Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 644
Jeg ble spurt av en kusine om jeg kunne hjelpe ho med et passord på hennes Acer TM200 som hun ikke husker.. Og dum som jeg var sa jeg at jeg kunne sjekke... Nå har jeg prøvd alt som er leta på internett plukka PC'en i ørten biter tatt ut alle baterier jeg kunne finne inne i PC'en (2 stk, hovedbatteri og det lille backupbatteriet).

Er det noen som har sett info om dette på nett eller som har noen ideer?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har du prøvd og resetta BIOS'en? Det skal være en jumper der, 3 pins som stikker opp, og en jumpersetter som står over to av de. Flytt den så den dekker pin'en i midten, og den andre som ikke var dekket tidligere.
Så booter du, og venter til du hører et lydsignal (, event. bare vent noen sekunder), så slår du av igjen.
Sett nå jumperen tilbake, og boot på nytt
Trådstarter
11 0
Jeg har funnet en blokk med dip switsjer og prøvd å flytte på en etter en men det hjalp lite så de er tilbake til utgangspunktet skal se om jeg ser noen pinner men ettersom jeg kunne se så var det ingen der.

Men skal sjekke litt nøyere!