Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3751
I dag klarte eg å trade vekk cs:go kniv med verdi på ~2200 - 2300 NOK :P

Lurte på om det er nokon hyggelige menneskjer her som veit om måter å kunne få det tilbake?

Dette er infoen eg har klat å fiska opp om personen så langt: fjerna

Antar sjangsen for å få det tilbake er under 1% eller ikkje-eksisterende, men skader ikkje å spørr håper eg ^^,


Takk for kommentarer, og eg håper eg ikkje skriver i feil underforum / forum
Sist endret av Myoxocephalus; 29. mai 2016 kl. 18:33. Grunn: Fjernet personopplysninger
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
OT men, hvordan klarer du å trade bort et item, uten å få betalt?
Trådstarter
17 3
Sitat av ranman22 Vis innlegg
OT men, hvordan klarer du å trade bort et item, uten å få betalt?
Vis hele sitatet...
Idioti, enkelt sagt. Bekreftet telefon nummeret hans, skype konto etc. og nemnte så at eg kunne gå først i byttehandelen, og han sendte så PaySafeCard pin-koder, men med ugyldig regex.

Han er den hyggeligste scammeren eg har møtt 0.o
Sist endret av sciencefyll; 29. mai 2016 kl. 17:48.
CS:GO kniven din er nok dessverre tapt.

Ditt beste håp er å kontakte steam support, men slik jeg ser saken vil de ikke refundere kniven din.

Du har solgt en vare utenfor steams handelsplattform.
Du har også bekreftet din identitet ved at du bekreftet traden, enten på mail eller telefon.

Det skader jo ikke å prøve å snakke med de, men du må nok belage deg på at den er long gone.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Kanskje om du har kopi eller noe av chatten, å sender det til Steam kundeservice?

Mulig de kan trekke tilbake transaksjonen, aner ikke desverre.
Sitat av sciencefyll Vis innlegg
Dette er infoen eg har klat å fiska opp om personen så langt: fjerna
Vis hele sitatet...
Heisann. Vi har ingen mulighet til å verifisere den informasjonen du bringer på banen. Om det er snakk om legitimt arbeide med å finne en scammer eller uthenging av privatpersoner kan vi ikke vite. Å poste personopplysninger i åpne fora på nett, enten det er om en selv, venner, eller vilt fremmede er rett og slett ganske dumt og tidvis douchy. Som et ledd i den stora nettvettskampanjen er derfor disse opplysningene fjerna fra innlegget ditt.
Sist endret av Myoxocephalus; 29. mai 2016 kl. 21:00.
Trådstarter
17 3
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Heisann. Vi har ingen mulighet til å verifisere den informasjonen du bringer på banen. Om det er snakk om legitimt arbeide med å finne en scammer eller uthenging av privatpersoner kan vi ikke vite. Å poste personopplysninger i åpne fora på nett, enten det er om en selv, venner, eller vilt fremmede er rett og slett ganske dumt og tidvis douchy. Som et ledd i den stora nettvettskampanjen er derfor disse opplysningene fjerna fra innlegget ditt.
Vis hele sitatet...
Ah, Mottatt! Skal ikkje forekomme igjen
Sist endret av Myoxocephalus; 29. mai 2016 kl. 21:01.
Sitat av sciencefyll Vis innlegg
Han er den hyggeligste scammeren eg har møtt 0.o
Vis hele sitatet...
Alle scammere jeg har vært borti har vært godt over gjennomsnittlig hyggelige. - det betyr absolutt ingen ting, i værste fall kan det være en indikasjon på scamming :P
Trådstarter
17 3
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Alle scammere jeg har vært borti har vært godt over gjennomsnittlig hyggelige. - det betyr absolutt ingen ting, i værste fall kan det være en indikasjon på scamming :P
Vis hele sitatet...
Nei, tenkte meir på at han var veldig hyggelig etter eg hadde gitt frå meg cs:go skin. Heile var bare litt rart xD

Men ja, har lært leksa nå. Aldri gå først, og steam byttehandel med nøkler er tingen
Sitat av sciencefyll Vis innlegg
Nei, tenkte meir på at han var veldig hyggelig etter eg hadde gitt frå meg cs:go skin. Heile var bare litt rart xD

Men ja, har lært leksa nå. Aldri gå først, og steam byttehandel med nøkler er tingen
Vis hele sitatet...
Det finnes flere store og norske grupper for bytting av items på facebook. Du kan også selge items for penger på opskins.