Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 872
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har fått meg sommerjobb og håpte på å få kjøpt meg en ny skjerm (blant annet :d) for disse pengene. Men valgets kvaler er såklart på plass:

Jeg har 3 utvalgte som passer min lommebok og som så innteresange ut, håper noen av dere kan gi meg en pekepinn på hvilken av disse jeg bør velge eller eventuellt gi meg en annen skjerm som er bedre samt liker å holde seg under 4000kr streken.

Hyundai Q17S - Virker som en god skjerm, 20ms og DVI inngangen kan komme til nytte når jeg får et 3dkort med støtte for samme. Noen crappy høytalere følger visst med og.

Benq FP767 - Ah, 16ms. Har fått en del gode kritikker på både 2d og 3d bilde, oppdateringsfrekvensen er det heller ikke noe å si på... Ingen DVI på denne .

Samsung Syncmaster 171S - Denne virker noe gammel, og har bare 25ms i oppdateringsfrekvens, men alikevell har den fått gode kritikker. DVI.

Vel, er ikke helt sikker på hvorfor jeg tok med info om skjermen, når det jeg faktisk vill er at dere skal fortelle meg . Anyways, har noen litt info om skjermene, noe godt eller baad å si så kom med det.
Det virka jo egentlig som at den første skjermen var det beste for deg ettersom du syntes den ene var litt gammel og den andre mangla DVi. Jaffal sånn jeg satt igjen med det
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Hehe, ja, er vel egentlig den som føltes best ut der og da . Men om noen har noen som helst erfaring med noen av disse skjermene så hadde det vært veldig, veedlig fint.
Takk for svar btw ZpiFF .
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvis du er en gamer ville jeg ikke anbefale deg å kjøpe LCD i det hele og store.

1. De tærer i refreshrate
2. De suger når det gjelder lys\sol
3. De er veldig vinkelffaste
en annen ting som er litt kjipt er jo hvis du vil kjøre en annen oppløsning enn det skjermen er beregna for, da suger det max.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Tja, er jo mange grunner til å ikke kjøpe LCD, pris er jo og et av de. Men, jeg er ikke gamer, har penger å bruke og for øyeblikket ingen skjerm . Når man kommer ned i 16ms så er det rimelig vanskelig å merke noe til shadowing uansett... Det med oppløsningen er jo rimelig kjipt da, og når jeg først får et spill som jeg vil spille så kan jeg garantere at min tøffe gf3 ikke klarer det, men skitt au, jeg laner a lot og syns det er greit med en lett skjerm. Uansett, alle disse tingene vet jeg og har tenkt grundig over, er skjerm-anbefalinger jeg hovedsakelig er ute etter. Men takk uansett .
Jeg anbefaler deg ihvertfall å kjøpe Hyundai Q17S som du finner på PSDATA.no
Jeg har den selv og er veldig fornøyd, går helt fett å spille på den og. Trodde det var 16ms jeg, leste det et eller annet sted..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Ah, takk for svar. Anntar det er den jeg kommer til å bruke mine surt-tjente penger på. Vil ikke banne på at det er 20ms men ifølge databutikken.com er det det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ikke kjøp den fra databutikken.com hvertfall, kjøp heller fra psdata. skjer det noe galt med den, og du må returnere den til databutikken.com så kan du belage deg på et par mnder uten skjerm, sjekk mange tråder på dette på hw.no forumet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Ja, tenkte å kjøpe alt (for denne gang) fra ps siden de er noe billigere alt i alt.