Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1989
Har oppkjøring etter påsken, noen som har noen gode tips? =)
bre kjør helt vanlig, ta det med ro...
lat som om det er en vanlig kjøretime, ikke bry deg om at sensoren skriver eller noe, det de skriver kan også være positivt...
Ha med deg latter(vanlig latter), så er du ikkje så nervøs når du kjører
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Okei! Det var bra du sa, for jeg trodde det de skrev ned hovedsaklig var negative ting..
Er bare å ta det rolig, ikke stresse med noe. Det er ikke så ille som du tror. Sånn følte jeg det iallefall.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Ta det med ro, vær nøye med:
- å bruke speila
- å sjekke blindsona
- pass på at du ikke har for stor fart inn mot rundkjøring og prøv å se "når det blir din tur" fortest mulig, sånn at du kan planlegge det.
- sammarbeid med andre traffikanter, spesielt når du kjører på europavei og folk skal innpå.
- fotgjengere er hellige kyr (vis hennsyn selv om dem går på gangsti (som ligger i et med veien))
- skru av mobil (noe jeg ikke klarte )

ikke vær nervøs, eneste som skjer om du stryker er at du blir en bedre sjofør
ZuPrEmE's Avatar
Trådstarter
Takk for mange gode tips gutter!
Har oppkjøring etter påske jeg også. Selv så synes jeg at jeg ikke er klar for det. Min forige kjøretime (bykjøring) gikk rett i dass. Læreren måtte hele tiden korigere meg.
Huff-
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Repeat after me:





NFF ER IKKE ET BILFORUM.






Takk.