Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2181
Jeg og venninnen min har akkurat kjøpt billetter til årets Roskildefestival. Nå sitter vi og funderer på hvordan vi skal reise nedover.

Er det noen som har noe forslag på hvordan vi kan reise ned billigst mulig fra Bodø/Narvik-området?? Helst tog, kanskje??
Jeg å dama tar fly alta- oslo og deretter oslo-køben. Tok buss i 07 og lovet meg selv aldri igjen. Altfor trangt, varmt, få pauser. Rett og slett ikke verdt det. Bestill flybilletter nå og få de billigst mulig.

Gud jeg gleder meg til å se gorillaz, pendulum, den sorte skole og prodigy!!!!
Part time ninja
locked65's Avatar
Fly ? aske ? :O
Gleder meg som faen til gorillaz, patti smith, motorhead og julian marley ++

Jeg har planer om å ta buss fra oslo/moss, blir et veldig billig alternativ for meg hvertfall.
Sitat av locked65 Vis innlegg
Fly ? aske ? :O
Vis hele sitatet...
Tror nok asken har lagt seg før den tid
I fjor var vi en gjeng som tok tog fra Narvik - Malmö - København - Roskilde. Chill togtur, ingenting negativt å si om den utenom at det tok litt lang tid.

Vi bestilte billetene fra: www.sj.se
Purple rain!

Jeg tok fly i 08 og det var driitkonge.
Dro med to venner og fant en random nordmann på flyplassen i køben som ble med oss i taxi til Roskilde. Ble ca en 100-lapp(danske kroner) på hver.
Tilbake tok vi toget rett fra festivalen til køben og fly hjem. Meget behagelig måte å reise på
Jeg har startet samlefond så jeg kan bli med i år også.. Ser dårlig ut hittil, men lever i håpet på å komme meg til roskilde i år også!

Gorillaz! Pendulum og prodigy! Og eventuelle fler som ikke er annonsert!
tog fra narvik koster ca 1000-1500 tur retur. så da tar du heller fly og sparer deg for 20 timer i tog
ROSKILDE! WOOTWOOT! Bilett bestilt, komme seg dit? Ikke tenkt så langt enda xD
Blir fly fra oslo på morgenkvisten lørdagen campen åpner, og fly hjem igjen på ettermiddagen mandagen etter festivalen
Har vært der hvert år siden 2006, tok buss det året og det gjør jeg aldri igjen. På hjemveien fikk vi en busssjåfør som ikke forstod hvor han måtte kjøre for å komme seg i retning oslo (!!) og en busstur som vanligvcis skulle tatt 8 timer tok 16..
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Jeg å dama tar fly alta- oslo og deretter oslo-køben. Tok buss i 07 og lovet meg selv aldri igjen. Altfor trangt, varmt, få pauser. Rett og slett ikke verdt det. Bestill flybilletter nå og få de billigst mulig.

Gud jeg gleder meg til å se gorillaz, pendulum, den sorte skole og prodigy!!!!
Vis hele sitatet...
Jeg syns den turen var helt konge jeg ass, men så måtte dere vel omtrent bære meg mellom bussene også, i den formen jeg var i
Sitat av Geordie Vis innlegg
Tror nok asken har lagt seg før den tid
Vis hele sitatet...
Med mindre Catla sier halloj.
Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg syns den turen var helt konge jeg ass, men så måtte dere vel omtrent bære meg mellom bussene også, i den formen jeg var i
Vis hele sitatet...
Du var jo det som gjorde bussturen enda bedre. Formen din var mer fascinerende og artig enn byrdefull Skal du på roskilde i år forresten?