Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2850
hei. jeg lurer på om noen hær inne vet om det er noe tilfeldige pisseprøver på hurigruten?

nå tenker jeg om di kan finne ut om du ex bruker cannabis ?
Nei det er det ikke!
hvorfor skal de ta dop test av passasjerer på hurtigruten?
Trådstarter
3 0
jeg tenkte på jobb ombord på kjøkkenet. hvis man røyker når man er på land kan di ta deg på det når du kommer ombord

Sitat av Relevant Vis innlegg
Tipper at dem kan ta inn deg om du ser sterkt ruset ut? Hadde du røyka?
Vis hele sitatet...
jeg starter snart å ønsker ikke å slutte med røyk av den grunnen
Sist endret av Dodecha; 22. juni 2014 kl. 12:25. Grunn: fikset
Det skal vell stå i kontrakten din om en positiv urinprøve kan føre til at du får sparken, men jeg vet om fler som jobber/har jobbet på hurtigruten som røyket jevnlig uten problemer.
Sitat av gobos Vis innlegg
hei. jeg lurer på om noen hær inne vet om det er noe tilfeldige pisseprøver på hurigruten?

nå tenker jeg om di kan finne ut om du ex bruker cannabis ?
Vis hele sitatet...
I Color Line feks så har de doptester kansje 4 ganger i året. Dog skal det sies at dette er ganske nytt og at de ikke begynte med dette før i fjor ca.

Så at det er doptester på Hurtigruten er nok en mulighet.
De fleste som jobber på havet er godt kjent med at det kan forekomme random drug testing.
Plutselig en dag så kommer noen med et glass og ber deg fylle opp. Om du ønsker å beholde jobben ville jeg avstått å røke.
Du må godkjenne at de kan ta urinprøver av deg. Det skjer vanligvis før du får kontrakt.

Hører du ikke noe om dette så kommer de helle ikke til å ta tilfeldige stikkprøver av deg. Det er ikke sånn at hvilken som helst arbeidsgiver kan ta urinprøver av arbeidstakerene sine uten at de selv godkjenner det.

Derfor ordnes slikt av arbeidsgivere før evt. kontrakt.
Sist endret av Naturgrønn; 22. juni 2014 kl. 02:28.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har samme erfaring som EyesWideShut, jeg kjenner folk som liker å ta seg en blås jevnlig som jobber på hurtigruten.
Klart: Mens de er på jobb holder de seg unna, de har aldri med seg noe på jobb og arbeider som ordentlige folk.

Så lenge du ikke oppfører deg som en stoner så vil dette gå helt bra, gratulerer med ny jobb!
Om du ikke kan droppe røyken når du er på jobben har du et rusproblem. Alle med antennene i orden stumper røyken til fordel for jobben.