Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 13898
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Skal på fest, men har lite penger. Hva mener dere er den billigste måten å drikke seg full på? Har kun butikk og polet tilgjengelig, så kan ikke kjøpe hjemmebrygget øl/vin/hjemmebrent.
Sprit. Kjøp en billig polsk wodka, drikk den og si kurwa!
Det billigste må vel være å kjøpe en halvliter Kirow (eller noe sånt) vodka til litt under 200 kr. Men det smaker fælt, og man blir veldig fyllesyk.
Bedre å betale litt over 200 for f.ex. Smirnoff. Jeg pleier å bare drikke det med masse is og vann/brus ved siden av.
Billigst alkohol per centiliter er utrolig nok ikke sprit, men vin. Da blir det 3-litere, noe du antageligvis ikke er interessert i, så kjøp en billig flaske vodka du. Bare spør på polet etter den billigste, ikke noe flaut i det.
Er ikke noe jeg er så fan av selv, men hjemmebrent koster vel ikke så altfor mye. Eventuelt så er jo smuglervarer et alternativ.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpt en halvliter med Captain Morgan (40%). Koster rundt 250kr, og den smaker helt fantastisk hvis du blander den med cola eller iste. Som har blitt nevnt ovenfor, hvis du kun tenker på å bli drita og ikke noe annet så finner du vinflasker nede i 80kr+ som har en alkoholprosent på 11%. Kos deg.
Uvaksinert 👍
Smirnoff med varmt vann og sukker.
Her finner du en artig oversikt over hva som er billigst på polet. Postet av brukeren Ekvivokk i denne tråden. Vet ikke hvem som har laget dokumentet, men vedkommende burde få KP så det suser!


Seidel og pokal øl er godt og billig. 130kr for en sekspakk.
Mitt beste tips, som alkoholiker, er å begynne å drikke på tom mage til du kjenner at du begynner å bli i grei form. Og så spiser du litt når du føler du begynner å bli full. Blir du for full, så spiser du masse. Vann skader heller ikke selvfølgelig.


Vodka er vodka, jeg kjøper ikke at man blir mer fyllesyk av den ene sorten enn den andre, men ok, det er min mening.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Her finner du en artig oversikt over hva som er billigst på polet. Postet av brukeren Ekvivokk i denne tråden. Vet ikke hvem som har laget dokumentet, men vedkommende burde få KP så det suser!


Seidel og pokal øl er godt og billig. 130kr for en sekspakk.
Mitt beste tips, som alkoholiker, er å begynne å drikke på tom mage til du kjenner at du begynner å bli i grei form. Og så spiser du litt når du føler du begynner å bli full. Blir du for full, så spiser du masse. Vann skader heller ikke selvfølgelig.


Vodka er vodka, jeg kjøper ikke at man blir mer fyllesyk av den ene sorten enn den andre, men ok, det er min mening.
Vis hele sitatet...


Jeg visste om denne tråden fra før, men er basically bare å skrive:
site:freak.no billigste alkohol

Den faktisk er tittelen på tråden din, hint hint, i søkefeltet på nettleseren din. Finner masse om dette temaet på freak!
Sist endret av TrippyKing; 30. april 2018 kl. 16:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Facebook, smuglervarer.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
-snip-
Vis hele sitatet...
Litt OT, men er jeg som laget dokumentet også. Takk for props, godt å høre at folk drar nytte av dokumentet. Får vel rydde litt i det så det er litt pent også nå som jeg veit folk bruker det.
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25 5
Polet, den billigste spriten.. Cider og øl må du kjøpe så mye av før du føler en rus, om du ikke er en slik person som blir brisen etter 3 øl, da...