Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 746
er det mulig å spille av xvid eller svcd på en moddet playstation. eller er hardware for dårlig..?
Du kan kjøpe til en vcd-spiller (kanskje også svcd)
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
that made liek no sense to me n0lli...

Tror du kan spille av xvid og svcd på en moddet playstation 2, men ikke på playstation 1.. vet ikke åssen du mente...
har hørt at det finnes "psx-filmer" noen som har hørt om dette? eller en måte å brenne disse på?
Hmm.. mersom at du kjøper en dings du plasserer bak psx'n (som må være moddet), som gjør at du kan spille av (s?)vcd. Det ligger programvare på vcdboksen... Skal sjekke om jeg finner den
Opprinnelig postet av awt
har hørt at det finnes "psx-filmer" noen som har hørt om dette? eller en måte å brenne disse på?
Vis hele sitatet...
Filmene som spilles av på psx-spillene er mer som et eget filformat som spilles av i "programmet" i spillet som spiller det av. (<- ? )

Dermed sier noen at det går an å konvertere vcd filmer om til dette og spille dem av på psx'n med programmet. Vet ikke om det faktisk går. Men er psx'n din chippet i hele tatt?

Edit: Post #500 og jeg skjønte ikke dritten av den :lattis:
andy_cap's Avatar
Trådstarter
jeg tok meg en google runde.. fant ikke.no som så ut som det går an å spille divx/xvid på plastation.. så det ser dårlig ut.. men det hadde vært knall med en slik video-psx playa..
Den fantes ihvertfall på lik-sang.com før. Sjekk om du finner den der, siden er passe føkka nå men
Better than thou.
Uhm, men det var en VCD-player, finner ikke DivX spillere til PS1, da den ikke har i nærheten av nok kraft til å decode DivX/XviD.