Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1657
http://www.shangri-la.no/shop/index....dex&cPath=1_88

Som dere kan se så selger de diverse cannabis røkelser på shangri-la. Noen som har noen erfaringer med dette? Lukter det faktisk cannabis?

Passer vel egentlig ikke innenfor dette emne, moderator får vel heller flytte det siden jeg ikke fant et emne som passet noe bedre.
Om du vil at det skal lukte pot foreslår jeg at du lighter en jonas i stedet to fluer i én smekk
Har sånne liggende foran meg, nei det lukter ikke cannabis, lukter vanlig røkelse.
Trådstarter
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Har sånne liggende foran meg, nei det lukter ikke cannabis, lukter vanlig røkelse.
Vis hele sitatet...
Så all cannabisrøkelsen lukter likt? Hva er da poenget med så mange forskjellige?
De lukter såpe-parfyme og har lite med cannabis å gjøre. Lukten er dog ikke så ille.

Vil du at det skal lukte cannabis (som for øvrig er en herlig lukt) må du nok stille med ekte varer
Pleier å tenne slik røkelse mens jeg tenner en Joint når jeg røyker hjemme, hvis noen spør hvorfor det lukter så jævla weed peker jeg bare på røkelsen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Funker bedre med en sånn "god lukt" ting man kjøper på rema som man setter i stikk kontakten. Den tar det meste av lukt. Røkelse blir jo bare mistenkelig, det er jo kun bønnerøykere som bruker det