Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 29577
Angrer på at jeg lot nikotin bli en vanesak. Selv etter en måned lenket i seng uten mulighet for sigg var det første jeg ville ha da jeg klarte å bevege meg utenfor. Værste psykiske og fysiske avhengigheten av alt jeg har vært borti. Vel, opiatene er litt verre fysisk, men det går forholdsvis fort over.. Uansett, eneste jeg ikke har klart å legge fra meg er nikotin. Kaffe og sigg nå på morran er jo himmelsk!
elevatormusician
sorrY's Avatar
amfetamin. føkkings nemesis.
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Sitat av pidget Vis innlegg
Angrer på at jeg lot nikotin bli en vanesak. Selv etter en måned lenket i seng uten mulighet for sigg var det første jeg ville ha da jeg klarte å bevege meg utenfor. Værste psykiske og fysiske avhengigheten av alt jeg har vært borti. Vel, opiatene er litt verre fysisk, men det går forholdsvis fort over.. Uansett, eneste jeg ikke har klart å legge fra meg er nikotin. Kaffe og sigg nå på morran er jo himmelsk!
Vis hele sitatet...
Bare en ting: Hva slags opiater har du vert avhengig av?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hallusinasjoner i edru tilstand. Det var som oftest en skummel mann med mørk hatt og frakk i sidesynet mitt og han forduftet med en gang jeg snudde hodet for å inspisere han nærmere. Han kunne stå alt fra en halvmeter til flere hundre meter unna avhengig av om jeg befant meg inne eller ute. Det var også en episode der jeg så lys i forskjellige farger og former fly inn på rommet mitt fra vinduet. Sistnevnte skjedde noen måneder etter siste inntak. Den skumle mannen forsvant etter hvert men det tok sin tid det også.
Vis hele sitatet...
Gjorde denne mannen deg skremt? Høres helt jævlig ut.
Sitat av powerpuffcat Vis innlegg
Hva er grunnen til det?
Vis hele sitatet...
Fyllesyke, nerver, kvalme, blackout, vold, trusler, politi, glattcelle, ulykker/skader, pinlige statuser på facebook, osv.

Dessuten er det en ganske ubehagelig og meningsløs rus.
Sitat av wat Vis innlegg
Gjorde denne mannen deg skremt? Høres helt jævlig ut.
Vis hele sitatet...
Man blir jo greit skremt når du oppdager at en mann med hatt og frakk creeper på deg i sidesynet og det blir jo ikke bedre når han fordufter så fort du ser på han. Så det var ganske jævlig i begynnelsen men jeg ble heldigvis vandt til det. Var også irriterende til tider da han poppet opp helt plutselig og tok oppmerksomheten min fra det jeg bedrev.
angrer på valium. piller generelt føller det som har føcka hodet mest opp , fåt sykiske knekker etter og gått på piller osv , klikka helt i hue..

prøvd mdma ( 4 ganger els )
cola ( 80 ganger kansje )
weed (fast i noen år i mnds perioder )
amfetamin (100 ganger kansje )
extzy ( 1 gang )
alkohol (store mengder )
Piller generelt her og. Selvfølgelig er dem gode og ha også.. Men har driti meg ut på dem for mange ganger. Og det er liksom noe som tar lang tid å lære feil av. Ellers er det visse overjusteringer med Amfetamin. Noen kjipe opplevelser med alkohol. Tok ved en feil PMMA også, det kunne endt galt. Men ble jo fortalt at det var MDMA. Var en periode jeg eksperimenterte med bensin også, som jeg nå i etterkant ser kan ha endt veldig dårlig.

Angrer også på at jeg røyka så mye cannabis i tenårene som jeg gjorde. Ødela så utrolig mye for meg. Det har alkoholen gjort i begynnelsen av 20-årene og. Men det er noe bevisst og som jeg har et problem med. Kan ikke skylde på selve rusmiddelet eller noe.

PS: Sorry for rotete innlegg, ikke helt edru.
Sist endret av ZionRoad; 12. august 2014 kl. 18:48.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Tror det finnes en stigma rundt det å bli skadet av hasj når det er så mange som mener, og overbevisende argumenterer for at det er uskadelig.


Tror du bør roe ned mann..
Vis hele sitatet...
Er jo akuratt det det ikke er. Cannabis er jo det stoffet som alle tror er ufarlig og som blir ufarligjort av så og si alle. Sann var det ivertfall i min vennegjeng/omkrets osv. Medisin er det jo også! Rivotril er medisin det også, er det da "sunt"? for det er akuratt sann det blir framstilt, som SUNT fordi det er medisin...

Sitat av walkinbalance Vis innlegg
Har en noe lignende historie ang. cannabisen. Cannabis er som et speil. Kjennetegnet for dem som utvikler angst, psykoser og depersonalisering er problemer fra før av. Det skaper en ond sirkel hvor en røyker mer enn andre, nettopp for å komme seg unna problemene sine. Når man røyker cannabis i lengden for å døve problemer blir de bare verre og verre i det rusen går ut.

Går det lang nok tid blir man fucked. Selv utviklet jeg panikkangst og en uvirkelighetsfølelse som var helt jævlig, men har roet seg i dag. Er fortsatt påvirket psykisk med angst, men først og fremst fordi ting plager meg fortsatt - traumer, komplekser og div. Gikk fint i flere år, også røyka jeg mer da jeg hadde kriser underveis. Dårlig kombinasjon.

Det jeg savner mest er følelsen av å være KLAR, og ha en konsentrasjon. Får lyst å riste på hodet og håpe jeg kvikner til.. men må sies at jeg fortsatt ikke har utfordret angsten, bare latt den bli verre. Om jeg hadde tatt problemet mitt i roten og eksponert meg mye sosialt ville det nok gått bedre med tiden. Er bare for langt nede til å ta steget.

Tenkte å begynne med en sport, for før når jeg hadde flyt i det, så var klarheten og konsentrasjonen på topp. Får se om det virker. Føler med dere alle, skulle gjerne hatt en kompis med lignende problem egentlig.

En annen ting rundt cannabis og psykiske problemer, er jo skunken på markedet i dag. Alt er dyrket for å få høyest mulig thc, som går utover cbd og andre virkestoffer i cannabis som roer psyken om en er utsatt for nevrotiske plager. Sies at 1/10 ikke burde røyke shiten på markedet i dag, selv om de er uten problemer fra før av.

Hadde det vært lovlig, så blir det bedre. Mange strains som funker bra på folk med psykiske plager, finnes bare ikke på gatene eller hos din dealer, som regel. Utrolig synd, alt blir verre med forbud
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ingen problemer fra før av, så det er bullshit. Og jeg ga meg med engang, røyka kanskje 10 ganger siste 5 åra etter jeg fikk det.

Jeg hadde ingen problemer fra før av, så det er bullshit. Og jeg ga meg med engang, røyka kanskje 10 ganger siste 5 åra etter jeg fikk det.
De fleste her har jo fått problemer etter både bruk og missbruk. Og en annen tråd her på freak så var det en poll, og da var det 1/3 av alle som røyka som hadde fått noen form for psykiske problemer. Er så drittlei bagatalisering av hasjbruk.

Men ja, all cannabis idag er avla helt feil, kun for thc, thc og thc!

Beklager bloodshotEyes jeg leste ikke innlegget ditt ordentlig!
Sist endret av narni; 12. august 2014 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har røyka hasj/weed fra jeg var 18 til jeg var 23år. Jeg har røyka tett nesten hver dag i 4år.

Etter å ha vært stolt over å være en stoner i flere år så fikk jeg plutselig en psykisk knekk??? hvor jeg ikke klarte å røyke med kompiser lenger.. og begynte kun å røyke aleine.

Etterhvert så skjønte jeg at jg fikk angst av å røyke og den digge følelsen med å blaze var borte!

Hvis jeg røyker med venner får jg total angst, over-analyserer og føler at jeg ikke klarer å kommunisere med venner og bekjente på en god måte.

-----------------------------------------------

I TILLEGG så har jeg tatt MDMA annen hver helg de siste to årene, noe som virkelig har fucka meg opp!!!!

Så nå har jeg slutta helt med røykings og molly, vært clean fra alt i to måneder...

-----------

Konlusjon: Jeg tenker at jeg har noen fine stunder å se tilbake til og skal holde meg unna molly og røykings i umiddelbar framtid!

Som situasjonen min er nå vil jeg ikke gå tilbake til gamle spor.

For meg har det tidligere vært "ALT, eller ingenting". Jeg klarer ikke å ruse meg litt!
Og med engang jeg begynner å ruse meg så tar jeg så sinnsykt mye og føler at jeg utvikler meg til å bli en person jeg ikke er så veldig glad i.

Im gonna stay clear
Eneste jeg angrer på må være alle gangene jeg har brukt hasj, har alltid vært på fylla og har aldri fått noe rus :/ noen som vet hva det kan skyldest? iallefall første gangen jeg brukte grønt, endret mitt syn seg betraktelig, og har røyka nesten hver dag etter det. Nå har jeg nett kommet hjem fra en 12 dagers ferie i Spania der jeg drakk masse alkohol og røyket mye hver dag, og var en kveld jeg angret sykt, først hadde vi vors med alkohol, deretter røyka jeg en hel joint med kun grønt, og så tok jeg 2 piller MDMA.. og når jeg kom tilbake til hotellet i 7-8 tida om morningen var jeg i en "tilstand" som ikke kan beskrivest, vennene mine sa senere at jeg var som en hjernedød grønsak, ikkje mulig å kommunisere med meg eller noe, husker berre alt var hakkete og kunne nesten ikkje føle beina/henda osv, var første gang jeg prøvde MDMA og, men er ikke sikker på om det funka en gang, siden jeg forventet helt andre "følelser" av det, muligens alkoholen og grønt ødela MDMA rusen jeg forventet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Cannabis, uten tvil.
Jeg har brukt det meste som er normalt tilgjengelig og har utvilsomt hatt mange gode opplevelser knyttet til rus. Men det er to rusmidler jeg angrer på og det er Cannabis og Heroin. Fikk store problemer knyttet til bruken av begge. Jeg sløste bort 5-6 år av livet i en evig Cannabisrus og det er litt bittert å tenke på. Heroin trenger jo ingen større forklaring. Det fører jo bare til elendighet....
Angrer ikke direkte på å ha prøvd noe, men angrer på enkelt episoder, å jeg kommer ikke til å gjenta inntak av diverse droger.

Cannabis - Angrer på at jeg begynte å røyke daglig i perioder i 13-14års alderen. Førte til mye elendighet med politi, barnevern og selvsagt bekymret familie. Fucket også opp psyken min en del med dette. Hukommelse, kreativitet og det å forstå ting er også long gone, noe jeg velger og tru at stammer fra denne perioden. Regner med alkohol også spilte en avgjørende rolle her. Røyker ganske ofte nå om dagene, og har ikke støtt på noen hindringer med det nå i senere tid.

Alkohol - Samme greia her, angrer på at jeg begynte så tidlig. Er også en del enkelt episoder jeg kunne vert foruten.

Amfetamin - Har 9 av 10 ganger blitt konsumert på fylla. Den ene gangen i edru tilstand er grei nok, men ikke noe jeg ønsker, eller trenger i livet mitt. Men er dessverre svak for det i fylla, så skal aldri si aldri.

Ecstasy - Ingen anger, men kunne godt vært foruten de gangene det ble blandet med alkohol. I edru setting finnes det ingen anger, bare gode opplevelser.

Kokain - Bare prøvd det en gang på fylla, noe jeg ikke har noe særlig minne om. Har ikke noe særlig ønske om og prøve det på nytt heller, men om noen tilbyr er det godt mulig jeg tar imot.

Valium - Prøvd det en gang, det også på fylla, uten noe særlig minne om det. Har bestemt meg for å ta avstand fra piller da det blir for lettvint for meg. Er også redd jeg hadde likt det for godt.

Etter en del fantastiske opplevelser med Ecstasy har jeg videre planer om å prøve Sopp og LSD.
Alkohol helt klart....det har forstyrra og forma meg de siste 20 åra......
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Tror det finnes en stigma rundt det å bli skadet av hasj når det er så mange som mener, og overbevisende argumenterer for at det er uskadelig.
Vis hele sitatet...
Er det noen av dere som sier dere har slitt pga hasj, som har tenkt noe spesifikt over hvor vidt forbudet faktisk har vært delaktig faktor i å gi dere angst?
Det må da ha mye å si at det er ulovlig og uglesett - hadde det vært legalt ville man kanskje ikke sittet inne med mye av skammen og angsten (for dem som føler det den veien, selvsagt)

De gangene jeg har kjent på disse følelsene, har det som regel opphav i at det er ulovlig og sosialt uakseptert.
Har også opplevd at barndomsvenner som jeg stilte opp for i vanskelige tider hvor de var mobbeofre uten venner etc, sletter meg fra facebook o.l uten grunn.
Er ganske sikker på at det skjedde pga de har hørt at jeg har røyka en del...

Det er jo kjipt, men jeg tåler det. Er bare jævlig synd at alle haterne der ute ikke veit bedre...

Men jeg er ganske interessert i å høre deres refleksjoner angående dette, det er jo et viktig argument i hele "hasj gjør deg sinnsyk"-diskusjonen.
Mange som ikke tenker over effekten ulovliggjøringa har psykisk
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Er det noen av dere som sier dere har slitt pga hasj, som har tenkt noe spesifikt over hvor vidt forbudet faktisk har vært delaktig faktor i å gi dere angst?
Det må da ha mye å si at det er ulovlig og uglesett - hadde det vært legalt ville man kanskje ikke sittet inne med mye av skammen og angsten (for dem som føler det den veien, selvsagt)
Vis hele sitatet...
For meg betydde ikke ulovligheten noe som helst. Noia for å bli tatt eksisterte ikke (hvem bryr seg om en bot på 5000), og de fleste vennene mine røyka selv eller ga faen i om andre gjorde det. Men det som kan ha hatt noe å si er at hasjen på det svarte markedet er avlet til å ha mye THC og lite CBD, og hvis det hadde vært lovlig kunne jeg valgt mer rolige strains (mye CBD) som ikke fucket huet mitt.
Jeg angrer ikke på at jeg prøvde cannabis, men at jeg fortsatte å røyke så mye som jeg gjorde. Jeg har nedsatte kognitive evner den dag i dag, selv om jeg er rein nå. Alkoholforbruket mitt er jeg heller ikke videre stolt av. Drikker sjeldent mer enn 1-2 ganger i uka, men jeg skjønner aldri når jeg bør stoppe. Det jeg kanskje angrer mest på at jeg i det hele tatt prøvde, er kokain. Jeg skulle bare ta noen pils i sola i går, men landa utpå og var hjemme 4 i natt. Det er blitt slik at jeg omtrent ikke kan dra ut uten å kjøpe noe nese. siden innstillingen min alltid er at "i kveld dropper jeg kokain", har jeg heller aldri planlagt innkjøpet på forhånd. Derfor er jeg idiot og kaster pengene etter negerne i Torggata. Dyrt og dårlig.
Angrer ikke på noe av det jeg har prøvd, det jeg angrer på er at jeg ikke har stoppet når faresignalene har begynt og komme. Spesielt Opiater, piller, og sist men ikke minst, Alkohol.
Hadde jeg brukt disse med måte, eller sluttet å bruke etter jeg har testet det hadde det ikke vært noe problem, men disse 3 sjangerene som har ødelagt livet mitt hittil.
Etter langtids overdreven bruk av XTC/MDMA og speed back in the days så trodde jeg at jeg hadde fucka psyken min såppas at jeg ikke trodde jeg skulle bli "normal" igjen, da angret jeg veldig på at jeg hadde brukt dette!
Men dette ga seg med tiden, nå kan jeg bruke dette innimellom uten noe problemer eller sug som jeg pleide få før.

Så no regrets på å ha testet noe, bare den overdrevne bruken.
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Jeg angrer ikke på at jeg prøvde cannabis, men at jeg fortsatte å røyke så mye som jeg gjorde. Jeg har nedsatte kognitive evner den dag i dag, selv om jeg er rein nå. Alkoholforbruket mitt er jeg heller ikke videre stolt av. Drikker sjeldent mer enn 1-2 ganger i uka, men jeg skjønner aldri når jeg bør stoppe. Det jeg kanskje angrer mest på at jeg i det hele tatt prøvde, er kokain. Jeg skulle bare ta noen pils i sola i går, men landa utpå og var hjemme 4 i natt. Det er blitt slik at jeg omtrent ikke kan dra ut uten å kjøpe noe nese. siden innstillingen min alltid er at "i kveld dropper jeg kokain", har jeg heller aldri planlagt innkjøpet på forhånd. Derfor er jeg idiot og kaster pengene etter negerne i Torggata. Dyrt og dårlig.
Vis hele sitatet...
Nedsatte kognitive evner? I hvilken grad? Det er vel ikke slik at du glemmer hvordan du kom deg til steder og sånt?
Sitat av Grisefett Vis innlegg
Nedsatte kognitive evner? I hvilken grad? Det er vel ikke slik at du glemmer hvordan du kom deg til steder og sånt?
Vis hele sitatet...
Kognitive evner er så langt mye mer omfattende en som så. Kognitive funksjoner omfatter sanseoppfattelse (persepsjon), oppmerksomhet (konsentrasjonsevne), hukommelse og logiske evner (begrepsdannelse, resonnerende evner, teoretisk intelligens), problemløsning og språk.

Tilsynelatende svikt i kognitive funksjoner vurdert ut fra subjektive rapporter og prøver, kan imidlertid også sees ved følelsesmessige problemer (angst, aggresjon) og smerte, fordi disse tilstandene påvirker utøvelsen av de kognitive funksjoner, spesielt konsentrasjonsevne og motivasjon.

Kort og greit forklart, så har det fint lite med å ''glemme hvordan man kom seg til steder og slikt''. Kognitive nedsatte evner kan være et resultat av demens, sykdommer og skader som påvirker sentralnervesystemet (hjernen), og da kan man nok fort gå seg vekk i butikken.
Angående alle som svarer hasj, her er mine tanker. (ikke bare mine kanskje)

Jeg har røyka intensivt det siste året. Nå har jeg tatt en pause på et par måneder og merker at livskvaliteten har gått ned en del. Men jeg vet hvorfor however, når du røyker ofte så slutter hjernen og produsere dopamin. For dere som ikke vet hva dopamin gjør så er det et slags naturlig lykkemiddel som utløses i hjernen. Man får det etter man har spist et godt måltid, røyka en sigarett eller kysset en fin jente, dere forstår tegninga. Når hjernen blir vant med å få dopamin gjennom weed så reduserer det dopaminutløsningen ved andre ting som feks. å spise eller trene. Men dere trenger ikke bli alt for skremt av dette ettersom du bare må vente noen månder til dopaminbalansen i hodet har glattet seg ut til det vanlige. Om du driver med andre ting, som kokain, heroin og alkohol kan det ha en lengre og alvorligere impact på dopaminproduksjonen.

http://www.truthonpot.com/2012/12/04...fect-dopamine/

lykke til alle sammen
Rivotri, benzo generelt!!!!
ALDRI ha mange liggende om gangne.
Du blir aldri frisk igjen.
Amfetamin, men kunne helt sikkert tatt det igjen. Oppturen er helt grei, ikke den beste rusen jeg vet om for min del, men nedturen er helt jævlig for min del, så fremt jeg ikke har noe xanax/valium etc.. liggende. Foretrekker heller MDMA framfor speed.mye bedre rus og aldri merka noe nedtur på det
- Amfetamin: "helt greit" om det ligger på bordet på en fest. men å begynne kjøpet: Selv om makka-pikken, søvnen og matlysten blir bedre etter lengre bruk er det ikke verd det, trenger ikke akkurat miste mer vekt heller. Nesten ingenting positivt etter "fest-linjene".
- Benzodiazepiner(erfaring valium): avhengighet og abstidenser, godt der og da, men helvete å komme av, fristelse av å kjøpe hva enn anna piller man kommer over.
Jeg har mer angret over hvordan jeg tok/brukte noen rusmidler, mer enn selve rusmidlene i seg selv så langt.
Med alkohol har det fort gått galt med for mye drikke for fort på for tom mage. Det var også en gang jeg tok speed og ikke hadde spist eller fått i meg væske på forhånd. Falt jo omtrent i koma av utmattelse etterpå. Hvis man stuper inn for fort i utprøvelsen av stoffer, så kan man fort ødelegge hele rusen. Greit å tenke over om det er lurt å ta seg noen forhåndsregler, noe det ofte er.
Sist endret av dazezone; 21. september 2014 kl. 23:13.
Hasj > ble fucka i hue som yngre, går bra nå som "voksen"
Rivo > rivo.. say no more
makka > skittent,
Jeg angrer på at jeg har spist muskatnøtter (åherregud så dumt og ubehagelig) og at jeg har tatt kokain oppimot 10 ganger, da det aldri slår feil at jeg hadde hatt det bedre uten nese i en ukes tid etterpå. Syntetisk cola var også litt.. uforutsigbart og rart og noe jeg mest sannsynlig ikke tar igjen.

Ellers er det enkeltepisoder med alkohol og benzo jeg gjerne skulle vært for uten, men jeg angrer ikke på at jeg har tatt disse tingene. Til sitt bruk er det kurrant.
Muskatnøtter funker det i det hele tatt? Aldri prøvd, kommer aldri til og gjøre det heller, men hva var bivirkningene?
Det burde jo vært alkohol, men er egentlig ikke det. Det jeg har tatt mest skade av er at cannabis er ulovlig. Den følelsen av skam og synd som det i en del tilfeller har ført med seg. Å drive å skjule bruket og at alle andre ser på det som et stort problem.
Sitat av king123 Vis innlegg
Muskatnøtter funker det i det hele tatt? Aldri prøvd, kommer aldri til og gjøre det heller, men hva var bivirkningene?
Vis hele sitatet...
Bivirkningene er vel de eneste virkningene du får, men virkninger får du.
Du vil trolig oppleve kraftig kvalme, svimmelhet, sterk hodepine, diare, oppkast, dødsangst, og det å være trøtt og sove 12 timer de nærmeste dagene etter. For all del, rus deg heller på din egen skit. Aldri mer muskat hos meg.
Liksom hørt man får halliser, men da er det bare en myte som du sa . Glad jeg aldri har prøvd det. Research er tingen
Sitat av king123 Vis innlegg
Liksom hørt man får halliser, men da er det bare en myte som du sa . Glad jeg aldri har prøvd det. Research er tingen
Vis hele sitatet...
Man kan oppfatte farger skarpere, samt kanskje små synsbedrag. Er det verdt det? For meg - Nei.
Sant som du sier, er absolutt ikke verdt det. Føler det er en mer slags fjortisdop!? Holder meg heller til egen skitt som du nevnte.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Salvia, definitivt.

Var psykisk ødelagt i mange år etter å ha trippet på salvia når det var lovlig i Norge. Jeg gikk konstant rundt og trodde at tiden ble å stoppe og lignende. Jeg tror jeg utviklet rimelig heftig PTSD etter det, men fikk aldri en diagnose. Kompisene mine trodde jeg køddet når jeg fortalte hvor jævlig det var, så jeg hadde ingen jeg kunne prate med om det heller. Faen for et drittstoff det er, det ødela hele ungdomstiden min, og jeg trodde det var ufarlig fordi det var lovlig... Jeg var liksom 14-15 år gammel når jeg tok det, helt idiotisk.
Vis hele sitatet...

AKKURAT det samme med meg. Salvia er nok det eneste jeg kommer på som jeg angrer på at jeg prøvde. Og som om ikke det var nok så var salvia det aller første psykoaktive stoffet jeg prøvde (utenom alkohol). Trippen i seg selv var ubeskrivelig skremmende, men det var i tillegg også tiden etterpå som var minst halvparten av ubehaget, fikk nemlig noen helt for jævlige innbilninger/tvangstanker ,som er litt vanskelige å forklare, i hvertfall et helt år etterpå.

Heller ikke kameratene mine tok det ikke helt seriøst når jeg fortalte om hvor ufattelig ubehagelig salvia var (de fikk faktisk bare mer lyst til å prøve det, what..)
Sist endret av Deagleflyndre; 22. september 2014 kl. 22:00.
angrer ikke: hasj
alkohol
flein


angrer på: makka
syntetisk hasj
salvia


angrer mest etter å ha prøvd makka en gang... fikk depresjoner og angst som varte i cirka 3 måneder. holder meg til weed og alkohol nå
Sist endret av criminal-ideal; 26. september 2014 kl. 23:42.
Jeg angrer ikke på noen.

Ingen rusmidler har gitt meg verken direkte eller indirekte problemer. Det kan være en og annen episode "inspirert av" alkohol i ungdommen som jeg i etterkant ikke er stolt over, men ellers har jeg ingen problemer med å holde meg unna rusmidler, og i alle fall de som ikke har fristet til gjentagelse. Selv om jeg har gjort dumme ting i alkoholpåvirket tilstand, så angrer jeg ikke på at jeg har prøvd det, og selv om jeg ikke liker rusen av cannabis, så var det helt uproblematisk å prøve det.
Angrer ikke:
(God) Cannabis
Lorazepam
Flunitrazepam
Klonazepam
Alprazolam
Oxacepam
Diazepam
Oxycontin
Oxynorm
MDMA
2-CB
Trøffler
LSD
Cocain

Angrer:
(Dritt) cannabis
Amfetamin
Meth
Crack
Og ALT av c-prep utenom lyrica.
Alkohol, men dette er noe som må til i sosialt samvær med dagens ungdom..

Kommer aldri til å prøve:
Salvia
Syntetisk cannabis
annet syntetisk drit.
Sist endret av monoxide; 27. september 2014 kl. 00:07.
Angrer ikke på noe, men det nærmeste jeg kommer anger er når det ble litt for mye pepper en periode.
Med fylla fulgte som regel pepperbørsa. Jævlig gøy når man var på topp på byen, men den jævlig kjipe søndagen og ofte bedritne mandagen var ikke noe særlig artig. Merka jeg gikk og tenkte mye på pepper i hverdagen også denne perioden. "Hmmm, jeg skal ikke bare ta meg ei linje før jeg stikker på skolen o.l"
Ble heldigvis aldri til at jeg rusa meg i hverdagen, og nå er det lenge siden jeg har vært ute og jogga med joggeskoene igjen. Holder meg heller til cola og emma <3

Syns man skal dømme hvor bra/dårlig et rusmiddel er for deg etter hvor dårlig en føler seg dagen derpå.
først fremst alkohol + piller av rusmidler. det har ført til mange problemer.
2c-b er det verste synes jeg. på kanten til psykoseklikk flere ganger under rusen.
Angrer vel egentlig på alle rusmidlene jeg har prøvd til en viss grad. Skal sies at jeg har prøvd alt. Det har vært mer nedtur enn opptur, og følelsen av å ha et svart hull innvendig som sakte men sikkert fortærer deg, er helt jævlig.

Dagen noen finner opp en tidsmaskin, skal jeg stjele nevnt maskin, dra tilbake til før det sklei ut, deretter bitchslappe litt vett inn i den nysgjerrige guttepjokken jeg en gang var.
Alt har jo vært opplevelser og erfaringer jeg sitter igjen med mye kunnskap og lite psykiske plager (Eneste som har gitt meg plager har vært dårlig cannabis, røykt mye i lange perioder.. sikkert flere som kjenner seg igjen der. Røyker ikke lengere, med mindre det er av medisinsk kvalitet, hjemgrodd kvalitet pot som jeg vet er grodd rett, tørka rett og cured rett. Da kan jeg fint ta en doobie og to uten noen problem annet en fnising og eufori som man fikk i begynnelsen av karrieren hehe Subutex er også noe jeg har prøvd, og ikke angrer på at jeg har prøvd. Men all benzo og opiater vil jeg fraråde folk å prøve dersom de ikke har erfaring og nokk guts til å ta seg selv i nakken å si nok er nok. Fordi det er JÆVLIG fort gjort å bli avhengig.

Å være hobbynarkoman krever mer enn tilgang, tro meg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sobril uten tvil!
Mitt første og siste møte med piller var med 15stk blå sobril sammen med et par sterke drinker. Ca 2 timer etter siste pille var tatt falt jeg sammen og ble lagt i senga av moren min og en kompis jeg var med. Var helt likbleik i huden og fikk pustestopp kort tid etter. Jeg ble kjørt inn med ambulanse på sykehuset hvor jeg i etterkant fikk høre at hvis jeg hadde kommet så lite som et kvarter seinere så hadde det vært for seint.
Hele denne episoden fra jeg tok pille nummer 5 til rundt 22:00 - 06.00 er helt borte for meg. Det første jeg husker etter dette var at jeg sitter forran peisen og ser på en ølflaske som ligger å smelter i glørene, ante ikke hvordan den kom der (selfølgelig jeg som slang den på peisen selv) men fikk av en eller annen grunn panikkangst og var overbevist om at moren min hadde dratt ned på stranda for å ta livet sitt. Hun har forsøkt å gjøre dette to ganger tidligere så har en teori om at det lå noen traumer i underbevistheten som kom frem der og da.
Jeg ble helt fra meg og ringte 112 og forklarte at de måtte kjøre ut til stranda med en gang for å stoppe moren min i å ta selvmord. Husker at jeg ikke ble tatt seriøst og bare bedt om å roe meg ned, slang da på røret og tokk bilen til broren min for å kjøre ned selv og redde hun. 200 meter nedover gata blir jeg stoppet av politiet jeg selv hadde ringt, kort etterfulgt av moren min som bare hadde vært ute for å plukke opp broren min fra en fest.. Ble kjørt inn på glattcella hvor jeg sov i nesten en hel dag. Enda på visa ble 2 års utsettelse på lappen, 12 løk i bot og jeg kom aldri inn i militæret. Alt for noe som jeg trodde så uskyldig som jeg fant i mors medisinskap.
Ser at det blir skrevet mye om sobril her på forumet så håper det kan komme noe godt ut av min historie til andre som er på søk etter billig lykke. Og til dere som leser det her og syntes jeg er passe dust som spiste så mange så er det verdt og nevne at jeg aldri hadde tenkt å ta så mange og kan heller ikke huske at jeg gjorde det, det bare ble sånn etter pillene begynte å fungere
Sitat av Gygrid Vis innlegg
Sobril uten tvil!
Mitt første og siste møte med piller var med 15stk blå sobril sammen med et par sterke drinker. Ca 2 timer etter siste pille var tatt falt jeg sammen og ble lagt i senga av moren min og en kompis jeg var med. Var helt likbleik i huden og fikk pustestopp kort tid etter. Jeg ble kjørt inn med ambulanse på sykehuset hvor jeg i etterkant fikk høre at hvis jeg hadde kommet så lite som et kvarter seinere så hadde det vært for seint.
Hele denne episoden fra jeg tok pille nummer 5 til rundt 22:00 - 06.00 er helt borte for meg. Det første jeg husker etter dette var at jeg sitter forran peisen og ser på en ølflaske som ligger å smelter i glørene, ante ikke hvordan den kom der (selfølgelig jeg som slang den på peisen selv) men fikk av en eller annen grunn panikkangst og var overbevist om at moren min hadde dratt ned på stranda for å ta livet sitt. Hun har forsøkt å gjøre dette to ganger tidligere så har en teori om at det lå noen traumer i underbevistheten som kom frem der og da.
Jeg ble helt fra meg og ringte 112 og forklarte at de måtte kjøre ut til stranda med en gang for å stoppe moren min i å ta selvmord. Husker at jeg ikke ble tatt seriøst og bare bedt om å roe meg ned, slang da på røret og tokk bilen til broren min for å kjøre ned selv og redde hun. 200 meter nedover gata blir jeg stoppet av politiet jeg selv hadde ringt, kort etterfulgt av moren min som bare hadde vært ute for å plukke opp broren min fra en fest.. Ble kjørt inn på glattcella hvor jeg sov i nesten en hel dag. Enda på visa ble 2 års utsettelse på lappen, 12 løk i bot og jeg kom aldri inn i militæret. Alt for noe som jeg trodde så uskyldig som jeg fant i mors medisinskap.
Ser at det blir skrevet mye om sobril her på forumet så håper det kan komme noe godt ut av min historie til andre som er på søk etter billig lykke. Og til dere som leser det her og syntes jeg er passe dust som spiste så mange så er det verdt og nevne at jeg aldri hadde tenkt å ta så mange og kan heller ikke huske at jeg gjorde det, det bare ble sånn etter pillene begynte å fungere
Vis hele sitatet...
Irrelevant for denne tråden, men blå sobril?

Kola og rivotril er IKKE en slager, våkner som regel opp uten å huske en dritt, all kolaen er vekk, mobilen er vekk, leiligheten er rasert og jeg har facerapet meg selv herfra til helvete.
Sist endret av Facemelter; 10. november 2014 kl. 08:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Irrelevant for denne tråden, men blå sobril?

Kola og rivotril er IKKE en slager, våkner som regel opp uten å huske en dritt, all kolaen er vekk, mobilen er vekk, leiligheten er rasert og jeg har facerapet meg selv herfra til helvete.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det irrelevant at jeg deler hva jeg angrer på at jeg har tatt ?
Blir like irrelevant som at du trenger å fortelle at du faceraper deg selv.
tenkte bare skrive litt mer utdypende så folk kanskje kunne relatere lettere.

edit: Blå sobril ja, husker ikke helt antall mg
Sist endret av Gygrid; 10. november 2014 kl. 15:18.
Sitat av Gygrid Vis innlegg
Hvordan er det irrelevant at jeg deler hva jeg angrer på at jeg har tatt ?
Blir like irrelevant som at du trenger å fortelle at du faceraper deg selv.
tenkte bare skrive litt mer utdypende så folk kanskje kunne relatere lettere.

edit: Blå sobril ja, husker ikke helt antall mg
Vis hele sitatet...
Han mener det er irrelevant for tråden at han spør om de blå sobrilene dine, ikke at du deler historien din.

Men jeg selv synes det er rart at du har kommet over blå sobril. Sikker på at det ikke var noe annet?
Sitat av HardstyleLABAN Vis innlegg
Angrer vel egentlig på alle rusmidlene jeg har prøvd til en viss grad. Skal sies at jeg har prøvd alt. Det har vært mer nedtur enn opptur, og følelsen av å ha et svart hull innvendig som sakte men sikkert fortærer deg, er helt jævlig.

Dagen noen finner opp en tidsmaskin, skal jeg stjele nevnt maskin, dra tilbake til før det sklei ut, deretter bitchslappe litt vett inn i den nysgjerrige guttepjokken jeg en gang var.
Vis hele sitatet...
Som jeg skulle sagt det selv. Spot on!
Sitat av Gygrid Vis innlegg
Hvordan er det irrelevant at jeg deler hva jeg angrer på at jeg har tatt ?
Blir like irrelevant som at du trenger å fortelle at du faceraper deg selv.
tenkte bare skrive litt mer utdypende så folk kanskje kunne relatere lettere.

edit: Blå sobril ja, husker ikke helt antall mg
Vis hele sitatet...
Tror han siktet til at det ikke er noe som heter "blå sobril".
Angrer på:

Subutex/Heroin (gjorde meg opiatavhengig)
Amfetamin (ødlelagte psyken min)



Anger ikke på:

Ecstacy/MDMA (bare hatt positive opplevelser med det)
GHB (tatt det såpass få ganger at har kun positive opplevelser med det også)
Benzodiazepiner (har kun hjulpet meg, som medisin)
Cannabis (kun prøvd det to-tre ganger så har ikke hatt noe forhold til det i det hele tatt)