Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  229 105272
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Mottok akkurat denne mailen fra DuffyWear:
Din bestilling # XXXXXXXXX har fått ny status: Venter.

Vi venter på ny runde med Freak trykk. Leverandøren vår har ferie og det kan dessverre ta opp til tre uker. Din ordre vil bli trykket og sendt umiddelbart når vi har fått inn Freak opplag. Beklager forsinkelsen. Mvh Dyffywear

Ta kontakt om du har noen spørsmål.
Vis hele sitatet...
Så det ser ut til at vi må belage oss på en litt lang leveringstid folkens. Men det blir verdt det, det vedder jeg på.
Min umiddelbare reaksjon er sinne; tre ukers ventetid på en vare fra et nettsted pga. ferie oppfatter jeg som intet annet enn svært useriøst all den tid dette er ikke noe man blir gjort oppmerksom på i kjøpsprosessen.
Sist endret av Murdergoon; 13. juli 2012 kl. 01:38.
Sitat av Fluggu Vis innlegg
Typisk mobildekselet er til Iphone...

Noen som vet om de har noe lignede til Samsung S2 ?
Vis hele sitatet...
det er sikkert en måte å lage custom beskyttelsedeksel til SII ett eller annet sted på nett. Om det ikke er det, har du nettopp snublet over en liten gullgruve.
Jeg kunne tenkt med freak sticker! Har dette vært vurdert før?

Da kan andre medfreaks tute på meg i trafikken
Sist endret av gummiand; 15. juli 2012 kl. 23:28.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Bestiller så fort Deadlock Radiums design, eller noe tilsvarende kommer for salg.
(Sorry nso, men det er stor forskjell mellom å iføre seg en t-skjorte med et simpelt lite design som man må ha vært innom forumet for å forstå hva ligger i det, til å dra på seg en t-skjorte med "FREAK" smurt utover)
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme. + at deadlock sine forslag var sinnsykt kule. ^^
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Kan melde om at t-skjorta ankom i posten i dag! Lykkelig eier!
har kjøpt noen freakklær på duff selv men har fått mail om at bestillingen har status "venter" pga bla bla bla.

Men hvor på siden kan jeg se status på bestillingen?
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Kan melde om at t-skjorta ankom i posten i dag! Lykkelig eier!
Vis hele sitatet...
Bilder? *titegn*
Game disconnected
pokemon's Avatar
Lame, jeg har ikke fått noen ting ennå vil ha freak SWAG!
For dere som er ikke takler at designet allerede er bestemt, gå heller til spreadshirt og lag deres egne t-skjorter da vel. Jeeezes.
Kan melde å ha ventet snart en måned, uten beskjed om lang leveringstid. Tar dog det hele med fatning så lenge det kommer før man reiser sørover. Er vel tross alt posten som skal levere, så litt ekstra tid der kan veil greit inregnes når det skal til tromsø
Sitat av murloc Vis innlegg
Kan melde å ha ventet snart en måned, uten beskjed om lang leveringstid.
Vis hele sitatet...
This!

Sendte også mail til dem for å høre om det eventuelt vil gå mye lengre tid. Jeg sendte mail den 21. Juli, har enda ikke fått noe tilbakemelding i fra dem.

Det begynner snart å bli for kaldt, til å bruke T-skjorter.
Sist endret av FarmerJoe; 29. juli 2012 kl. 19:12.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Det begynner snart å bli for kaldt, til å bruke T-skjorter.
Vis hele sitatet...
T-skjorter kan brukes hele året!
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Det begynner snart å bli for kaldt, til å bruke T-skjorter.
Vis hele sitatet...
Duh, nordmenn cruiser i cabriolet når det er fem varmegrader og stiv kuling, og så snakker du om at det begynner å bli for kaldt til å bruke t-skjorte i Juli?
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Duh, nordmenn cruiser i cabriolet når det er fem varmegrader og stiv kuling, og så snakker du om at det begynner å bli for kaldt til å bruke t-skjorte i Juli?
Vis hele sitatet...
Juli går bra, men nå kommer august med stormfart. Brrr
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Juli går bra, men nå kommer august med stormfart. Brrr
Vis hele sitatet...
Hvis du synes det er kaldt her i landet i august, burde du flytte til et middelhavsland eller noe.
Noen steder i landet trenger de nærmest ikke en gradestokk som går over 20 grader.
Sist endret av Knudsen; 29. juli 2012 kl. 23:55.
En sånn genser skal jeg såååå ha på meg på TG13 når jeg sitter på freak rekka : D
Game disconnected
pokemon's Avatar
Veldig kjipt at de ikke får fingeren ut der borte, syntes dette har tatt veldig lang tid nå
Utrolig tøft! Skal bestille en slik lett. Utrolig grei pris var det også.

Mvh
CatFix
Game disconnected
pokemon's Avatar
Bestillte dagen denne tråden ble postet, har ennå ikke mottat
Firmaet de får trykk fra har ferie eller noe i den duren fikk jeg til svar når jeg spurte
HøyRisiko Psykopat
bestilt for nøyaktig 5 uker siden og 1 dag.
sendt epost til de og spørt hva det går i..
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
bestilt for nøyaktig 5 uker siden og 1 dag.
sendt epost til de og spørt hva det går i..
Vis hele sitatet...
si ifra her når du får svar da
veldig useriøs nettside.
J*vlig kjedelig å være tjukk/stor/svær når de bare har S,M,L :-)
Jeg får derfor ikke bestilt meg en :-( Men får håpe det kommer ut flere størrelser. :-)
Sitat av mo3 Vis innlegg
veldig useriøs nettside.
Vis hele sitatet...
Så det du sier er at Norsk Freakforum har inngått en avtale med en shabby nettside? Don´t think so.
Game disconnected
pokemon's Avatar
nå har det gått 4 uker siden jeg bestilte og har ennå ikke sett noe til tøyet. Useriøs eller ikke, dette er for dårlig.
HøyRisiko Psykopat
Hei!
Igjen så beklager vi virkelig for forsinkelsen. Vi skulle fått tilsendt trykkene for et par uker siden, men pga sykdom og ferie hos leverandøren er dette blitt kraftig forsinket. Vi har purret på dem gjentatte ganger og håper derfor at trykkene vil komme i posten snarest. [COLOR="White"]Vi legger med en t-skjorte som unnskyldning for den lange ventetiden...[/COLOR]

Mvh
Duffywear
Dere burde dekke frakt hos de som har fått kraftig forsinket leveranse, regner med de fleste har betalt for lenge siden. Mange freaks som setter pris på litt service. Hint, hint.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Faktura følger med forsendelsen så tviler på at så mange har betalt :P
Ingen har betalt enda, da alle får faktura trygt og godt i Posten

Det er selve trykkmerkene som ventes på, og de er nå på vei inn - så da får jentene på Duffywear trykket opp første opplaget og sendt ut. Kan ikke garantere at alle får i første runde, men runde to kommer kort tid etterpå!

Stay tuned :-)
Som han skriver i tråden med hvite bokstaver: Vi legger ved en t-skjorte som unnskyldning for den lange ventetiden. :-)
Begynner ting og komme i rute igjen?
Da er alt kommet inn, og det er blitt trykket opp kule freak t-skjorter og hettegensere for harde livet i hele ettermiddag og kveld. Første lass sendes i morgen!

Stay tuned.
Sitat av royandre Vis innlegg
Da er alt kommet inn, og det er blitt trykket opp kule freak t-skjorter og hettegensere for harde livet i hele ettermiddag og kveld. Første lass sendes i morgen!

Stay tuned.
Vis hele sitatet...
Jammen meg på tide.

Har gått såpass lang tid at jeg har glemt det, og dette er vel ganske dårlig reklamasjon. Siste gang jeg bestiller fra den nettsiden.
Da var 2 stk hettegenser bestilt =) En til meg selv + en til brodern

Men, hvordan er str på disse ? Er selv en ganske spinkel kar på rundt 168 cm ca, vil det holde med en M eller burde man kanskje tatt L bare for å være sikker

Har en god del hettegensere fra før som er alt fra S til XL, så str fra forskjellige plasser varierer jo så til de grader :/
Kjempestilige! Har bestillt meg en sort freak-tskjorte, gleder meg til den kommer
Har enda ikke mottat genseren min, muuulig og være treg.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Har enda ikke mottat genseren min, muuulig og være treg.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest igjennom tråden? Hvis svaret er nei kan du jo begynne med dette:
Sitat av royandre 15. august 2012 22:56 Vis innlegg
Da er alt kommet inn, og det er blitt trykket opp kule freak t-skjorter og hettegensere for harde livet i hele ettermiddag og kveld. Første lass sendes i morgen!

Stay tuned.
Vis hele sitatet...
Lå pakke i postkassa når jeg var ute å sjekket tidligere i dag
http://dl.dropbox.com/u/10838329/Div%20uploads/freak%20swag.jpg
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Lå pakke i postkassa når jeg var ute å sjekket tidligere i dag
http://dl.dropbox.com/u/10838329/Div%20uploads/freak%20swag.jpg
Vis hele sitatet...
Fikk også t-skjorten min i dag. Fikk også den samme som det står "Platebransjen dreper musikken" på.

Tror alle får den som "erstatning" for den lange ventetiden.
Ridder av 1. klasse
Fikk hettegenseren og t-skjorten i dag + en ekstra t-skjorte, men ikke den samme som viser på bildet over..
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Jeg fikk freak-swagen min i går. Fikk også med noe pingpong t-skjorte greier.
Da har min genser kommet etter litt over en mnd venting. T-skjorte fulgte med som plaster på såret for ventetiden. Litt lang ventetid, men den som venter på noe godt...
der kom min pakke, men det lå ikke ved noen faktura? husker ikke om jeg betalte når jeg bestilte heller
Stått og laiset med swag-hoodien min til E6'en med DDE i bakgrunnen av glede pga mottatt genser.

YOLO, lol.

Stått og laiset med swag-hoodien min til E6'en med DDE i bakgrunnen av glede pga mottatt genser.

YOLO, lol.

Stått og laiset med swag-hoodien min til E6'en med DDE i bakgrunnen av glede pga mottatt genser.

YOLO, lol.
Et godt budskap kan ikke sies nok ganger, nei. Hva betyr laiset forresten?
Sitat av Tawon Vis innlegg
Et godt budskap kan ikke sies nok ganger, nei. Hva betyr laiset forresten?
Vis hele sitatet...
denne forklarer vel