Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1156
Fikk ett godt tilbud på en telefon under black week. Det er her snakk om telefon med ett abonnement, uten bindingstid. Telefonen var ikke på lager akkurat i bestillings øyeblikket, noe som er helt ok, jeg har ikke hastverk. Krysset av for at varene skulle sendes i samme forsendelse, men abonnementet har nå kommet. Har aktivert dette (egentlig bare for å si det opp igjen). Så lang så greit.

Så over til spørsmålet. Når jeg har fått abonnementet så er det vel ingen mulighet for at de går tilbake på avtalen? Hvis det hadde vært feilprising f.eks mener jeg? (nå er det en uke siden jeg handlet). Da skulle vel jeg fått beskjed om dette før jeg fikk abonnementet?

Telefonen dette gjelder er Samsung Galaxy S9 m/miniflex som jeg fikk til ca 2250 kr inkl. abonnements utgifter, hos komplett.
Tror det var snakk om feilprising her (prisen opprinnelig var 4790kr - 500kr hvis en tegnet abonnement), men telefonen er nå sendt. En Galaxy S9 til 2090 kr, det trodde jeg skulle bli kansellert, men jammen gikk det ikke gjennom
"Øko-Terrorist"
Har du lest nøye igjennom avtalen? Ofte når det er slike tilbud så kan man si opp abonnoment, men da må man betale ut resterende verdi av telefonen.
Det er ett abonnement uten bindingstid. Så jeg kjøpte telefon + ett abonnement uten bindingstid. Det er ingen annen avtale. Det du nevner er det jeg forbinder med bindingstid.