettene i tre-fire deler, men på felleskatalogen og andre internasjonale legemiddel sider så fraråder de på det dette på det sterkeste: "tabelettene skal svelges hele med et glass vann. Skal ikke deles, tygges eller knuses da dette gir rask frisetting av oksykodon, som kan gi absorpsjon av livstruende mengde.

Så det jeg lurer på er hva dere tenker om å
dele pillene. Er en mann på 80kg.
Skriv gjerne også litt om hva slags rus jeg forvente meg?
Sist endret av Trygghet; 10. oktober 2016 kl. 08:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ta en av de og slikk at det røde, knus, lage små linere og juster deg selv etter form. Du kan forvente; slapp, altså godslapp, synke ned i sofaen slapp, blasert, euforisk, likeglad osv.
Del 60mg pillen i to, knus ene halvpart og svelg det. Den andre halvparten kan igjen deles i to slik at du har biter på ca 15mg som er fint å dosere på nytt med, knuses og svelges, føl på formen. Men husk å vent 1 time, før du redoserer! Vær forsiktig og ikke bland noen andre legemidler inn om du er ny i dette.

Vil du kjøre "hardcore" (Den beste) versjonen, gnikk av ytterste fargelaget, del i 4 - biter på ca 15mg hver. En av disse knuser du og kakker opp til et så fint pulver som mulig med f.eks et kort eller barberblad. Del så dette pulveret i to linjer, snort den ene linjen og vent 20 min. Da skal du egentlig være der du vil være.

Personlig syntes jeg oxycontin gir den beste rusen (Euforia) men vær svært forsiktig, dette er meget avhengighetsskapende og jeg anbefaler deg å ha høy respekt for det. Hvis du ikke allerede har gjort det så ville jeg gått igjennom hele Erowid sin side om Oxycodone, som er virkemiddelet i Oxycontin.. Nyt det
Sitat av monoxide Vis innlegg
Del 60mg pillen i to, knus ene halvpart og svelg det. Den andre halvparten kan igjen deles i to slik at du har biter på ca 15mg som er fint å dosere på nytt med, knuses og svelges, føl på formen. Men husk å vent 1 time, før du redoserer! Vær forsiktig og ikke bland noen andre legemidler inn om du er ny i dette.

Vil du kjøre "hardcore" (Den beste) versjonen, gnikk av ytterste fargelaget, del i 4 - biter på ca 15mg hver. En av disse knuser du og kakker opp til et så fint pulver som mulig med f.eks et kort eller barberblad. Del så dette pulveret i to linjer, snort den ene linjen og vent 20 min. Da skal du egentlig være der du vil være.

Personlig syntes jeg oxycontin gir den beste rusen (Euforia) men vær svært forsiktig, dette er meget avhengighetsskapende og jeg anbefaler deg å ha høy respekt for det. Hvis du ikke allerede har gjort det så ville jeg gått igjennom hele Erowid sin side om Oxycodone, som er virkemiddelet i Oxycontin.. Nyt det
Vis hele sitatet...
30mg er temmelig mye for en førstegangsbruker imo. Jeg tok 20mg første gang og det var passe, men alle er forskjellige.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Del så dette pulveret i to linjer, snort den ene linjen og vent 20 min. Da skal du egentlig være der du vil være.
Vis hele sitatet...
Im all about safety