Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 9232
JA! hva er den fineste hallisen du har fått?
og på hvilket stoff fikk du den?

forklar gjerne nøye...
så jeg kan se for meg

min fineste tror jeg må være
på den forrige trippen min

jeg så på lavalampa mi som
er rød og lilla, og når den beveget seg
laget den et helt sinnsykt mønster
med sirkler og kvadrater som la seg på
veggen i hele rommet...

da var jeg fryktelig facinert
det var på sopp da

please share yours
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Den finneste hallisen jeg kan huske, var en closed eye visual på rundt 15mg 2C-E. Jeg var godt ute i trippen, lå å hørte på Shpongle - Nothing lasts, og ting var harmonisk og skikkelig meksikansk.

Med så jeg for meg en landsby, fra fugleperspektiv. Området rundt var tørt, mye sand, og jeg kom frem til at jeg antakeligvis var i Sør-Amerika, Mexico mest sansynlig. Det var masse hvite hus, med flatt tak, typiske sånne hus du ser i cowboyfilmer fra 80-tallet når de tøffe krigerne reiser til Mexico for å drepe onde banditter. Det gikk også en del folk rundt, alle gikk i hvit bukse og genser (noe i den dur, hva nå den tradisjonelle oppkledningen der heter), og alle hadde gule stråhatter og lignende. Det var skikkelig idyllisk, folk lå å sov og slappet av, og alle stressmomenter som vi vanligvis forbinder med hverdagen var tilsynelatende borte. Ingen biler, ingen TV, ingen strøm, ingen radio, jeg vet ikke. Sammen med musikken skapte det en helt fantastisk stemning.

Ellers har jeg hatt temmelig fantastiske opplevelser på sopp og LSD også, spessielt closed eye visuals påvirket av musikken til Deep Forest eller Enya, helt nydelig. Men jeg husker de ikke så klart som fra 2C-E, desverre.

En annen skikkelig kul open eyed visual jeg har hatt var når jeg satt i leiligheten å trippet med en kammerat, etter et alt for stort inntak av copelandia cyanescens (trippen skulle etter hvert utvikle seg til et mareritt og den værste bad trippen noen sinne for min del, men det er en annen historie). Vi satt å hørte på musikk (jeg er ikke sikker på hva men jeg antar det var noe tribal-aktig) og snakket, samtidig som vi sitter å ser over på den andre sofaen som står tvers overfor oss. Plutselig ser jeg ansiktet til en indianer vise seg i tøysofaen, noe han viste ved å presse det sterkt mot oss fra innsiden av sofaen - det så ut som han prøvde å komme ut, eller i alle fall si noe. Vel, han kom seg aldri ut, naturligvis, men ansiktet hans glemmer jeg aldri.
syke greier ja

jeg gleder meg allerede til min neste tur

offtopic: kan du fortelle litt om 2C-E?
Fineste jeg har sett var den første ordentlig heftige turen jeg hadde. Da jeg begynte å peake lukket jeg øynene og så en stor ball som hele tiden skiftet form og farger. Den var i alle tenkelige farger og hadde "utbrudd" akkurat som solen Lå foresten å hørte på sensation white tune 2006.

Tias: Kan ikke du fortelle litt om turen på copelandia cyanescens?
Sinister: hva tura du på da?
Vet ikke helt. Het visstnok Ban Hui Thanon, men vet ikke det latinske navnet. Var en eller annen thai-sopp.
rareste hallissen var når jeg hadde spist 2c-i..... etter 9 heftige timer med tripping begynte det hele å bli veldig absurd, og virkeligheten raknet for meg totalt. satt å tissa, ser dusjen smøre seg ned i gulvet sammen med flisene. alt i hele rommet beveget på seg, snurret, danset, "glidde inn i hverandre"... etter en stund kommer det ei hånd ut av vaskemaskinen og vinker til meg med "kongelig hilsen".... vinker, vinker og vinker - jeg klarer ikke å slutte å stirre... helt sykt.
En solid og positiv "ut av kroppen opplevelse er den fineste, hvertfall å oppleve.
Ble også underholdningen på en fest da jeg var "alene" i rommet inni mitt hode. Ble observant på aktivitet på et salongbord som kun jeg var vitne til, men jeg husker enda følelsen i kroppen å hva jeg så: en liten kliss i live sivilasjon, little humans inni en glassbolle. Tror det er en filmsnutt og av meg å min atferd, tror ikke jeg skal lete..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
fanatic: 2C-E er et syntetisk hallusinogen av fenetylamin-familien. Oppdaget av Shulgin (så relativt nytt), og var egentlig ganske uvanlig helt til research chemicals sidene på nett begynte å selge stoffet. Svært visuelt, med hallusinasjoner som visstnok skal minne om de fra meskalin, uten at jeg selv har erfaring med dette. Har en egenskap ved å faktisk ikke forandre tankegangen så veldig, og man føler seg relativt "normal", en svært mystisk opplevelse spør du meg.

Les mer på Erowid og Wikipedia.

Sinister: Jeg tror ikke jeg klarer å fortelle så veldig mye fra copelandia-trippen. Mye husker jeg ikke, og mye er dypt personlig, desverre. :-/
Sist endret av Tias; 11. september 2006 kl. 09:18.
har 2C-E rukket å bli oppført på narkotikalisten?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av acitsirym
har 2C-E rukket å bli oppført på narkotikalisten?
Vis hele sitatet...
Nei, men 2C-B står. Går ut ifra at dette tar med seg 2C-E ned i sølen også:

§ 2. Hva regnes som narkotika m.v.
Som narkotika m.v. regnes de stoffer, droger og preparater som er oppført i den i henhold til § 3 fastsatte Narkotikaliste.
Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter.
Preparater regnes som narkotika m.v. når de inneholder stoff eller droge som nevnt.
Vis hele sitatet...
2C-E gir fine visuals ja

Fineste jeg har hatt må være på LSD though..
Heftig trip når jeg bodde i et hus med et par kompiser.
Hadde et par kompiser der som ikke hadde putta i seg noe også. Plutselig så forandra han ene seg til en ond alv (ikke spør meg hvorfor ond, men var overbevist om at det var en ond alv.. :P Ikke scary though, bare artig..) Etter det ble han til en alien, og så ble ansiktet hans smurt utover veggen.. Syke greier, men artig.. Og alle romskipene jeg så den kvelden var ganske så fine de og... Pluss den røde kinesiske kjempebabyen som kom flygende over himmelen... Så mye anna fint noe og, men det jeg har nevnt er de feteste ^^
har hatt en trip på hasj hvor jeg har fått halliser. Noe som sjeldent skjer, og som aldri har skjedd tidligere eller etterpå den gangen.

Jeg hadde blandet 1.3 sorting i en feit jonas, det var meg og en kamerat som skulle kose oss hjemme litt.
Da kompisen min har tatt 3 drag er han ferdig og legger seg inn på sofaen for å chille.
Jeg står aleine på verandaen med en feit jonas, og tar selvfølgelig resten selv.
Etter jeg er ferdig setter jeg meg inn i stua, merkelig nok kjenner jeg absolutt ingen ting. Ikke et fnug til rus. Jeg visste kifen funka, fordi jeg hadde prøvd den før.
Plutselig smeller det, jeg legger meg ned på sofaen og har en fucka trip. Det føles som om jeg blir dradd ned i sofaen av masse kjetting som er surret rundt meg, musklene mine begynner å krampe og jeg har det jevlig vondt.

Etter at kameraten min har stirret litt på meg og lurt på hva jeg driver på med stikker han å henter en sjokoladekake som mamma har lagd. (Selv hater jeg sjokoladekake, og spyr nesten når jeg spiser det). Men da han sier ordet "sjokoladekake" hopper jeg opp og all smerten er plutselig borte. Jeg tar et bit av sjokoladekaka, og kommer frem til at dette er den desidert beste sjokoladekaka jeg noen sinne har smakt.
Men, på det fjerde bitet av kaka stirrer jeg på kakestykke. Jeg sitter en stund og bare ser på det. Plutselig begynner kaka å snakke. Det var deler av kaka som beveget seg i samsvar med ordene han sa, og det så helt ut som den snakket til meg.

Stein som jeg var begynte jeg å føre en samtale med denne kaka. Kameraten min trodde jeg var gal, og satt visst bare der i et kvarters tid og så på meg når jeg snakket med kaka. Jeg husker fortsatt nøyakti hvordan kaka så ut og oppførte seg. Og det er kanskje den ganga jeg har hatt det gøyest og verst på samme tid i hasjrus.
Sist endret av Hindsight; 11. september 2006 kl. 15:07.
Husker første gode trippen(faktisk på hasj), satt i nerkanten av skogen, og røyka md noen buddies, godt utover kvelden ser jeg noe som skumret og risla i utkanten av skogen, låste blikket og fant fram til at jeg så små gerillja dverger som var på stake-out etter flasker, spør ikke meg, mn snakka faan ikke mere av kveldn. satt bare å leita etter flasker jeg kunne hjelpe til med...

En anna en, satt jeg og noen "jon doe's" på romme og dro et par små linere, + bongen da vi kom hjem fra fest.. og begynte og trippe litt bad,(muli dn ble sur, gidda ikke å bry meg der og da.) mn fikk for meg at alle var russiske og ansiktet deformerte seg..
havna med hyperventliering, lite snakking og dårlig syn dn kveldn gitt..^^
Sist endret av polyfibe; 11. september 2006 kl. 23:28.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
polyfibe: SMS-språk er ikke lov her på forumet.
Å si 'trippe på hasj' blir bare helt feil, hvem som tripper på hasj?! Tror ikke noen forstår hva en trip er før de har vært der..få fingrene på noen lapper eller noe sopp, så finner dere fort ut hva en trip er..man blir ikke trippa av å røyke bønne liksom..

Btw, dette er ingen oppfordring til å løpe ut å kjøpe seg psykadelika. En førstegangstrip krever mye forarbeid og research, samt riktig "time and setting"..du må være forberedt.
Bare la være å si at dere har trippet på hasj..det høres for meg helt hinsides ut..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hasj kan være veldig potent, nzn, og man kan i mine øyne godt kalle det en "tripp", hvis hasjen er god nok og mengden er stor.
Blant de sprøeste hallisene jeg kan huske er Tenerife for en 7 år siden. Vi droppa noe ukjent syrepapir en time før vi skulle pakke og ta charterbussen til flyet. I bussen begynte det å gynge noe sinnsykt og bussen ble mer og mer lik en slange. Vel framme på flyplassen med ønske om resier alene plakat, og pass og billet trygt forvart rundt halsen slår det svære flammer opp av håret på alle på flyplassen. Kilometervis med ganger og ett ekko uten sidestykke. Guarda Civil omringet oss selvfølgelig med pistoler og det var med nød og neppe vi slapp gjennom sikkerhetskontrollene. ( Selvfølgelig var det null problem men det føltes iallefall slikt ). På flyet kom det en 50 cm høy svenske og serverte oss bailys fra 1 m høye flasker.

Det ble en rimelig lang flytur for å si det slikt.

Nå er jeg kjent for å like å trippe på "søkte" plasser. Det vil si jeg likte å trippe i sprø situasjoner der jeg på ett vis fikk vist for meg selv at dette var ting jeg kunne takle.

Anbefaler skogturer for dem som vil ha det litt fredeligere, og som er redd for noiene sine.
Sitat av thetripper
Blant de sprøeste hallisene jeg kan huske er Tenerife for en 7 år siden. Vi droppa noe ukjent syrepapir en time før vi skulle pakke og ta charterbussen til flyet. I bussen begynte det å gynge noe sinnsykt og bussen ble mer og mer lik en slange. Vel framme på flyplassen med ønske om resier alene plakat, og pass og billet trygt forvart rundt halsen slår det svære flammer opp av håret på alle på flyplassen. Kilometervis med ganger og ett ekko uten sidestykke. Guarda Civil omringet oss selvfølgelig med pistoler og det var med nød og neppe vi slapp gjennom sikkerhetskontrollene. ( Selvfølgelig var det null problem men det føltes iallefall slikt ). På flyet kom det en 50 cm høy svenske og serverte oss bailys fra 1 m høye flasker.

Det ble en rimelig lang flytur for å si det slikt.

Nå er jeg kjent for å like å trippe på "søkte" plasser. Det vil si jeg likte å trippe i sprø situasjoner der jeg på ett vis fikk vist for meg selv at dette var ting jeg kunne takle.

Anbefaler skogturer for dem som vil ha det litt fredeligere, og som er redd for noiene sine.
Vis hele sitatet...
Ikke for å være frekk, men damn!, det hørtes jo utrolig artig ut også.. hehe.
Sitat av thetripper
Blant de sprøeste hallisene jeg kan huske er Tenerife for en 7 år siden. Vi droppa noe ukjent syrepapir en time før vi skulle pakke og ta charterbussen til flyet. I bussen begynte det å gynge noe sinnsykt og bussen ble mer og mer lik en slange. Vel framme på flyplassen med ønske om resier alene plakat, og pass og billet trygt forvart rundt halsen slår det svære flammer opp av håret på alle på flyplassen. Kilometervis med ganger og ett ekko uten sidestykke. Guarda Civil omringet oss selvfølgelig med pistoler og det var med nød og neppe vi slapp gjennom sikkerhetskontrollene. ( Selvfølgelig var det null problem men det føltes iallefall slikt ). På flyet kom det en 50 cm høy svenske og serverte oss bailys fra 1 m høye flasker.

Det ble en rimelig lang flytur for å si det slikt.

Nå er jeg kjent for å like å trippe på "søkte" plasser. Det vil si jeg likte å trippe i sprø situasjoner der jeg på ett vis fikk vist for meg selv at dette var ting jeg kunne takle.

Anbefaler skogturer for dem som vil ha det litt fredeligere, og som er redd for noiene sine.
Vis hele sitatet...
Haha. Minner meg om tre kompiser av meg som dro til England i Vinter. De spiste syre kl.11 på en fredag og flyet gikk kl.10 neste morning. Istarten fikk de ikke noe funk så de spiste mer. Til slutt 6+6+5 lapper. De tura hele natta, på flyet og resten av dagen hjemme. Han ene spiste 2g med hissig pot på flyplassen og tilbrakte hele flyturen sin sittende på huk i setet sitt, ikledd 3 jakker mens han pressa øreproppene(til mp3spiller) så langt inn skallen han kunne. Han var visstnok helt rød i trynet og svetta som en gris. Skal se om jeg ikke får dem til å skrive om det. Bedre når å høre deres versjon
nå er ikke denne særlig fin akkurat, men det er så langt mine "hallis" erfaringer strekker seg.

Første gang jeg fikk morfin. Jeg lå på operasjons bordet, med beina i været (tenk gynekologbenk lignende stilling), legene skulle foreta cystoskopi med innleggelse av stent. Jeg hadde to intravinøse pninger, en på hver hånd og fikk morfin innsatt med sprøyte.

Sykesøsteren som overvåket meg spurte om jeg ville høre på musikk, jeg sa ja - Det var Simon & Garfunkel med 'Sound of Silence', sangen ble metallisk og "tung" (eller veldig treg). Sykesøsteren spurte om det gikk bra, jeg forsøkte å svare, men fikk det ikke til. Nå begynte synet mitt å bli merkelig, det var som om jeg fikk "fisheye", og lyset over meg ble sterkere. Sykesøsteren var nå en merkelig strek øverst i synsfeltet, og rundt her husker jeg ikke mer. Jeg kan i ettertid ikke høre Simon and Garfunel uten å bli kvalm.

Den andre gangen jeg fikk morfin drypp (da de fjernet nyren min), fikk jeg insomnia og mareritt bare jeg forsøkte å sove. Det var helt grusomt. Alt ble forsterket, f.eks. snorking til med-pasientene, det drev meg til vanvidd.
min mest merkbare hallis må vel ha vært på dxm,
husker jeg lå i en soffa å stirra på to sterain lys som så ut som små gimpnisser med hakker som sto å hakket inn i veggen
verste hallisene får du av å gå våken mange dager på rock, for deretter gå over på e, cola div. nøtter, tripper(noe jeg ikke har prøvd). e.l. gjerne en dose god pot også...
har opplevd at hele pc skjermen gikk i oppløsning og randt ut over bordet. alt jeg tenkte va: "heavy datavirus" men da andre ting i kåken begynte å gjøre rare ting, va det bare å få i seg sterke sove og våkne klar i hodet 1 døgn etter...
nå syntes ikke jeg det hørtes
ut som en super ide
å ta seg en tripp etter å ha gått mange
dager våken :/

menmen
hversinsmak
Jeg har hatt mange fine halliser, og de er selvsagt umulig å beskrive.

Men den tøffeste var kanskje da huden til kameraten min rant av trynet hans og det satt igjen en glisende, røykende hodeskalle..
Sitat av mxyzptlk
Jeg har hatt mange fine halliser, og de er selvsagt umulig å beskrive.

Men den tøffeste var kanskje da huden til kameraten min rant av trynet hans og det satt igjen en glisende, røykende hodeskalle..
Vis hele sitatet...
wOw! hørtes småskummelt ut :P
i går ble jeg plutselig en meter høy.. kunne nesten ta på skoa mine mens jeg sto, hadde det ikke vært for at armene også var blitt korte

også kunne jeg se musikken i lufta.. stilige greier, men ikke no spess liksom..

hadde mekka te av en 50-60 flein

det med hodeskaller er verst når det skjer på deg selv faen meg psykisk!
Sist endret av samefaen; 17. september 2006 kl. 00:39.
Sitat av fanatic
wOw! hørtes småskummelt ut :P
Vis hele sitatet...
Det var faktisk bare gøy der og da, siden jeg akkurat da var veldig obs på at jeg var tura og at alt som skjedde var generert av syretrippen, og hadde en god tone med kompisen min (selv om vi vel egentlig ikke kunne snakke noe særlig).. Men i en litt annen setting, eller i en litt annerledes sinnsstemning, hadde det nok vært svært skremmende ja.
Er mange ting man ser på tur som egentlig er creepy, men som mxyzptlk nevner ser man ikke det negative\skumle i alt de syke man ser. Så lenge man koser seg that is. Om man har noia kan det fort bli noe helt annet. Husker da jeg så kompisen min fra 13 forskjellige vinkler på engang. Det så helt sykt ut for han så ikke ut i måneskinn, men det var uhyre morsomt og endte med at vi begge lo alt vi hadde i 10min.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hehe råeste hallisen må væra da je åt brune chanell så en kamerat ble grønn i trynet og fekk demon øyner var sjukt å se på ass... hehe...

Hehe. Råeste hallisen må være da jeg spiste brune chanell. Så en kamerat ble grønn i trynet og fikk demonøyne :P. Var sykt å se på ass... hehe...

Redigert av mod, tok meg gleden av å fornorske innlegget ditt. Husk at dialekt ikke er lov her på forumet; du må velge å skrive på enten nynorsk eller bokmål. Det oppfordres også til å skrive så godt som mulig mtp. tegnsetting og så videre.
Sist endret av Tias; 30. september 2006 kl. 16:23.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Closed eye:

Feteste hallisen jeg noen gang har hatt, det var den gangen jeg trodde jeg var inni teppet jeg hadde over meg. Lå og hørte på en G.M.S. plate, og hadde øynene igjen. Plutselig er jeg inni en rød kule. Der alt er satt sammen av plater, som forandrer størrelse og antall fort og ofte. Platene hadde en rød sirkel i midten, som fadet ut som svart i kantene. Om man har sett x-men, der han gamlingen i rullestol er inni den mindcontrol maskinen sin. Sånn så det ut.

Når jeg flytta på meg, dukket det opp kuler og humper foran meg inni denne kulen, det føltes ut som jeg slo i veggene. De var myke. Dette var helt merkelig, helt vanvittig deilig. Det var pulserende, og meget intenst.

Open eye:

Jeg spiste en syrelapp, den var meget potent. Hehe :-) Tiden gikk og jeg satt i stuen hjemme der jeg bodde før. Var på vei opp, så hadde ikke mye halliser, drakk et glass vann og kikka litt i biltema katalogen. Men den var ikke mye interessant. Jeg var på vei opp ;-) Så plutselig smeller det, virker som jeg blunker med øynene uten at jeg virkelig gjør det. Og plutselig er jeg i en tegneserie verden, alt rundt meg flyter, fargene er skarpe og alt så helt fantastisk ut. Så også en masse ansikter i skyene på himmelen, viss man se for seg en benk, f.eks i kirken. Helt fremme, i vinkel, slik at man får ansiktene til de som sitter på benken i profil. Jeg har lurt mye i ettertid på hva dette var. Det var helt vanvittig. :-) Men husken er dårlig, så sikkert en del detaljer som er glemt.

-M
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den fineste hallis jeg har hatt er Da fjellene så ut som flytende metall som beveget seg.Se for deg at du er omringet av fjell av kvikksølv som skvulper hele tiden.Det varte i 30min og var en veldig klar hallis.

Da hadde jeg spist cd 150 psilocybe semilanceata

Akkurat lik som T1000 i terminator2 når han smelter seg om ganger 1milliard ganger større

De aller klareste hallisene var på engletrompet.
Jeg hadde røyka 10stapp på rappen.Kjennte at det begynnte å skje noe.Jeg gikk på toalettet for å pisse.Da jeg satte i gang så jeg at vannet bare steg mens jeg pisset.Det kom så fort opp at det begynnte å renne over.Det var første gangen jeg prøvde det så jeg var ikke oppmerksom på det så jeg skjønnte jo ingen ting.Trodde det skjedde så ble så stressa at jeg bare pisset ut over golvet å sa for mag selv.Ka i hælvete e da som feila dassn.
Tok noen sekkunder før jeg tenkte at dette er jo klin umulig og matte kjenne forsikktig etter.Det var helt klart,men da jeg kom bortig ble det litt regnbuefarger å fikk lættis da jeg skjønnte hva det var.Kraftige saker.Ble helt sinnsyk.Bygynnte å krangle med spilbildet.Jeg skulle barre hole en sammtale og skjønnte ikke at det var meg.Trodde at det var en frekk en fan som ikke orket å svare tilbake.Tok sikkert 3-4 minutter før det lille av furnuftighet som var igjenn koblet inn et sekund og skjønnte hva det var jeg jåsset med.Ble litt overgitt,men ganske stili tripp,men mister kontroll på deg selv
Fikk også en bivirkning dagen etter der jeg kunne nesten ikke se.Trodde at synet var på tur å forsvinne så ble litt skeptisk,men ble normalt etter ca 36timer
må nesten si meg enig at de sykeste hallisene er mest potente når man har vært våken i noen døgn uten å spise stort mer enn ett knekkebrød om dagen..
Min Sykeste og ikke fineste er vell når jeg hadde røyka hasj.
Starta med at kompisen hadde musikk i headsette. (Rock)
Jeg hører rocken sånn svakt med begynner å høre han i DDE istede.
Det blir bare mer og mer intenst og han dukker opp hvor en jeg ser og hører han fra alle kanter. Gulv, tak, vegger bruskorken hehe.
sykegreier :P Var akkurat som om jeg skulle vært på live konsert. ha heia og ropa som om det skulle vært det vertfall hehe.
(Å, å å det går like lo!) (Rompa mi!!) osv.. :P

Trenger jo ikke betale for Konserter når man kan se den for seg.
Sist endret av Robin1705; 31. oktober 2006 kl. 00:38.
▼ ... flere år senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Vet ikke om det regnes som en hallis, men har fått noen snåle "perspektiver" på disassosiativer.
Satt og så på en film, og når MXE'en kicka inn for fullt fikk hele filmen en slags cellshading
En annen gang så alle folka ut som en slags krysning av melkekartonger og et picasso bilde, ingen perspektiver stemte og kanter gikk i alle retninger.
Tok litt for mye en gang og det ødela helt for tvserien jeg så på. Jeg trodde ikke på noe av det som ble sagt av skuespillerne, og istedet for å følge karakteren i serien så så jeg bare en person som sto og prøvde å juge. Ganske freaky, og frustrerende for alt jeg prøvde ble bare kjipt å se på.

Hadde også en vill trip på "mexican gold" sopp , men det var ikke så mye ting jeg så, heller at alt jeg så for meg tok helt fokus.
Ble dratt inn i en slags tanke eller drøm der målet var å bryte gjennom en barriære bestående av alle små unødvendige sosiale bullshit ting vi sier og gjør som ikke betyr noe. Hver gang jeg nådde et visst nivå i å gi faen i unødvendige ting så braste jeg gjennom gulvet og havna i etasjen under der jeg måtte gjøre det samme igjen. Dette repeterte seg 4-5 ganger med noen øyeblikk der jeg var tilbake i rommet jeg satt og holdt meg fast i gardina.
Det virka helt genialt og veldig viktig når det holdt på som værst, selv om jeg ikke skjønte stort. Det må ha sett ganske koko ut utenfra for jeg vugga frem og tilbake og prata masse usammenhengende vås ofte avbrutt av åpenbaringer som "woooooooow", "fyyyyy faen det hææææær" eller "shit ass!"
Sist endret av Bothrops; 7. juni 2014 kl. 21:17.
Sitat av zxcvbnm Vis innlegg
Hvor får man tak i 2c-e? kan man lage det?
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe det på diverse nettsider.Du kan bare glemme å lage det selv.
Fineste må være på en veldig heftig candyflip, gikk utendørs, og så millioner av rosalilla dråper med små hvite vinger som fløy rundt, som jeg måtte dytte forsiktig vekk da jeg skulle gå rundt.

Rareste er vell når jeg så en kompis i fult klovnekostyme på vei ut der, før jeg lukket øynene.. på dmt
mitt vakreste opplevelse var ikke visuelt av syn, men hørsel, selv om det visuelle i synet var ganske spekulert å ga stor betydning til hele opplevelsen.

det er nesten umulig å forklare lydene å ekkoet jeg hørte, språket, eller lydene som ble lagd

det var på DMT, 40mg dose.
hørte først mye støy å lyder, å det var plagsomt å intens, men ettehvert i trippen ble det som om noen snakket med meg, kunne bare ikke forstå det, var som å høre et annet språk og en annen måte å snakke/kominikisere.

som om noen nymmer, å det går i ekko å endrer seg fra det først var, å forsetter fra starten til det slutter som et ord, bare at det er flere ord inni det

eller betydninger i selve lyden, å det føltes ut som om det bare var en setning, men hele setningen endret seg i ekkoet å var det samme, men hadde mye mer betydning
Sist endret av qwop10; 8. juni 2014 kl. 00:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
2 lapper lsd + 10mg?? 2c-i ga meg noen ville halliser.

La meg ned på bakken å så opp på overskyet himmel og vips så hadde jeg kaleidoskop syn med geometriske mønster i alle farger og fasonger, det var sykt.
Fineste hallisen noensinne: Magic mushrooms på Gili, utenfor Bali! Inntok den magiske buketten et par timer før soloppgang og fikk se det syyykeste soloppgangen i hele mitt liv Alle verdens farger over hele himmelen, og kjente bare sola gløde av positivitet. Profound shit maaaan :P
Jeg så vennen jeg var med 2 plasser xD Var artig.

Cannabis brur
Når solen er sterkest og den svale vinden drar trærne fram og tilbake og minner om hestelignende dinosaurer.
Da er det godt å være på sopp.
Sist endret av eyecandy654; 14. juni 2014 kl. 15:54.
Vet ikke om det passer inn her, men etter godt og vel over 12 full-narkoser så har jeg fått et par artige øyeblikk før jeg sovna.

Var en gang hvor jeg lå på operasjonsbordet, samme regla som alltid. Jeg fikk en veneflon, de kjørte igjennom noe småsurr først, så kom narkosemiddelet.

Det som da skjedde (som ikke hadde skjedd før), var at veggene begynte å bule inn og ut (og smøre seg litt sammen), samme med taket og ansiktene til legene. Samtidig ble stemmen til legene rundt meg pitcha litt opp, forså bare nedover, mens de snakket saktere og saktere. Lampa over operasjonsbordet begynte også å gløde av og på, som en mygglampe, kinda.

Så sovna jeg. Selvom det bare tar noen sekunder før du sovner, så virker det som om det tar mye lenger tid, hehe.

Dette har forøvrig ikke skjedd igjen i så stor grad, og jeg aner ikke hvorfor det skjedde, men det var nå litt artig.
Sist endret av Bruskork1; 15. juni 2014 kl. 13:57.
Changa definitivt -----> dmt ----> Så lsd ----->
Digital nomade
trippy's Avatar
Monsterdose med 2c-b på en golfbane på kvelden med en god kompis. Umulig å sette ord på hvor fantastisk det var og hvordan det så ut. Intense OEV'er i drøyt 3-4 timer.
Sist endret av trippy; 19. juni 2014 kl. 16:50.
Det var en gang da jeg hadde vært våken i 4 dager på makka, hadde allerede begynt å se biller i sidesynet mitt ol. så tar en kompis frem ca 100mg mdma vær og plutselig ser jeg luftbobler i regnbuefarger, akk som jeg så lufta. så begynner øyenbrynene til di jeg var med å bare vokse lengre å lengre ut i rommet!
På tide med søvn as.

Og en annen gang hadde jeg tatt mix av Mxp og 2cB og spaca helt ut! Havnet i en verden der jeg var en sol med ett helt solsystem, føltes ut som jeg var der i flere år (no shit) helt til sola sprengte i en supernova. Med en gang lyset slukkes fra supernovaen så våkner jeg til livet i en flue (faktisk) jeg flyr gjennom en åker i ett par minutter før en frosk tok meg med tunga, og da våkner jeg plutselig opp til liv i en soldat, som like etter ble drept og da kom jeg tilbake til meg selv! Bædtrip