Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6028
Heisann!

Skal bestille Hawaiian Baby Woodrose frø for å spise.
Noen som vet om dette fortsatt er lovlig eller er det på narkolista?
Noen som vet om jeg burde bestille frø som er fra Hawaii eller India?

=)
Det finnes nettbutikker fra Europa, blandt annet Storbritania. Ville satset på å bestille innen for EU. Kan ikke se LSA oppført på narkotikalisten, men nå er jeg usikker på om LSD/LSA regnes som tryptaminer. Isåfall er det ulovlig og klassifiseres som narkotika.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men prøvde dette kjøpt fra en smartshop engang og ble ganske skuffet. Eneste som skjedde var at jeg følte meg litt svimmel og kastet opp, null rus...
En venn av meg bestilte via ebay direkte fra Hawaii. Etter det jeg ble fortalt funket de meget godt, men kvalme er et stort problem. Så han ville ikke anbefale det...
Prøvde di i Amsterdam, funker ganske lenge og blei stoppa i tollen med 30 frø og fikk di tilbake etter sjekk
Sitat av otor Vis innlegg
Prøvde di i Amsterdam, funker ganske lenge og blei stoppa i tollen med 30 frø og fikk di tilbake etter sjekk
Vis hele sitatet...
Whaat. Var sikker på at LSA var ulovlig

Noen som vet om LSA slår ut på urin prøver? Ser at det står ''Nei'' HER, men er vell litt forskjellig fra land til land (?)
Sist endret av random12345677; 22. juni 2014 kl. 21:23.
Ei venninne av meg bestilte det fra Ebay og syntes trippen var ganske bra.
Ikke bestilt fra Norge, men hun sa trippen var ganske bra hvis man har litt erfaring med pskadelika.
Har bestilt HBWR og Morning Glory fra ebay.co.uk flere ganger uten problemer.
Har faktisk sådd dem nå og de vokser som bare det, kule planter!