Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 706
Jeg har en "Logitech Cordless MouseMan Optical" og har hatt den en stund. Men nå i det siste har det klikka for den! Musa må være i bevegelse hele tiden eller så skrur den seg av og jeg må ta ut batteriene og sette dem i igjen for at den skal fortsette å funke!
JA, det er strøm i batteriene..

Noe ideer om hva det kan være?

(drit å skriv: skaff deg en ny trå mus og sånt)
jeg skal ikke skrive det, men det hadde kanskje kunnet funka bedre
Vel, om du er av den typen som spiller CS og hamrer musa i bordet så kan det være en idé med ny mus. Vist du ikke vil kjøpe ny mus, kan jo du prøve å reparere den selv siden den er ødelagt.
tviler på at det hjelper i ditt tilfelle, men:
trykk på connect knappen igjen neste gang det skjer både på sender og motakker (mus og den saken som du kobler i ps2/usb porten)

funket for min mor, men vet ikke om du er like heldig.
Dweep's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av reallife
tviler på at det hjelper i ditt tilfelle, men:
trykk på connect knappen igjen neste gang det skjer både på sender og motakker (mus og den saken som du kobler i ps2/usb porten)

funket for min mor, men vet ikke om du er like heldig.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke det

Ånei, musen min blir behandlet pent... Spiller cs men klarer å kontrollere tempramentet
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
bortsett fra at logitech suger så kan det være noe i windows som deaktiverer den, se i "system" :>
har du logitech driverne til musa instalert? det er almen kunnskap at logitech driverne kan lage rot.