Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2103
God ettermiddag, Freaks

Nå har det seg slik at jeg er i besittelse av 4 teoretiske gram med Psilocybe Cubensis. Jeg har planer om å innta 3,5 g av den nydelige fungusen i morgen.

Teoretisk om jeg hadde inntatt 0,5g ikveld, hvordan vil dette påvirke morgendagens aktiviteter med tanke på effekt/toleranse?

Takker på forhånd for svar
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Teoretisk sett så vil du merke lite/ingenting ikveld og vil få en noe svakere effekt imorgen.
TheSantaAss's Avatar
Trådstarter
95 2
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Teoretisk sett så vil du merke lite/ingenting ikveld og vil få en noe svakere effekt imorgen.
Vis hele sitatet...
Har intatt 0,5 teoretiske gram med denne soppen før, og fått effekt. Vet ikke om det er fordi jeg tar opp tryptaminer ekstremt lett eller om den er fryktelig potent, men jeg får altså effekt.

Merkbar stor effektforskjell dagen derpå?
Sist endret av TheSantaAss; 20. juni 2014 kl. 17:50.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Det er ingen vits å skrive teoretisk. For det første så løper ikke purken ned døra di fordi du poster om å innta magisk sopp på et forum. For det andre så er ikke politiet såpass tilbakestående at de ikke forstår ar teoretisk i denne sammenhengen er alt utenom teoretisk.

Forøvrig vet jeg bare at tolleranse for sopp bygges latterlig fort opp, men hvor mye det har å si i din situasjon vet jeg ikke.
Forøvrig ville jeg ventet. 0.5g er en minidose. Ville heller delt i de to grammene i to og kost deg ved to anledninger (med et par ukers ventetid imellom) eller tatt 4g på en gang.
Har ikke prøvd sopp 2 dager på rad, men har prøvd trøfler 2 dager på rad.

Merka egentlig ikke så veldig stor forskjell på de to trippene. Tok like mye dag 2 som dag 1.
Spis to gram en dag, og spar de resterende to grammene til en annen anledning.
Forøvrig stavmikser jeg soppene i sitronjuice.
Booster turen.
Bedre å ta alt på en gang