Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 727
Blir sikkert en flott tur men kansje litt uansvarlig måte og bruke 30 tusen spenn på...
Om ti år kommer ingen av barna til å huske noe som helst fra turen.
Det kan da ikke gå ann å bruke 30k på å sende noen få barnehagebarn til hellas. Tenk på hvor mye mer de pengene hadde gjort for felleskapet i barnehagen.

Jeg lurer på hvem som betaler.
Uansvarlige voksne sier jeg bare. Barn trenger ikke dra til hellas for å lære om ditt og datt.
Bortkastede resurser syntes nå jeg...
1: Fikk jævlig lyst til å dra tilbake til Hellas når jeg så bildet av Parthenon.
2: De kunne ikke brukt pengene som dopapir i stedet? Som pyramide sier;
Sitat av pyramide
Om ti år kommer ingen av barna til å huske noe som helst fra turen.
Vis hele sitatet...
Det er jo begrenset hvor mye viten en femåring greier å suge til seg, for ikke å snakke om huske. Bruk heller pengene på flere barnehageplasser sier nå jeg.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
er enig med noe her, man kunne fått gjordt så mye mer om man hadde brukt pengene på barnehagen, kanskje ha en lite fest der i stedet. som pyramide sa, om 10 år husker de ikke en dritt..

offtopic, jeg tror verden hadde vært mye bedre om den hadde vært som nff
Barnehagen får vel endel statsstøtte, så det blir vel hele Norge som er med å spleiser på den turen. Jeg ville ikke vær med å spleise, men jeg har ikke noe valg.

Så mye penger hadde hjulpet noe jævlig om de hadde blitt brukt til hjelpearbeid eller veldedige formål istede.

Dette er bare så teit at jeg heller ut colaen min :S
Hadde alle barn i den alderen i hele Norge fått vært med så hadde det vært en ok tur.
Barn er barn. 5-åringer får ikke utbytte av en slik tur. Bortkastet penger spør du meg
De kunne vel heller brukt pengene til en tur for folk som går på høyere studie av en sort.. De som virkelig trenger det.