Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 735
Sjekk denne, er det et lurt kjøp tror dere??

http://www.elkjop.no/CE19267.html
spellingnazi
canonix's Avatar
Nei!
Etter min mening er Lexmark noe av det dårligste man kan kjøpe. De er selvsagt billige, men kvaliteten er på bunn.
Enten kjøper du HP, eller Canon.
(Det er obligatorisk for meg å reklamere for Canon.)
tror det er en sånn en jeg har på jobb....og for å si det slik: det er en grun til at den er blitt brukt to ganger og har stått i fred i et år.

utskriftene på den er helt tragiske, ser for meg at fargepatronene koster en halv årslønn, så nei jeg vill ikke annbefale deg den,
skal du kjøpe en skriver/scanner /kopimaskin så skal det være laser.
for å si det sånn, jeg ville helle kjøpt en brukt sort hvitt laser en den tingen der =)
dunkApunk's Avatar
Trådstarter
hehe, da blir det ikke den da

Takker!
spellingnazi
canonix's Avatar
Hvis du vil ha blekkskriver, så kjøper du en HP. De er flotte
Må si meg enig med Canon2k. HP er tingen. Har aldri hatt noen problemer med HP-skrivere. Til og med min HP DeskJet 930, som kostet en slikk og ingenting, har fungert problemfritt i 4 år...
HP'er er meget bra *elske printern sin*
HP har jeg bare dårlige erfaringer med, hvertfall de på skolen
Better than thou.
Jeg har en HP 970Cxi som kostet 4k for to år siden og den er ganske grei, men skulle jeg kjøpt printer nå ville det vært laserprinter.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hadde en HP DeskJet 320 og en 690C. Kjempefornøyd med begge, og har nå godt over til Canon, noe som jeg aldri skulle ha gjort! Mitt tips blir også Hewlett Packard.
Har en HP laserjet 4L, og skriver "perfekt" med fortsatt samme toner etter noen tusen sider

Derimot hadde jeg en 660C som lagde føkkete utskrifter etter bare et par 100 sider.. :/
Sist endret av Frohike; 31. juli 2002 kl. 15:34.
Har erfaring med gamle HP blekkskrivere og de skriver enda! Den ene er en HP Deskjet 600 og den andre en 810. De fungerer helt utmerket - så jeg er ikke i tvil om at jeg anskaffer meg en HP printer en gang i fremtiden.