Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5468
Hei alle sammen!
Jeg har endelig registrert en konto etter flere år med lurking.
Jeg har noen spørsmål angående noen piller som jeg har. Jeg har Oxycodon 20mg, og Dolcontin 30mg. Disse har jeg fått når jeg gikk en liten tur på silkeveien.
Som bildet viser, Oxyen har "OCD 20" på den ene siden. På den andre siden står det APO.
Dolcontinene er lyseblå, med "30" på den ene siden.
Ifølge den hyggelige karen jeg møtte på mens jeg gikk tur på silkeveien, er Oxyene ren Oxycodon, og Dolcen er ren morfin.

Har allerede skutt en halv Oxy, og den andre halvdelen blandet med litt fantastisk speed. Begge gangene funket det fjell!
Men det jeg lurer på, burde jeg koke Oxyen, Dolcen, eller begge deler? Før dette har jeg bare vært borti heroin innenfor opiater, og da måtte jeg alltid koke det.
Det står så mye forskjelligt på nettet, men siden disse er tydeligvis norske piller, tenkte jeg at norske folk kunne nok gi meg best råd.
Blander det seg ikke ut i vann da? Etter du evt. har sugd av skallet på pillen. Jeg har aldri skutt noe som helst, så jeg har igrunnen ikke peiling..

Men knus heller pillene og dra de opp nesa. Skyte piller er no good, maan.. Stay safe
Sist endret av rullgardin; 15. oktober 2014 kl. 11:22.
Trådstarter
8 1
Beklager for dobbelpost, prøvde å endre på den første men det funka ikke for en eller annen grunn.
Her har vi et bilde som fungerer.
http://i.imgur.com/iSPbvsD.jpg
Ta 2 skjeer, knus den godt, kakk med kortet ditt, rull en 100 lapp - Og ready set go, snort! Skyte all den dritten som er i pillene er ikke værdt det. Har flere kompiser som har fått blodpropp og dritt av å skyte piller.
Trådstarter
8 1
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Blander det seg ikke ut i vann da? Etter du evt. har sugd av skallet på pillen.
Vis hele sitatet...
De har ikke skall. Ja, oxyene blandet seg ut i kaldt vann. Jeg måtte knuse den om til et veldig fint pulver, men selv da var det noe som låg igjen etter jeg filtrerte.
Med tanke på hvor høy biotibiotiljengelighet Oxy har så hadde jeg heller parachutet enn å skyte. Å skyte piller er ganske på trynet uansett hvordan man vrir og vender på det.
Trådstarter
8 1
Hvis noen skal kommentere og bare si at jeg ikke burde skyte pillene, så kan de like så godt ikke kommentere. Jeg lagde denne tråden for å få svar på mine spørsmål, ikke for fremmede å fortelle meg hva jeg burde gjøre med min kropp.
The way posted above on how to shoot OC it is suicide for your veins and your body. Its so wrong it was made by an obvious self-made user, who has no knowledge of drugs and how they are made. It will also explain why "you" have seen people get abcesses from missing a vein! Preping OC is just like prepping MS contin, in that they both have wax as a binder to make the whole time-release thing possible. The wax (usually just caruba wax) is bound up at the molecular level. When you heat the fluid mixure, you are using way too litle water, if you use 3cc per pill, and then slowly heat, you will see the wax come to the top, as you see this 'film' form, move it to the side with a pair of tweezers which have been rubbed dwon with alcohol, and as this layer moves aside, you will see a clear water layer/body of water underneath. Suck this up with a syringe and as the wax just gets closer to the needle, STOP, you are done. If you want you can boil the mixture, which will make the wax VERY visble (bright white)and hardened, but acts to make the wax suck up alot of Oxy as it does, the advantage is the water is now clearer, and the separation , next step, is easier. So now with a cloudy mixure in the sryinge. Get a large bore needle 18ga or 16ga, and roll a cotton ball smaller than the size of the needle cap and shove it in, then take another syringe and shoot the mixture thru the needle with the cotton in it (acting as a filter) and collect it in the new syringe. Repeat this process over and over, trading the needle with a new cotton ball each time back and forth, until the water flows easy and the water is almost clear. Then filter that final mix thru a .22um (micron) disc filter to remove bacteria, and then shoot his new USP grade solution. Not doing the above is heating the wax until it goes to soln, then shooting it all at once. You are loading your veins and body with wax, and IT WILL coat your veins and lungs with wax and you WILL get FATIGUE and infections soon after! Missing a vein and causing an abeccess is the wax collecting in teh sub-cutaneous tissue, and itsloaded with bacteria, thus the abcess (infection)!

Kopiert fra Drugs-forum.
Trådstarter
8 1
Ja jeg leste akkurat det samme tidligere idag, men tingen med disse pillene er at de er 100% rene (ifølge selgeren, som jeg stoler på).
100% rein oksykodonhydroklorid har jeg aldri hørt om.. De er jo vanlige 20 mg fra apoteket ser det ut som?

Hver tablett inneh.: Oksykodonhydroklorid 5 mg, resp. 10 mg, 15 mg, 20 mg, 30 mg, 40 mg, 60 mg, 80 mg og 120 mg tilsv. oksykodon 4,5 mg, resp. 9 mg, 13,5 mg, 17,9 mg, 27,0 mg, 35,9 mg, 54 mg, 72 mg og 108 mg, laktosemonohydrat, hjelpestoffer. Fargestoff: Alle styrker: Titandioksid (E 171). 5 mg: Briljantblått (E 133). 15 mg, 20 mg, 30 mg, 40 mg, 60 mg, 80 mg og 120 mg: Jernoksid (E 172) 80 mg: Indigotin (E 132).
Trådstarter
8 1
Jeg mente Dolcontinen er helt ren, det er den jeg lurer mest på om jeg burde koke. Takk for informasjonen om oxyen, da. Bra at jeg filtrerer 3 ganger.
Har skutt akkurat samme piller (OxyContin OCD 20 APO).

Sug eller skyll av det ytterste skallet/fargen. Legg i vann. Kok til det er oppløst. Trekk opp via bomull eller annen type filter. Kjøl ned pumpa. Trykk.

Jeg synes selv at OxyContin ikke er verdt å skytes. Pleier som regelt å snorte de. Gir nesten like god effekt, men det tar litt mer tid før du får full effekt.

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Med tanke på hvor høy biotibiotiljengelighet Oxy har så hadde jeg heller parachutet enn å skyte. Å skyte piller er ganske på trynet uansett hvordan man vrir og vender på det.
Vis hele sitatet...
Kommer vel an på hvilke piller det er snakk om.
Sist endret av Mexxy; 15. oktober 2014 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
8 1
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Har skutt akkurat samme piller (OxyContin OCD 20 APO).

Sug eller skyll av det ytterste skallet/fargen. Legg i vann. Kok til det er oppløst. Trekk opp via bomull eller annen type filter. Kjøl ned pumpa. Trykk.

Jeg synes selv at OxyContin ikke er verdt å skytes. Pleier som regelt å snorte de. Gir nesten like god effekt, men det tar litt mer tid før du får full effekt.



Kommer vel an på hvilke piller det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Jeg merket ikke noe skall utpå, mine er samme farge helt igjennom.
Sitat av RedByll Vis innlegg
Jeg merket ikke noe skall utpå, mine er samme farge helt igjennom.
Vis hele sitatet...
Ikke alle oxy har skall,du må koke disse og filtrere gjennom bomull før setting..