Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1141
Kilder sier at Stanhope kommer til Oslo den 29. august. Dette blir superoffentlig rundt midten av juni. Da vil også billettene legges ut. Så følg med! Lokalet huser bare 350 folk, så man skal jobbe litt for å få billett...

Rusmiddelforumet virket naturlig, ettersom Stanhope er stor tilhenger av nettopp rusmidler.

De som liker Bill Hicks, har garantert hørt om Doug Stanhope. En av de beste standup-komikerne i USA i dag.

www.dougstanhope.com
aldrig hørt om fyren jeg
funny amerikansk komiker. vil ha alle rusmidler legalisert.
stilte til valg for i år for libertarianerne, men ga seg og ga sin støtte til ron paul<3
Godt med smør
Bill Hicks er mitt Idol

Doug Stanhope, er helt uhørt -_-
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg flyttet denne til Vanlig Diskusjon.

Lenge leve Bill Hicks og alle fags som hermer etter han! Hurra! Hurra!
Han hadde noen fine, men kan ikke sammenlignes med bill hicks på noen måte.
Bill hicks er bedre, en god del bedre. Selv om begge kjører lignende stil.

Synes jeg.
Nå har Stanhope holdt på med standup i snart 20 år, da. Jeg tror de som har prøvd så mye rusmidler som både Hicks og Stanhope har gjort, får samme grunnleggende holdninger til livet. Tross alt, Bill Hicks var jo ikke akkurat først ute med sine holdninger heller, Lenny Bruce var jo hans idol igjen. Så at Stanhope hermer etter Hicks blir egentlig litt feil. Selv om de har mye av de samme meningene, er selve humoren veldig annerledes.

Dessuten, kroppen til Stanhope har begynt å forfalle kraftig. Hvor lenge han kommer til å leve, er uvisst. Dette kan dermed bli eneste tur han tar til Norge.

Foreslår å sjekke ut denne:
http://www.youtube.com/watch?v=walWYAIfJHI