Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3400
Finnes det en enkel måte å booste effekt/varighet av Imovane/zopiklon?
Har hørt at grapefruit og mango kan hjelpe....
Grapefrukt kan muligens hjelpe. Har testet dette sammen med legemidler selv og synes jeg fikk en merkbar boost. Spørsmålet er om det er verdt å drikke den grusomt ekle juicen bare for imovane. Dårlig med tilgang på rusmidler? Tror ikke jeg har sett slik dedikasjon på misbruk av imovane før
Sist endret av Pygoscelis; 6. juni 2017 kl. 22:53.
alkohol vil gi synergieffekt med imovane. vet ikke på varighet, men vil gjøre deg trøttere
Tydeligvis så er det indiviudelt hva man føler angående det der med grapefrukt.
Jeg merket ikke en dritt.
Personlig fungerer ikke grapejuice for meg, heller ikke alkohol da den demper rus effekt bare øker hukommelse tap å gjør det vanskeligere å få sove der jeg ender opp med en kjedelig stillhet i hodet å ingen søvn.
Ble blod ruset da jeg var ung, men etterhvert kun elendighet i mentaliteten når jeg skulle "ruse" meg, var en slags ego rus jeg gikk gjennom i den tid positivt til den ble negativ.

Får du ikke rus uten, eller ved litt høgere dose, så tror jeg ikke det er noe som kan "booste" imovane/stilnoct.
Lyrica kanskje?
Sist endret av snowR; 7. juni 2017 kl. 00:29.