Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1123
Hei,

Har en ASUS G75V laptop som har fungert bra de siste åra.
Spill som BF3, CS:GO, WoW, Killing Floor 2 osv har fungert bra.. men så over natten, bestemte dataen seg for at når jeg spiller spill, skal fps'en synke og alt gå utrolig tregt. Jeg må skru grafikken på minimalt for at det skal være spillbart, og da er gleden borte for min del.
Alt annet fungerer som det skal, men ved bruk av spill, da virker det som at jeg sitter på en 10 år gammel PC.

Jeg har formatert og scannet for virus. Men dette har ikke hjulpet. I tillegg har jeg blåst ren vifter og tatt vekk laptop batteriet, slik at det ikke skal være unødvendig varmt.

Har dere noen tips?
Sitat av evilbean Vis innlegg
Hei,

Har en ASUS G75V laptop som har fungert bra de siste åra.
Spill som BF3, CS:GO, WoW, Killing Floor 2 osv har fungert bra.. men så over natten, bestemte dataen seg for at når jeg spiller spill, skal fps'en synke og alt gå utrolig tregt. Jeg må skru grafikken på minimalt for at det skal være spillbart, og da er gleden borte for min del.
Alt annet fungerer som det skal, men ved bruk av spill, da virker det som at jeg sitter på en 10 år gammel PC.

Jeg har formatert og scannet for virus. Men dette har ikke hjulpet. I tillegg har jeg blåst ren vifter og tatt vekk laptop batteriet, slik at det ikke skal være unødvendig varmt.

Har dere noen tips?
Vis hele sitatet...
Du kan prøve en killdisk hvis du bare restartet pcen til fabrikk instillinger Det kan også ha noe med hardware å gjøre, så kanskje det er verdt det å sende den inn på reperasjon hvis garantien fortsatt gjelder. Du kan skrive at du bare vil sjekke om alt er som det skal!

Når det gjelder CS er det ikke så rart pga en ganske ny oppdatering gjorde ganske mange endringer som gjorde at de fleste fikk lavere fps, men når det gjelder flere spill så er det nok pcen...