Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1923
Har fått tak i noe som heter Frontin. De er visst fra Ungarn. Prøvde først 10 0,5mg men syns ikke det var noe å skryte av. Nå har jeg skaffa 15 1mg. Fikk høre av han jeg fikk de hos, og han sa de var det samme som Xanax og Xanor. Vanligvis tar jeg 5-10 Xanax og blir i godform. Noen andre her som har testa de??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har ikke prøvd Frontin, men det skal være alprazolam tabletter på 0,25 mg, 0,5 mg og 1 mg. Nå vet jeg ikke hva du sitter med, men jeg anbefaler deg å trappe ned og ta en pause ihvertfall noen måneder om dette er noe du tar flere ganger i uken! Høy dose alprazolam!! Stor fare for avhengihet/abstinens/bivirkninger

Tenk deg at 4-5mg slår knockout på de uten toleranse, ligger jeg godt til rette på sofaen etter 3mg så er jeg i koma før jeg vet ordet av det.
Har kryss og tvers toleranse og har tatt benzoer i årevis. Tar ikke daglig lenger. Har sett en voksen mann på 90kg+ som aldri har tatt benzo før,
sovne tvert om sittende i ubehagelig kontorstol på jobb i høy støysone(over 90db) av 1mg(!!!) ksalol. Alprazolam det også. Det var mye sikling og han sovnet i en fæl stilling med nakken på halv 8. Måtte riste liv i han og fikk han ut på luftetur, noen timer senere hadde han stoppet på vei hjem fra jobb for å sove i bilen ved siden av motorveien (klarte ikke 20min kjøretur). Ikke undervurder dette preperatet..

For de med toleranse så gir benzodiazepiner alene sjelden en rus, verdig definisjonen. Ved høye doser så ender en som regel med å sovne, få blackout og gjøre noe en ikke burde og/eller vanligste er å undervurdere egen oppførsel og fremstå som påvirket av de rundt deg og det kan få veldig kjipe følger.. Husk dette virker kjapt og er ekstremt potent, skummelt når det lurer deg til å tro du er mer oppegående enn du egentlig er.

Skulle du være så lur å sette deg bak rattet og bli tatt i kontroll så vil du miste førerkortet, bare til opplysning så er [COLOR="Red"]nye regler[/COLOR] i gang og blir du tatt med xanor eller rivotril så mister du lappen, kan muligens få en tur i fengsel om du er lur nok. Ikke kjør når du er påvirket eller er usikker!!! [COLOR="Red"]Safety first!!! [/COLOR]
Det handler om allmenn sikkerhet. Jeg vil ikke ha en bil over i mitt kjørefelt![COLOR="Red"] Bare generelle advarsler her[/COLOR], ikke rettet direkte til TS. Jeg vet at jeg hadde sporet opp evt sjåfør med promille som kræsjet i mine familiemedlemmer. Sikker på at de fleste hadde gjort det. You dont want freaks breathing down your neck..

Okey, greit å bare få enda en NBNB ut i forumet, det er så ekstremt farlig å kjøre på noen legemidler at det burde vært forbudt! Og det er det også!!

Kan ikke sjekke om legemidlene dine er legit TS, hvilke doser har du gått på og hvor ofte? har du andre spørsmål så bare fyr løs Ha en fin dag!

[COLOR="Red"]Stay safe freaks[/COLOR]
Ok kanskje greit med enda noen advarsler.

Kanskje greit og få med at ingen heller må finne på og blande frontin med f.eks paracet. Skulle du være så lur og blande det i en sprøyte og sette deg bak rattet kan du havne i fengsel om du er lur nok! Monoxide nevner bilkjøring, jeg vil også nevne hvor mye farligere det vil være og kjøre lastebil istede, husk dette folkens! Skulle du kjøre allikevel vil jeg anbefale og ikke kræsje i noens familiemedlem, you dont want to look over your shoulder to stay safe from freaks.
Jeg velgere tro at norsksvensken prøvde å være morsom
Jeg spiste alt jegfikk tak i Rivotril, Apodorm, vival, Stesolid(rektal...) mens jeg også fikk massevis av medisiner som kan redusere kjøreegenskapene, fra lege.
Selv så trodde jeg at ingen kunne merke noe, jeg tok de ikke for å ruse meg, bare for å slippe å føle.
En dag ble jeg tatt for ruskjøring, helt tilfeldig?
Ikke undervurder benzo piller, uansett hva de heter og hvor de kommer fra.
Etter de nye reglene måtte jeg søke om å beholde lappen, jeg tar av og til 7,5 mg Imovane og av og til 25mg Sobril.
Jeg måtte ta alt på nytt da jeg kunne ta lappen etter endt straff, heldigvis er det lenge siden. Lenge dersom du er 22, men ikke dersom du har levd litt lenger.
Dere tror meg kanskje ikke,men dette er faktisk sannheten.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 5. mars 2016 kl. 00:06.
Nurse Betty: Må man søke for å beholde lappen når du av og til tar Imovane eller Sobril? Jeg tar 3,75-7,5 mg imovane fast, og 5 mg ved sengetid sporadisk. Maks 2 ganger i uken ca. Forstod det slik at den nye medisintabellen kun gjaldt for fast bruk av medisiner.. men jeg tar kanskje feil? Ikke lett å skjønne seg på det greiene der.
Takk for fint svar.
Den nye tabellen er meget kryptisk for både leger og pasienter. Det kan godt hende at min lege er litt i overkant forsiktig, jeg venter på svar fra fylkeslegen.
Nå angrer jeg meg grønn, har ikke tatt Sobril siden temaet var oppe.
Klem fra Betty
Nei, spørsmålet er jo om man bør søke i det hele tatt. Særlig når ikke legen har nevnt noe selv...