Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1098
Hei, en kompis av meg spurte om jeg kunne dele en sang og jeg lurer på hva dere syns om den? http://www.youtube.com/watch?feature...&v=6OMZwGRAADg
Lastebil sjauførr :)
50 6
Oh yes! Veldig nice
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Greie låter, men det er ikke han som har laget dem. Det som er lastet opp på youtube er ihvertfall ikke "en låt" kompissen din har laget.
Han står bare å runker litt med effektboks og drar så faderen rett over på steder i låtene som ikke harmoniserer. Ikke akkurat turntablism, altså.

Jeg er litt usikker på hva det er meningen vi skal kritisere her. Fett nok å legge ut livesets, men kanskje man skulle vente til man har litt trening.
Sist endret av nso; 4. mars 2013 kl. 20:30.
Han lager dem ikke, han bare mikser :P
Stort sett bare "bytting" av sanger i breaksa, og at kompisen din kommer inn såpass off-beat iblandt med en skjerm foran seg i tillegg til hodetelefoner er ikke veldig imponerende... Sangene passer forøvrig heller ikke særlig bra sammen i mine ører, og om man skal mixe som han gjør er det et must at de ikke ligger milevis fra hverandre sånn key-messig. Effektrunken, spesielt i starten var heller ikke spesielt vellykka. Men keep going, så blir det straks bedre!
Ikke det at han gjorde så spesielt mye, og det han gjorde var ikke så forferdelig imponerende..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Han danset jo mer en han "mixa"...
Ser mere ut som han står å knuller "mixebordet"
Ikke veldig imponerende. Men hvis han fortsetter å øve, så er blir det nok mye bedre ganske kjapt