Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 497
Jeg har tenkt å skaffe meg et nytt tv-kort, ettersom jeg skal bo på hyebel i 1 år. Jeg gidder ikke å invistere i en ny tv.

Nå er det slik at jeg ikke har noen som helst anelse om hvilke tv-kort som er bra.

Eneste jeg skal bruke det til er å se tv på pc å kanskje rippe litt.

Mine krav er:

1. Bra bilde.

2. Må virke i 2k og XP.

3. Må kunne se tv på.

4. Fjernkontroll er et pluss, men ikke dersom det finnes en bedre løsning som ikke har dette.

Må jeg kjøpe til en bord antenne? (har ikke kabel der jeg skal bo)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Uten og ha prøvd de, så er vel pinnacle rimelig gode kort.
Har et DV kort fra pinnacle, bådet kortet og programvaren fungerer som en drøm, aldri vært no trøbbel. Kan iaffal anbefale produsenten
pinnacle er en bra produsent, du har gjort et bra valg med den produsenten
pinnacle stinker.. f.eks "nei jeg tror sannlig ikke vi gidder å lage XP drivere til det kortet(som jeg kjøpte) jeg, gikk jo tross alt ut av produksjon for 3 mnd siden" !??!!??!?!? ARGH 2K
JEg hadde en sånn pinacle box som du bare plugga rett inn i usb porten også kunne du kjøre vanlig antenne eller compo inn ( pluss masse andre signaler) det funka drit bra. så på kable tv med det =)

husker ikke helt hva den hette....

uansett sats på pinacle =)