Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2889
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Imorgen skal jeg prøve å kjøpe to billetter til en konsert jeg regner med blir utsolgt med engang. Når jeg tidligere i år skulle kjøpe billett til en annen konsert som det også var ekstrem etterspørsel for, slet jeg ekstremt med å komme igjennom på ticketmaster, men fikk heldigvis kjøpt billett via Amazon tickets. Problemet er at to minutter blir man anbefalt ticketmaster sin egen videresalgsnettside, (konserter i utlandet, derfor er det lovlig?), der billettene er ofte dobbelt så dyre. Altså etter kun få minutter har scalpers fått tak i en haug av billetter, mens jeg som faktisk skal på konsert ikke kommer igjennom.

Er det noen som har noen tips eller metoder til å komme igjennom? Har hørt at det er lettere å komme igjennom på mobilapp, noen som vet? Takker for evt tips!
Pensjonert Skaper
Hvis du har god tid er det bare til å benke seg ned forran skjermen noen timer før salget starter. Last inn siden og oppdater den jevnlig slik at du fremdeles snakker med serveren, så er nok sjansene gode for at du er en plass langt forran i køen når salget først starter. Er iallfall slik venner av meg har gjort det når de skal ha tak i billetter de vet er stor sansynlighet for at blir utsolgt raskt.