Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 759
Hei Freaks

Sitter her en lørdagskveld å titter på en ny gamingskjerm, og kom over en på tilbud hos min lokale Elkjøp butikk. Men halveis i ølglasset fikk eg en ide, nå har det seg slik at eg har en 20% rabattkode hos Komplett, men dei har ikkje skjermen på tilbud. Så da tenkte eg følgende..

Kan eg få Komplett til å matche prisen til Elkjøp, så legger eg ved 20% rabatten i kassen, for å se få Elkjøp til å matche prisen eg har i kassen til Komplett?

Hadde vert greit å kjøpt skjermen hos Elkjøp siden eg får skjermen samme dag, men vist er en mulighet så får eg bare kjøpe den hos Komplett
Prøv og fortell oss åssen det gikk. Bra glitch hvis det funker!
Send de en email og spør om de er villig til å matche prisen. Er den dyr (koster f.eks. 20.000 eller mer) så antar jeg sjansen er god for at de vil gi deg et positivt svar.
er vel bare å be om prismatch, så kjøper du varen og legger til rabatten din?
FreeMax's Avatar
Trådstarter
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
er vel bare å be om prismatch, så kjøper du varen og legger til rabatten din?
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i, det kan eg vist eg kjøper skjermen hos Komplett. Da må eg påregne 3-4 dager før eg har skjermen stående hjemme hos meg.

Men siden eg er utålmodig og hater å vente på pakker så var planen her å få Komplett til matche tilbudsprisen til Elkjøp, så legge til rabattkoden i kassen til Komplett slik eg får 20% av prisen som Komplett matchet. Deretter går eg tilbake til Elkjøp for å få dem til å matche prisen eg har hos Komplett. Gjør eg dette så sparer eg noen tusenlapper av tilbudsprisen til Elkjøp og får skjermen samme dag. Pluss så sparer eg rabattkoden hos Komplett, slik eg muligens kan gjøre noe lignende en anen gang.

Så spørsmålet var egentlig om noen hadde gjort noe lignede eller viste om Elkjøp aksepterer prisen eg har i kassen eller om dei kun går ut ifra prisen i annonser når dem prismatcher.

Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Prøv og fortell oss åssen det gikk. Bra glitch hvis det funker!
Vis hele sitatet...
Skal prøve på mandag
Sist endret av FreeMax; 18. februar 2024 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, det tviler jeg på funker. De matcher ikke prisen du har fått personlig. De matcher prisen de finner på nettsiden til konkurrenten.