Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5358
Sitat av Jotun Vis innlegg
Så du aksepterer at religiøse yttringer besvares med vold.
Litt tankevekkende at om man sa eller gjorde noe tilsvarende mot religiøse yttringer fra jøder eller muslimer som man nå gjør mot WBC, så ville man garantert bli kalt rasist, nazist og hele den regla der, ikke sant? Hvorfor har vi ikke samme holdning overfor andre religiøse samfunn enn bare WBC? Bryr vi oss ikke om den urett som ikke rammer oss selv?
Vis hele sitatet...
Forskjellen er vel at folka i WBC er en kult, som gjemmer seg bak sine forvridde "religiøse" meninger. Hvorfor skal man plutselig ha respekt for alle som bruker religion på feil måte? Jeg har ingenting imot jøder, kristne eller muslimer (eller andre) som bruker sin religion til det den var ment til (nestekjærlighet, støtte, tro på en høyere makt o.l) men har absolutt ingenting til overs for de overnevnte som bruker religionen for å fremme hat og vold, og nettopp dette er det eneste WBC gjør.
Sist endret av Nerdefruen; 5. august 2011 kl. 19:27.
Sitat av Bobbacar Vis innlegg
Hvorfor "=/" ?
Vis hele sitatet...
Fordi vold er ikke bra greier.
Sitat av skepsis Vis innlegg
ikke akkuratt fysisk vold men fortsatt ganske fun^^
http://www.youtube.com/watch?v=OZJwSjor4hM
Vis hele sitatet...
Jeg ser de er på riktig spor, i allefall. (ikke WBC)
Sitat av Bundy Vis innlegg
Jeg ser de er på riktig spor, i allefall. (ikke WBC)
Vis hele sitatet...
Hahahaha, over 9000 sins! Herre for en irriterende dame.