Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1788
Har en flaske med captain morgan spiced gold, denne har en papir bismak.


Kjøpte også en flaske i spania tidligere, denne hadde en søtere/bedre smak.


Er det noe som har gått gale med produksjonen av denne flasken?
Eller er denne flasken kanskje brygget i norge?
Alkohol kan noen ganger smake litt annerledes. Det er nemlig ikke helt enkelt å få lik smak fra batch til batch.
min smaker helt vanlig, tok en slurk bare får å være sikker
kan være noe du har spist eller så kan flasken ha stått i varme?
Sist endret av qwop10; 21. juni 2014 kl. 22:08.
Ikke godt og si, men kan jo som sagt være noe du har spist kansje?
Veit ikke om det er innbildning, men syntes carlsberg/tuborg smaker bedre i Danmark, enn den jeg kjøper i Sverige eller Norge.
Kansje noe av det samme?
Har i grunn null peiling, bare synsing fra min side.

Litt småbedugget, så mulig jeg ordla meg litt merkelig men.. :P
Bit tenna sammen å hell det i deg uansett, hehe.. Cheers!
Selv øl kan variere fra en boks til en annen.

Humør, hva en har spist. hva en har drukket o.l kan gi endret smaksopplevelse.
Den er ikke produsert i Norge. På flasken kan du se at det står at den er importert, det gjør det ihvertfall på alle Captain Morgan flaskene jeg har kjøpt. Det kan hende den smaker bittlitt forskjellig, men skal ikke kunne være merkbart for en som er relativt uerfaren.

Har du prøvd å riste flasken? Kanskje noe kan samlet seg på bunnen? Jeg vet ikke, har aldri hatt en CM som smaker som papir.
Viss den er kjøpt i Norge har de stapt i alle slags midler for å få den til å smake gørr...
Sitat av Husnissen Vis innlegg
Viss den er kjøpt i Norge har de stapt i alle slags midler for å få den til å smake gørr...
Vis hele sitatet...
hvorfor det? har du kilder
Sitat av Husnissen Vis innlegg
Viss den er kjøpt i Norge har de stapt i alle slags midler for å få den til å smake gørr...
Vis hele sitatet...
Så du mener de åpner flaska for å putte "gørr" i den? Seems legit
Sitat av 0040oa Vis innlegg
Så du mener de åpner flaska for å putte "gørr" i den? Seems legit
Vis hele sitatet...
Mener at alt alkoholholdige drikker som selges i Norge innholder brekningsmidler... Er nok noe de tilsetter for de exporterer flaskene.
Sitat av Husnissen Vis innlegg
Mener at alt alkoholholdige drikker som selges i Norge innholder brekningsmidler... Er nok noe de tilsetter for de exporterer flaskene.
Vis hele sitatet...
Det eneste brekningsmiddelet som er i alkoholholdige drikker er etanol, også kjent som alkohol. Alkohol er gift for kroppen, tro det eller ei. Dette er bare en gammel myte folk spyr ut uten grunnlag fordi "de har hørt det fra noen". Vennligst slutt med det.
Sitat av Husnissen Vis innlegg
Mener at alt alkoholholdige drikker som selges i Norge innholder brekningsmidler... Er nok noe de tilsetter for de exporterer flaskene.
Vis hele sitatet...
Er helt enig med Xasma
Jeg har også hørt dette av bekjente, men hvis du tar deg tid til å bruke søkemotoren "Google", så finner du fort ut at det er BS.