Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3933
Etter en del stuking på speed så lager du mye rart

Modda litt på bongen min for et par helger sia å fant den fram igjen nå for 2 trekk sia å syntes jeg skulle høre hva dere freaks synes om den

Den lilla bongen nederst er kjøpt på internett og resten er rørlegger deler og teip
Bongen måler 85cm!!

http://img825.imageshack.us/img825/867/img0472w.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/1117/img0475c.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/4788/img0476h.jpg
Bare et spm: Trekker du med nesa også?

Gøy med slike bonger, men ville ikke hatt den stående midt i stua for å si det slik ^^
nice meth pipe er på speedtur selv nå :P du har serr ikke tenkt til å røyke meth av den der, kommer til å ende med hjerteinfarkt.
Litt for stor for min smak. Har egentlig aldri skjønt greia med skikkelig store bonger. Men hey, hvis du liker den så
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Bare et spm: Trekker du med nesa også?
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på det du, nese og munn er to forskjellige luftveier som møtes i en og blir til vanlig pusting brukt hver for seg.

Bare tenk over det mens du har sottet å lest innlegget mitt nå, så har du enten pustet bare med nesen eller bare med munnen, eller så har du byttet litt på. Du har ikke pustet med begge samtidlig?

Når det kommer til inhalering, prøv å hold tommer og pekefinger rett under neseborene samtidlig som du simulerer ett trekk, altså pust dypt inn med munnen.

Da merker du at du trekker svært litt til ingen luft gjennom nesa.

Håper dette klarner opp spørsmålet ditt litt
ahahaahaaha, KP for å gi meg en god latter når jeg så politibåndet

hadde likt å prøve den, men ville ha foretrukket å kunne se hvor stort hit det ble og kanskje en større brønn til neste gang
fikk lyst til å mekke en frankensteinbong selv nå :P
Takker

Må bare si at den funka som fan
Sitat av Jegborienboks Vis innlegg
Etter en del stuking på speed så lager du mye rart

Modda litt på bongen min for et par helger sia å fant den fram igjen nå for 2 trekk sia å syntes jeg skulle høre hva dere freaks synes om den

Den lilla bongen nederst er kjøpt på internett og resten er rørlegger deler og teip
Bongen måler 85cm!!

http://img825.imageshack.us/img825/867/img0472w.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/1117/img0475c.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/4788/img0476h.jpg
Vis hele sitatet...

Jeg ser du har handla på EDIT, hvorfor har du ikke gått til innkjøp av en skikkelig glassbong

Litt mer on-topic: Har du en lang arm eller har du en monsterlighter?
Sist endret av imba; 15. februar 2011 kl. 01:21.
Sitat av imba Vis innlegg
Jeg ser du har handla på EDIT, hvorfor har du ikke gått til innkjøp av en skikkelig glassbong

Litt mer on-topic: Har du en lang arm eller har du en monsterlighter?
Vis hele sitatet...
Har en glass bong som ligger i skogen en plass for øyeblikket :P

"Kompis bong" Jeg trekker og holder for choken og kompis fyrer trekket
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Tviler sterkt på det du, nese og munn er to forskjellige luftveier som møtes i en og blir til vanlig pusting brukt hver for seg.

Bare tenk over det mens du har sottet å lest innlegget mitt nå, så har du enten pustet bare med nesen eller bare med munnen, eller så har du byttet litt på. Du har ikke pustet med begge samtidlig?

Når det kommer til inhalering, prøv å hold tommer og pekefinger rett under neseborene samtidlig som du simulerer ett trekk, altså pust dypt inn med munnen.

Da merker du at du trekker svært litt til ingen luft gjennom nesa.

Håper dette klarner opp spørsmålet ditt litt
Vis hele sitatet...
Det går fint an å puste med både nese og munn
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Det går fint an å puste med både nese og munn
Vis hele sitatet...

Amen, er jo null problem og puste med båse nese og munn samtidig?
Prøv f.eks og spring til du kjenner du dør innvendig, når du stopper da tror jeg de fleste suger til seg luft det de klarer, og da med både nese og munn
Trenger ikke springe engang, jeg klarer fint å puste med munn og nese samtidig.
Er det ikke skadelig å røyke gjennom plastikkrør o.l?
It was ze greatest bong in all the world!
it's amazing, tøffeste bongen jeg har sett
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Det går fint an å puste med både nese og munn
Vis hele sitatet...
Sa aldri at det var umulig, sa bare at vi som oftest velger en av delene automatisk.
UTVILSOMT den heftigste bongen jeg har sett.
Dette er kunst, mann!
Stilig. Av ren nysgjerrighet: klemte du faktisk mannesmann-delene, eller bare teipet du? Kreativt laget, uten tvil.
Takker for de gode tilbakemeldingene

junkiehelvete: Det er ikke en meth pipe, det er en vanlig bong med litt modifikasjon
Iamnaabcake: Det er omtrent like skadelig som å røyke vanlig bong vil jeg tro, så lenge du bruker et bra lum og ikke sølvfolie

Sitat av staM Vis innlegg
Stilig. Av ren nysgjerrighet: klemte du faktisk mannesmann-delene, eller bare teipet du? Kreativt laget, uten tvil.
Vis hele sitatet...
Det sitter en gummi pakning mellom vert ledd slik at den et helt tell, feste til "gas" maska er et rør med masse teip rund slik ar det lille røret passa oppi det store røret vis du skjønner?
Awesome!

Hvordan er den i praksis?
Litt for stor for meg vertfall, liker ikke så store bonger, blir for mye!
Rå bong!Trur jeg må prøve og lage en sånn selv!
HGmm, jeg må ta med meg gassmaska bestefaren min har fra andre verdenskrig neste gang jeg er nordpå
Sitat av Djiises Vis innlegg
Awesome!

Hvordan er den i praksis?
Vis hele sitatet...
Så framst du ikke har veldig lange armer så er den ganske upraktisk, men er 2 stk eller fler så er det en veldig arti bong
Sinnsykt tøff bong! +KP
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Tviler sterkt på det du, nese og munn er to forskjellige luftveier som møtes i en og blir til vanlig pusting brukt hver for seg.

Bare tenk over det mens du har sottet å lest innlegget mitt nå, så har du enten pustet bare med nesen eller bare med munnen, eller så har du byttet litt på. Du har ikke pustet med begge samtidlig?

Når det kommer til inhalering, prøv å hold tommer og pekefinger rett under neseborene samtidlig som du simulerer ett trekk, altså pust dypt inn med munnen.

Da merker du at du trekker svært litt til ingen luft gjennom nesa.

Håper dette klarner opp spørsmålet ditt litt
Vis hele sitatet...
du tar feil, det er fullt mulig å trekke luft igjennom begge. det er veldig få som klarer det, men jeg gjør. jeg kan puste røyk ut av begge samtidig uten å bytte på mellom de
Sitat av Revestreken Vis innlegg
du tar feil, det er fullt mulig å trekke luft igjennom begge. det er veldig få som klarer det, men jeg gjør. jeg kan puste røyk ut av begge samtidig uten å bytte på mellom de
Vis hele sitatet...
Kjenner mange kan det, de fleste som røyker vanlig røyk kan det