Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 417
Hey folx.

Midt i øving til eksamen på vårparten nå, men produserer fortsatt musikk på si, da jeg må prøve og vedlikeholde hobbyene mine også

Har holdt på en stund nå, og har en del låter ute på både youtube, urørt og soundcloud.

I det siste har jeg begynt å lære litt sweeps(?) og slikt, på langt nær proff, men jeg føler lydbildet begynner å bli bedre enn det var.

Føler fortsatt at det mangler en del i låtene mine (bl.a. vokal, men det får komme senere når jeg får større baller) og det er vel kanskje ikke helt 2014 det jeg lager, men mer alternativ techno \ trance eller hva det blir.

Uansett, her er nyeste låt (4 låter til er under produksjon):

https://www.youtube.com/watch?v=JFTPT92HVTI

Ris og ros er akseptert (gjerne flaming også) så har jeg noe og pushe grenser mot

-T

EDIT: Har ikke lært mastering ennå, så dette går kun på gehør, men jeg er blitt oppmerksom på at youtube muligens (soundcloud mest) booster opp bassen min ift det jeg hører selv når jeg produserer i FL Studio 11, noe som er litt tricky, men overlevbart enn så lenge.
Sist endret av _tommen_; 14. februar 2014 kl. 10:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.