Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1694
For en uke siden ble jeg tatt med 3g mdma mens jeg var ruset av meg huet som endte opp med at jeg la alle kortene på bordet og innrømte at jeg hadde bestilt på darkweb med bitcoin for stoffet jeg ble tatt med. Jeg var veldig samarbeidsvillig og forklarte også at jeg sliter litt psykisk og vi snakket i en times tid vare jeg og han om hvordan livssituasjonen min er og at jeg ikke innså helt hvor seriøst det var det jeg hadde gjort og holdt på med, politimannen var veldig forståelsesfull og var veldig snill med meg fra de fersket meg til dem kjørte meg hjem.. De sa jeg skulle forvente brev i posten men det var det. Hva kan skje videre og hvordan burdet jeg se på å bestille stoff fra darkweb igjenn?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt vanskelig å si når det er snakk om politiet.

Jeg tipper at det ikke påvirker tollen. Det er først når tollen har stoppet en pakke til deg at du havner på postsperrelista. Husk, jeg skrev tipper
Er det ikke bedre å bare kjøpe det fra noen direkte just in case?
Trådstarter
4 0
Sitat av dazezone Vis innlegg
Er det ikke bedre å bare kjøpe det fra noen direkte just in case?
Vis hele sitatet...
Bor en veldig øde plass så å få tak i noe annet enn hasj og amf så må det bestilles :/
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Du får et brev i posten. Det får du sikkert en bot på 3,000kr+ og du får litt informasjon om din straff. Eks: Du ble tatt med 3g Methylenedioxymethamphetamine bla bla bla.

Du vil mest sannsynligvis få rulleblad som blir overført til utømmende rullblad etter 2 år, så du kan vel egentlig glemme å jobbe for politiet, vektere, sikkerhet etc. Der må du ha plettfri vandel.

Jeg ville vært forsiktig med å bestille fra deep web nå som du allerede har onkel blå på skulderen din. Du kan eventuelt ta deg en tur til f.eks. Oslo og kjøpe inn rusmidler så dra tilbake hvor du bor med bil.
Istede for å kjøre til Oslo for å kjøpe for fittepriser så hadde jeg bare bestilt fra innlandet, trygt å sikkert.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Istede for å kjøre til Oslo for å kjøpe for fittepriser så hadde jeg bare bestilt fra innlandet, trygt å sikkert.
Vis hele sitatet...
Husk at det ikke er 100% trygt. Politiet tar med bikkjer på postterminalen og snuser seg frem til dop.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husk at det ikke er 100% trygt. Politiet tar med bikkjer på postterminalen og snuser seg frem til dop.
Vis hele sitatet...
Allikevel svært liten sjanse sammenlignet med sjansen for å bli tatt når du kjøper noe av noen på offentlig sted.
Har selv gjennomført minst 100 ulike bestillinger på det norske markedet og har fortsatt til overs at noen av de har blitt oppdaget.
Sist endret av Who?; 1 uke siden kl. 11:47.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Sitat av Who? Vis innlegg
Allikevel svært liten sjanse sammenlignet med sjansen for å bli tatt når du kjøper noe av noen på offentlig sted.
Har selv gjennomført minst 100 ulike bestillinger på det norske markedet og har fortsatt til overs at noen av de har blitt oppdaget.
Vis hele sitatet...
I hvor mange av tilfellene har du informert politiet på forhånd om at du handler på darknet?
I hvor mange av tilfellene har du informert politiet på forhånd om at du handler på darknet?
Vis hele sitatet...
Aldri.
Hvordan har det uansett noe med saken å gjøre?
Målet er ikke akkurat å bli tatt.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Sitat av Who? Vis innlegg
Aldri.
Hvordan har det uansett noe med saken å gjøre?
Målet er ikke akkurat å bli tatt.
Vis hele sitatet...
Les tråden, kanskje?
Les tråden, kanskje?
Vis hele sitatet...
Nå kan ikke politiet spore bitcoin-transaksjoner, iallefall ikke dersom de ikke har din personlige BTC adresse. Så det at trådstarter har innrømmet noe til politiet har svært lite å si så lenge det ikke er snakk om bestillinger fra utlandet.
Trådstarter
4 0
14000+ i bot
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Jeg har hørt at om du er blitt tatt tidligere så bruker de det faktumet i senere saker mot deg. Forsvaret som ligger i at du nekter kjennskap til pakken og at det ikke finnes bevis for at du har bestilt den svekkes således og du risikerer å straffeforfølges normalt.
Du har ikke lenger plausible deniability. Du kan ikke bestille fra darkweb til egen addresse uten å risikere å bli tatt. It's that simple.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har blitt tatt flere ganger i tollen tidligere og fått masse besøk, også fått PC'en min konfiskert, fått en innelandssending stoppet (liten mengde pot, så det ble henlagt to dager senere), blitt oppringt av snut fordi en norsk vendor som ble tatt hadde skrevet ned en liste med navn og adresser til kundene sine, og Interpol (eller annen utenlandsk etterettningstjeneste) monitorerte en markedsplass i ca en måneds tid og lot folk kjøpe/selge, slik at de fikk inn en stor liste over navn og adresser, inkludert min.

Får likevel alt igjennom, så lenge det er innelands. Nå skal det sies at jeg har aldri blitt mistenkt eller tatt med store mengder eller salg, og det er dessuten et stort arbeid og mye papirarbeid for politiet å overvåke posten innenlands, spesielt når det er kun snakk om lovbrudd som ikke kan føre til strengere straffer enn små bøter.

Det er nok trygt å bestille, så lenge det ikke må igjennom tollen, og små mengder. Regner med du er en som kun kjøper til eget bruk.
Sist endret av Mexxy; 5 dager siden kl. 10:27.
Selvfølgelig, om det går gjennom er du home-free. Hvis ikke, kan det bli vanskelig. En kompis av meg har fått besøk pga dette før. Noen har flaks, but dont count on it.