Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 807
original reprint
xaff's Avatar
Tiden er inne for at jeg skal kjøpe meg ny mus, etter at den forgie (logitech dual optical) ble ubrukelig. Vil gjerne høre hva folk har og anbefaler, ser helst at den er optisk. Noen av mine egne kandidater er:
-Razor Boomslang
-Logitech Dual Optical

Så som sagt, kom gjerne med anbefalinger.
Logitech Mouseman Wheel. (den blå)
begynner vel å bli littebitte old nå, men den er deeeilig.

edit; hm.. finner den ikke for salg noe sted jeg.. for gammel jo. sukk.
Sist endret av mia; 6. august 2002 kl. 13:40.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Dual optical er grom, har hørt at den nye til MS er bra, men jeg har ikke prøvd den.
Den der som kommer med i det nye settet til Logitech..
Den er dritbra.. fås både med og uten kabler.
Eventuelt du kan kjøpe hele "settet" og få trådløst tastatur og mus. Jeg tror jeg skal gjøre det, medregna at jeg sitter her med et tastatru fra 80-taller og en mus uten høyre knapp...

Men som sagt, jeg anbefaler den..
http://www.logitech.com/index.cfm?pa...3&languageid=1
Har en Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 og synes den fungerer bra.
Har prøvd razoren og synes den var vond.. Tar lang tid å venne seg til og vanskelig å finne en musematte som passer.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Xaff; anbefaler dual optical. Pappa kjøpte en sånn til familiepcen, den er grom2k. Vurderer å bytte ut min intellimouse explorer med en sånn en....
Helt enig med Mia jeg. Har en sånnen selv, og den er herlig
Hvis man skal bruke Razor er det en fordel å ha litt 'store' hender, siden razor er ubrukelig hvis man har små hender.
Razor er bra, BORTSETT fra at den bruker kule...
Jeg har Logitech Cordless MouseMan Optical, er 4 mnd siden den kom ut.

Tar litt tid for å bli vant med den, men jeg liker den...
Jeg har hatt en Logitech Cordless Optical ett drøyt år eller så nå, og jeg liker den ikke. Den har ikke sjangs til å få med seg bevegelsene som gjøres med hånden, i det heletatt. Ikke kjøp! Formen er helt lik Dual Optical, bortsett fra at Dual Optical har ledning. Har prøvd Intellimouse Explorer 3.0 og den er rå! Ligger perfekt i hånden, og mer presis optisk mus skal du lete lenge etter. Knappene kan dog virke litt "sløve", men det er en tilvenningsak.
Skal gå til innkjøp av en slik snarest. Anbefales!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
jeg er oldschool, så jeg foretrekker kule. Slipper noen av buggene som laser musene har...
ergo. Kule r0x0rz!
Jeg har en Logitech MouseMan Dual Optical. Det var vel kanskje en slik du hadde, men den er god. Veldig presis å.