Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 8372
Good morning!

I det siste har jeg puslet med ny blogg, og la i den anledningen ut bilder av en nedlagt veikro på østlandet. Hadde glemt at jeg hadde de liggende, men nå er de publisert.. Det er vel rundt et år siden jeg var der. Vet at mange har vært der før, men da får dette bli en update Og takk for tips MrNorUe

Ligger flere bilder på den nye bloggen min, men poster en del av de her!


Fasaden


Hovedinngangen


Kjøkkenet


Sjokolademelk!


Nye gardiner kan gjøre stor forskjell!


Gjort ganske mye hærverk..


Postapokalyptisk?
Nice Var der et par dager tilbake hehe - veldig kult sted, men veldig mye ødeleggelse -.-
Veldig kult! Sikler på det stedet hver gang jeg kjører forbi, skulle gjerne kommet meg inn der en gang ;D
▼ ... mange måneder senere ... ▼
AkerUE's Avatar
Trådstarter
Siste nytt; stedet rives i løpet av kort tid.
Husker plassen der godt, trist å se det så jævlig herja. Var en fast stopp da jeg var guttunge og vi skulle besøke familien.
Har såvidt kikket innom den en gang tidligere, men hadde unger i bilen samt ikke med kamera.
Artig å se bilder derfra
Sist endret av Espen K; 22. april 2016 kl. 20:41.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Var der for ikke lenge siden og det første og eneste jeg så var gravemaskiner, gjerder og ingen taverna lenger
Yup, det stedet har vært i lokalavisa et par ganger og har vært lenge snakk om å rive det. Det var totalt ødelagt - jeg var der for ~2 år siden og det var ganske trashet allerede da.
Så resultatet av det. The Riddler, er du sånn skikkelig interesert i UE?
Sitat av pongo4 Vis innlegg
Så resultatet av det. The Riddler, er du sånn skikkelig interesert i UE?
Vis hele sitatet...
Er veldig interessert ja Har holdt på med det i en del år selv.
Sist endret av The Riddler; 27. februar 2017 kl. 22:01.
Dette er nå revet, kun en grusplass der nå.