Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1066
Halla folkens, nå har jeg funnet ut at jeg burde bytte mobilabonnement, siden mitt gamle var ALT for dyrt.

Siden jeg er en relativt snill gutt så vil foreldrene mine fortsatt betale mobilabonnementet, men de vil maks betale 200kr/mnd. Har sett rundt på en god del alternativer og har funnet ut at så og si alle har et mobilabonnement som inkluderer 500 sms, 500mms, 500mb data og 500 ringeminutter, og dette passer mer utmerket.

Det jeg egentlig lurer på er hvilken leverandør er den beste med tanke på, fordeler, "kvalitet", hvor dyrt/lang tid det tar og bytte abonnement, kundeservice og lignende.

Hadde vært rått om noen Freaks kunne delt deres meninger om deres nåværende evt et tidligere abonnement og kanskje foreslå meg et abonnement

Satser på at noen snille Freaks vil komme med noen gode svar!
Denne skal være midt i blinken for deg:
http://www.onecall.no/abonnement/folkepakka.php

God kundeservice er det også hos Onecall og lett å holde oversikt inne på "mine sider" der
-Rar på fulltid.
IKKE TELE2!!!
Elendig kundeservice!
Jeg har Netcom, meget fornøyd!
Djuice All in M

500 ringeminutter,500 smser osv

250 kr imåneden vis jeg husker riktig
Djuice all in 1 medium koster 199 kr mnd.
500/500/500 sms tale og data

Enkelt og greit. Alle elektro butikker kan opprette eller bytte for deg og har alltid simkort tilgjengelig.

Enkelt og greit å bare reise i en butikk om du skal ha nytt kort eller bytte abb. Osv
Sist endret av WhiteHat; 31. juli 2012 kl. 18:59.
Talkmore, har selv abonnement der, har 5k sms, 500 ringe-minutter og 50mb data. trenger ikke mer data før min del, de har også abonnement med 500 sms, 500mms, 500 mb data og ringe-minutter for 200kr mnd. Har ikke hatt noe problemer oss de, de bruker også Telenor sitt dekkningsnett, så har ikke nå problemer med dekning oss dem. Kundeservicen er alltid kjapp, og hyggelig.
Kan også legge til at du kan sende sms fra siden demmes på nette, disse bruker da av de du har inkludert i mnd. Men er kjekt vist du skal sende lange meldinger til masse folk.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
første jeg tenkte når du sa max 200kr var dette fra telenor:
http://www.telenor.no/privat/mobil/m...plettkontroll/

Her betaler man 200kr/mnd og kan bruke av denne summen som et kontantkort. meget gunstig, da du selv bestemmer hva du vil bruke penger på, har dette selv, og for meg som verken ringer eller sender meldinger, men bruker usansynlige mengder data
Trådstarter
Takker for alle svar, fant ut av at M+ fra Netcom var det beste alternativet, der får jeg 400sms 400min ringetid 800mb data og spotify premium for kun 200/mnd
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Takker for alle svar, fant ut av at M+ fra Netcom var det beste alternativet, der får jeg 400sms 400min ringetid 800mb data og spotify premium for kun 200/mnd
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men har selv hat meget store problemer med dekning og netcom. Har blandt annet opplevd null dekning i stavanger sentrum, det er ikke dekning i 90% av husnes, det er begrenset dekning på gulset(i skien) samtlige av stedene har telenor klart og levere bra dekning
Trådstarter
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men har selv hat meget store problemer med dekning og netcom. Har blandt annet opplevd null dekning i stavanger sentrum, det er ikke dekning i 90% av husnes, det er begrenset dekning på gulset(i skien) samtlige av stedene har telenor klart og levere bra dekning
Vis hele sitatet...
Såpass ja, må kanskje sjekke litt før jeg bytter abonnement
Trodde dette kun var noe midlertidig pga noe som skjedde, eller har jeg feil?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men har selv hat meget store problemer med dekning og netcom. Har blandt annet opplevd null dekning i stavanger sentrum, det er ikke dekning i 90% av husnes, det er begrenset dekning på gulset(i skien) samtlige av stedene har telenor klart og levere bra dekning
Vis hele sitatet...
Jeg har Netcom og jeg bor i Stavanger og har ingen problemer, det hørtes rart ut.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Såpass ja, må kanskje sjekke litt før jeg bytter abonnement
Trodde dette kun var noe midlertidig pga noe som skjedde, eller har jeg feil?
Vis hele sitatet...
Om dette var middlertidig aner jeg ikke, da jeg ikke bor i stavanger, men var ekstremt grusomt og være der uten noen form for dekning. Men at netcom sitt net i husnes er horribelt er fakta.

Men over til noe mer rellevant så er telenor sitt nett bedre en netcom sitt(de er stort sett disse som brukes)
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men har selv hat meget store problemer med dekning og netcom. Har blandt annet opplevd null dekning i stavanger sentrum, det er ikke dekning i 90% av husnes, det er begrenset dekning på gulset(i skien) samtlige av stedene har telenor klart og levere bra dekning
Vis hele sitatet...
hvor lengesiden var dette da,? Har aldri hatt problemer med netcom. Netcom har utvidet sitt ganske nye de siste årene.

Telenor sitt nett er eldre enn netcom sitt nett.
Sist endret av Vod0; 31. juli 2012 kl. 19:43.