Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1602
Jeg har aldri likt telenor, men nå syntes jeg det går for langt. Det viser seg at gud og hvermann kan ringe support og oppgi et hvilket som helst nummer, for så å sjekke regningene dine og utsette og dele opp fakturaer. Alt uten behov for passord.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/10/425751.html
Det er vel sånn hos de aller fleste telefonselskaper? (netcom, tele2 m.m)
Men siden telenor er størt så er det de som blir hengt ut i media, typisk det. Heldigvis så skal de passordlegge tjenesten fra nå av.
haha, det er jo helt vanvittig!

Hvem i alle helveter er det som utvikler slike systemer og ikke tenker en dritt på personbeskyttelser?
virker som telenor plukker opp utviklere fra gata.

http://www.estvideo.com/dew/images/2004_06_27_codehtml.jpg
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Det er vel ikke noe nytt at Telenor bryter loven. De har jo allerede betalt millioner i bøter for brudd på både markedsføringslov og konkurranselov. Et kremeksempel på at statseide selskaper er fyfy.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Marken
Det er vel ikke noe nytt at Telenor bryter loven. De har jo allerede betalt millioner i bøter for brudd på både markedsføringslov og konkurranselov. Et kremeksempel på at statseide selskaper er fyfy.
Vis hele sitatet...

Telenor er ikke statseid. Telenor er et børsnotert selskap der staten eier aksjer. Staten er ikke juridisk ansvarlig for Telenor. Ille med statseide selskaper sier du? Ja forferdelig at f.eks banetele er delvis statseid? forferdelig at statoil er delvis statseid? Nå får du gi deg. Statseide/finnansierte selskaper er en genial måte og dyrke fram stabile og gode firmaer. Men at Telenor skulle være STATSSTYRT som du later til stemmer ikke.
Telenor er satans verk, kundesupport er fremmedord for de!

Vi ringte for å si opp internettkontoen vår, for vi hadde trøbbel med å dele nettet dems med router, vi skulle heller bytte til Tele2. Da sa de at de skulle sende en dude og vi kunne få 1mbits linje gratis, bare vi ikke bytta.

OK, hørtes jo greit ut. Problemet var at det aldri kom no dude, de sendte router, og da funka det, fikk delt det.

Men farta fikk vi ikke, og når vi ringte og spurte så hadde de _aldri_ lovt no høyere fart, men mamma er en jævel på å krangle så vi fikk det til slutt
Sitat av stiansj
Telenor er ikke statseid. Telenor er et børsnotert selskap der staten eier aksjer. Staten er ikke juridisk ansvarlig for Telenor.
Vis hele sitatet...
Vet det har gått noen dager, men må bare få presisere at staten faktisk eier 77,7% av Telenoraksjene, og har dermed kontrollen over selskapet. Jeg har aldri påstått at staten er juridisk ansvarlig for Telenor. Jeg påstår bare at staten, gjennom å gi Telenor kobberryggraden i landet, har gitt konkurrenter (og kunder) et elendig utgangspunkt.