Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1795
Jeg hadde hved 2 anledninger før prøvd 2c-t-7 i små orale og nasale doser for å finne ut om jeg hadde den såkalte ”hypersensitiviteten” som det er blitt rapportert mye om på erowid. Jeg må innrømme at jeg var litt små redd når jeg skulle innta dette stoffet for første gang, i og med at jeg hadde lest en del ville ting om folk som hadde død, blitt deleriske og opplevd den skremmende ”hypersensitiviteten”.

Jeg droppa en kapsel med mellom 5-10mg som viste seg 2 timer senere ga meg en fin threshold/light virkning.

Hvem: Meg og 3 kompiser, A, B og C
Stoff: 2c-t-7 og 2c-i
Dose: 15mg 2c-t-7 og 15mg 2c-i oralt + 10mg t7 nasalt
Hvor: På fest

På vei oppover bakken mot min kompis sitt hus undrer jeg om hvordan kvelden kommer til å bli, med en liten tanke om hvordan ting vil foreta seg. Jeg hadde en god stund sett frem til å gå litt høyere i doseringene av 2c-t-7 og var virkelig oppspilt om at i dag var dagen!

Klokka var rundt 19.00 å jeg hadde akkurat spist kapselen min. Mens jeg satt der spent å ventet på at kapselen skulle gi effekt, nippa jeg på en sprit flaske som jeg hadde med hjemmenifra.

Etter ca en halvtimes tid kom en pirattaxi som skulle hente oss, for så å kjøre oss på festen ditt vi skulle. Allerede når jeg satt meg i bilen begynte jeg å merke kriblinger i magen(dette var dog kun et lite placebo å ikke noe annet), samt at jeg allerede fra før hadde en fin alkohol tilstand.

Etter 30-45min var vi fremme hved festen, å gikk inn for hilse på både gamle og nye fjes. Jeg tokk et par drammer og hadde ”small-talk” samtaler med diverse fulle folk som var der. Dette var egentlig det meste jeg gjorde før selve trippen starta.

Etter ca 2timer etter inntak av kapselen ble jeg litt utålmodig å tenkte jeg skulle ta en stripe for å få showet i gang, klokka var rundt 21.00 på dette tidspunktet. Dette er som regel dumt og uforsiktig å gjøre, så helst ikke prøv på noe slikt!

Kun 10min etter stripen har satt røtter i nesa mi tar 2c-t-7en omsider virkning. Det første jeg merker er et lite rush samt noen uforståelige og kaotiske tanker. Alt dette tokk plass på doen i 2 etasje som jeg ikke en gang visste hvorfor jeg var på, det eneste jeg visste var at det var masse folk nede dypt i en alkohol rus med kling av ekkel DONK DONK House musikk i ørene, å jeg visste at en gang måtte jeg ut av doen, ned i 1 etasje å høre på den forbaskete dritt musikken. Dette merkelige tankemønstere forsvant relativt ganske sjappt når jeg gikk ut av doen. Det visuelle var på dette tidspunkt ganske svakt å ikke noe spesielt annet en noe bølger her og der samt tracere på bevegende objekter og individer.

Etter 1times tid etter første stripa var inntatt tokk jeg en til i håp om litt kraftigere effekt. I mens jeg venta gikk jeg opp på et rom i 2 etasje hvor A, B og C satt å tura å hadde noia for alle som var i huset. De hadde dog droppa en kapsel vær med 5-meo-dipt og tatt et par korker med GHB, med resultat av mye oppkast. C var førstegangs tripper så det var litt artig og koselig å ha han der å.

Mens jeg satt der begynte ting å bli veldig intenst for meg, det visuelle hadde slått til for nesten fullt, å vegger, tak og gulv var dekket i alle slags former for mønstre og farger, å det så rett og slett nydelig ut med tanke på at det var et hvitt stygt rom for 1time siden. Noe jeg også la godt merke til var alle lydene ned`ene ifra og hvordan de forvrengte seg inn til noe som hørtes ut som en svær reaktor av noe slag med svære frosne tannhjul som ikke hadde blitt starta på århundrer, det var som å høre hjerte av huset komme til livet. Dette slukte meg veldig opp, å jeg ble veldig fascinert, lydforvrengninger på et hallusinogen hadde jeg aldri opplevd på en så sterk måte før, å jeg finner virkelige ikke ord som kan beskrive både den varme og kalde lyden av husets hjerte.

Klokka var nå snart 12, å A, B og C lagde årets siste spliff får så å komme inn i et nytt år som sto å dundra utafor å ville ikke vente veldig mye lengere. Jeg ba dem kjappe seg mens jeg gikk ut for å hente masse fyrverkeri som jeg hadde gjemt i skogen hved siden av huset rett før vi gikk inn før på kvelden.

Klokka var nå 00.00. 01.01.09 å jeg sto å stuka med hvordan jeg skulle få fyrt opp effekt batteriene, jeg hadde for så vidt problemer med å se lunta i og med at alle batteriene var som smelta gørr i bakken å alt var bare klisj klasj. Etter litt konsentrasjon fant jeg omsider luntene på 2 av batteriene. Jeg fyrte opp den ene å sjappa meg med å fyrt opp den andre å, slik at de skulle avfyre samtidig. Like etter at det begynner å smelle fra batteriene begynner plutselig alle å løpe å skrike, å jeg står der i frustrasjon og med ingen anelse om at det ene batteriet har velta. Så jeg gikk inn skogen å spurte hva de løp for, A sier til meg med et godt tura smil at jeg velta batteriet å at jeg traff huset å at noen kunne blitt skadet. Jeg tokk det i betraktning å fyrte opp resten av batteriene litt mer forsiktig.

Mens jeg fyrte opp det siste som var av raketter og batterier tente jeg en sigar å titta opp på den opplyste pene himmelen å tenkte på det fine året som var og de fine året som blir, med stort gromt smil så klart. Med flaks på første forsøk fikk jeg ringt faren min å sagt godt nyttår, noe som var en veldig absurd, skrullete og merkelig samtale.

På vei inn døra til huset slår 2c-t-7 inn for all sin kraft, alt av sko, sekker, vesker, jakker osv morpher inn til tull og tøys som sirkus pleier å ha. Det ser rett og slett ut som en voldtatt barneskole gymsal med baller, matter, hockykøller og all den slags ting som barn roter til gymsaler med. Etter å ha vasset i en jungel av rot kommer jeg omsider til kjøkkenet hvor jeg tar meg en slurk sprit og nyter en god sigarett. Like etter jeg setter meg ned drar kjøkkenets vegger, tak og gulv et show for meg som bare dekker alt i geometriske mønstre som jeg kan se tusener av ansikt komme frem fra. En del fulle folk er til stede også, å spørre meg om masse greier som jeg bare jatter med på så bra jeg klarer. På dette tidspunktet finner jeg det ganske vanskelig å prate og kommunisere i det hele tatt.

Musikken fra stua er det samme donk donk greiene som det har hvert hele kvelden, å jeg må innrømme at jeg begynte å bli veldig sliten. Mens jeg sitter på kjøkkenet alene å tar 5min for meg selv hører jeg ut fra det fjerne Outer Shpongolia. Vil si det var det siste jeg forventet å høre, men fy faen, de 20-30 sekundene den sto på før en full idiot bytta sang var som en energisk orgasme, det var som at hele kroppen skulle eksplodere av glede.

Klokken var rundt 2 å vi blir vist vekk fra huset på grunn av at de som bodde der hadde mistanke om at vi hadde stjelt. Så vi går ut på veien hved siden av huset for å vente på taxien som A bestilte. Jeg var ganske inn i turen nå og kan også si jeg var godt full når 2 folk kommer ut av huset for å prate med B.

Mens vi står der og venter på taxien som aldri kommer begynner han ene av de to som kom ut å bråke med B fordi han mente han var 100 % sikker på at B hadde bøffa noe på festen. Jeg begynte da å få de merkeligste tankene om å drepe han som bråka med B, på de mest sadistiske syke måtene. At en sånn full drittsekk skal stå og bråke med en tura person som er helt uskyldig på selveste nyttårsaften skapte så mye hat i meg at jeg lett kun kappet av han hode. Jeg innså der og da at jeg måtte få vekk disse tankene, får jeg hadde virkelig ikke tenkt meg i fengsel.

Her begynner jeg og huske litt dårlig:
Alle fra festen begynner nå å gå mot bussholderplassen så jeg bare følger etter. På vei ned mot bussholderplassen broderer asfalten seg inn til et persisk teppe som strekker seg flere hundre meter, og lyktestolpene danser så si langs veien. B og han bråkete karen krangler fortsatt å gir fra seg mye dårlige vibber. Heldigvis kommer en lysstråle løpende bort til meg med noe merkelige musikk på mobilen. Ting rundt meg ble nå veldig cartoon aktig, å blomster flora vokste ut av jenta som sto og smilte til meg, hun var liksom en slags inner beam of light, ga meg liksom håp om at alt blir bra. Den jenta sto i glitter og glans å jeg merket hun hadde mye sprudlende liv i kroppen, å det gjorde meg så glad at hun stoppet hved siden av meg og overførte de gode følelsene.

Taxien vi bestilte kom aldri, så jeg prøvde å ringe etter en ny, å det virket bare håpløst. Resten av folka fra festen dro på en ny fest mens meg, A, B og C hadde tenkt oss hjem til A for å ta det rolig resten av kvelden. Etter å ha loka på bussholderplassen i 10min får vi endelig tak i taxi.

På veien hjemover virker det som taxien har en hastighet på ???.??? i sekundet, blokker, hus, trær og alt tar av fra bakken og bare flyr bakkover i en høy hastighet, mitt livs beste taxitur. Når vi kommer frem sitter jeg som klistra i sete og har virkelig ikke lyst til å gå ut av den chille bilen.

03.30: Vi satt nå hjemme i A sitt hus å tok det rolig og drakk, ting var fortsatt ganske visuelt men det hadde roa seg litt. Vi satt å så på the voice en time, noe som alltid er gøy når man turer. Jeg gikk ut for å pisse en siste skvett før jeg la meg, det begynte å bli lysere ute, å hele det vakre vinter landskapet pulsert i fine vakre farger. Når jeg kom inn la jeg meg ned i senga, å sovna etter en halvtimes tid.

Dagen derpå hadde jeg ikke noe spesielt fin afterglow sikkert grunnet inntaket av alkohol.

Jeg tørr påstå at 2c-t-7 er det mest intresange fenethylamine jeg har prøvd inntil videre, å i de riktige dosene er det et fabelaktivt stoff. De som har lest om 2c-t-7 har sikkert hørt de eventuelle farene med det og at kjipe ting har skjedd, men jeg vil si når dette stoffet blir behandlet riktig så kan det bli veldig gode resultater altså .
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Jeg tørr påstå at 2c-t-7 er det mest intresange fenethylamine jeg har prøvd inntil videre, å i de riktige dosene er det et fabelaktivt stoff. De som har lest om 2c-t-7 har sikkert hørt de eventuelle farene med det og at kjipe ting har skjedd, men jeg vil si når dette stoffet blir behandlet riktig så kan det bli veldig gode resultater altså .
Vis hele sitatet...
Så du vil si at å konsumere alkohol, dra på fest, ta store og ukontrollerte mengder samt å fyre opp fyrverkeri under denne tilstanden er å behandle stoffet riktig? Noe stemmer ikke...
Skjerpings twisted shroom.
Tenk om noen hadde blitt skadd, hadde sikkert passet fint inn i den fiiiine trippen din det.
Umoden.
Burde vente ett par år med de greiene der.
det var jo en triprapport her i fjor og om en som tok syre og skøyt opp raketter
men jeg syns det var bra skrivd jeg..
Knall rapport!

Ingen planer om å lekse deg for fyrverkeri oppfyring :P Jeg ser at du skriver du lærte av det der og da til og med. Hadde du hatt styrepinnen i hånda så ja, idioti

Testa dette forunderlige stoffet her i helgen selv Imponert! Absolutt det morsomste jeg hittil har spist av phenetylaminer så langt. Droppa 80mg i rizla drop og snorta 30 etter en stund for å få igang ting. Utrolig kul tur, hvertfall når jeg følte jeg skjønte hvordan det visuelle fungerte og fikk god kontroll med det. En liten stund greide jeg ikke se folka rundt meg, men tok ikke så lang tid å tilpasse seg med tidligere erfaringer på mye annet.

Kan tenkte meg at nyttårsaften, ikke i år nødvendigvis for min del (dårlig med fyrverkeri der jeg var), men det visuelle kombinert med en fargespekket himmel er nok helt utrolig


Mvh
TA
Kjempe bra rapport
Skal innover og få tak i meg noen sånne kapsler en av dagene
Sitat av TrondAcid
Droppa 80mg i rizla drop og snorta 30 etter en stund for å få igang ting.
Vis hele sitatet...
Neppe. Det er rapportert om to dødsfall ved henholdsvis 30mg og 30-35mg insuflerte doser. De dosene du snakker om er rett og slett for høye til at jeg skal tro på deg: http://www.erowid.org/chemicals/2ct7/2ct7_dose.shtml
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sky Vis innlegg
Så du vil si at å konsumere alkohol, dra på fest, ta store og ukontrollerte mengder samt å fyre opp fyrverkeri under denne tilstanden er å behandle stoffet riktig? Noe stemmer ikke...
Vis hele sitatet...
For det første så tokk jeg ikke ukontrolerte store mengder, jeg hadde veid opp dagen før å visste eksakt antall milligram. For det andre så var det kanskje litt dumt som du sier å dra på fest og fyre opp raketter å slikt, men med unntak at det var nyttårsaften ga jeg litt F, noe som ellers ikke forekommer.
Jeg var på den festen og husker både deg og kameratene dine godt. Fyrverkeriet traff forresten en fyr i halsen og et par andre i ansiktet, men ingen ble alvorlige skadet. Var ganske lame at dere ble anklaget for å stjele, husker dere ble anklaget kun fordi dere var fra et sted i asker som har ett litt dårlig rykte. Bra skrevet rusrapport. KP
off topic: du beskriver at det føltes ut som om taxien kjørte utrolig fort, men du og kompisene dine klarte fortsatt å stå ut vinduet på taxien og slenge dritt til oss som gikk ned mot sentrum xD
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Hehe, ja, han som satt foran i taxien sa et eller annet, husker ikke hva dog.

Folk som ble truffet i ansikt og hals? tror nokk ikke dette var meg, det var dog flere folk som sto helt inntil huset å skøyt opp noe greier, kan ha vært de du tenker på.