Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201859
Sitat av ErnieBall Vis innlegg
Servere nede og jeg har ikke kommet inn idag, noen som har klart det?
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt i hele dag. Nå så jeg plutselig i chatten "SYSTEM: Server shutting down in 30 seconds." og etter et halvt minutt ble jeg disconnecta.
We will be performing maintenance on Saturday, May 19th. Maintenance will begin at 5:00 AM PDT and conclude at approximately 6:00 AM PDT. During this time, servers and many web services will be unavailable.

Thank you for your patience.
Vis hele sitatet...
Dette er alt som står på forumet i alle fall.

Har error 33.
Sist endret av murloc; 20. mai 2012 kl. 15:17.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Har venta i hele dag på at kjærringa skulle dra på jobb så jeg kunne spille litt, og så kommer jeg faen ikke inn.. Nedtur!
Anime Freak
Har farmet act 1 inferno i hele dag jeg, act 2 er umennskelig :P
Serverne er nede pga vedlikehold. Står på newsfeeden på høyresida når du går inn på spillet.

Folk kommet langt eller? =) 53 barb her i Hell

@Notrik - Vet om en wizard med.. øh, var det 14k dps (husker jeg rett), som ikke klarte The Butcher på inferno. Sier litt.

Nå må det sies at Blizzard har selv sagt at Diablo 3 er det vanskeligste spillet de noensinne har laget, så jeg forventet egentlig ikke noe annet.
Sist endret av Tfan; 20. mai 2012 kl. 15:29.
Anime Freak
@Tfan - 14k DPS er ingen ting på en Wizard, han jeg spiller med har 29K DPS.
Jeg som monk har nå 13,5k dps.
Sitat av Notrik Vis innlegg
@Tfan - 14k DPS er ingen ting på en Wizard, han jeg spiller med har 29K DPS.
Jeg som monk har nå 13,5k dps.
Vis hele sitatet...
Mye mulig infoen min er utdatert

Lvl 60 da, eller?
Spiller med en Wizard som har 16k dps, og vi har akkurat kommet til Diablo på Hell, så ikke overraskende at en med 14k sliter på Butchern. Er 60 DH selv
Sist endret av danielsk; 20. mai 2012 kl. 15:54.
Sitat av Notrik Vis innlegg
@Tfan - 14k DPS er ingen ting på en Wizard, han jeg spiller med har 29K DPS.
Jeg som monk har nå 13,5k dps.
Vis hele sitatet...
Kan man laste ned dps-måler på noen måte?
Sitat av loord Vis innlegg
Kan man laste ned dps-måler på noen måte?
Vis hele sitatet...
Det står vel DPS på vanlig interface ovenfor inventoriet. DPSmåler eller andre addons er forøvrig ikke lov på Diablo.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Det står vel DPS på vanlig interface ovenfor inventoriet. DPSmåler eller andre addons er forøvrig ikke lov på Diablo.
Vis hele sitatet...
Takk, dumt at man ikke kan se hva man gjør i en fight.
Anime Freak
Loord: Jeg snakker da om damage som står på Inventory skjermen.
Min DPS er nok mye høyere en dette i realiteten.

Du kan gå inn i options og sette på "Show Damage Numbers" eller hva den heter, da ser du all skaden du gjør.

Tfan:
Ja jeg er level 60.
Sist endret av Notrik; 20. mai 2012 kl. 16:11.
Du kan jo skru på slik at det kommer tall over fiendene som viser hvor mye damage attackene dine gjør på de, og ikke bare crits. Husker ikke hva option heter, men ligger under Gameplay.
Sist endret av danielsk; 20. mai 2012 kl. 16:11.
Noen som får logget inn?
Får ikke logget inn :/

Føler meg som en noob, har en Monk i lvl 17, Wizard lvl 10 og en Barbarian i lvl 10. Haha
Sist endret av SileX; 20. mai 2012 kl. 16:21.
Får heller ikke logga inn : /
Nei, fordi serveren er nede som nevt tusen ganger.

Foresten en kar som er done med inferno solo, døde ca 100 ganger på diablo.
Neutral Good
Mith's Avatar
Her er linken til serverstatus, så slipper dere å lure på om spillet er nede for alle: http://eu.battle.net/d3/en/status
Sitat av Legynd Vis innlegg
Nei, fordi serveren er nede som nevt tusen ganger.

Foresten en kar som er done med inferno solo, døde ca 100 ganger på diablo.
Vis hele sitatet...
5 dager tokk det altså Så på litt livestream ista, en fyr som er på hell i hardcore mode
Om man bare har lyst å spille funker det å gå inn i options før man logger seg på og velge amerikansk server. Den er oppe. Men man får da ikke spille på samme karakteren som på europeiske serveren.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Om man bare har lyst å spille funker det å gå inn i options før man logger seg på og velge amerikansk server. Den er oppe. Men man får da ikke spille på samme karakteren som på europeiske serveren.
Vis hele sitatet...
Kan man fortsatt få achievements på den europeiske serveren der, eller er den også delt etter server?
Ser ut som achievementsene også er delt. Har 0% på barbaren jeg nettopp startet på den amerikanske serveren.
Tenkte det kunne være greit å linke til denne tråden; Diablo III BattleTags.
Nå fikk jeg logget på igjen.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av Ozma Vis innlegg
Nå fikk jeg logget på igjen.
Vis hele sitatet...
Da var du heldig, for her står det bom stille. Er som release night all over.
True phreak.
Jeg avsluttet nettopp en times runde... Prøv å logg inn, ikke stol på den beskjeden som står på siden.
Pro tip: Aldri la vennen din endre språk til Kinesisk..........
Folkefiende
Toaru's Avatar
Huff, tok Belial i hardcore igår. Fy fader, tror jeg aldri har kjent et adrenalinkick som det av et spill før! Digger at man mister character hvis man dør. Tar alt så ufattelig mye mer seriøst da. Og teamplay blir mye viktigere istedenfor "JEG BARE RUSHER LITT JEG, OISANN DØDE BRB" x)

Once I went HC and I will never go back <3
Er det noen rundt level 16 som blir med å spille i natt? Skriv PM eller i tråd :P
Etter ett par timers farming har jeg endelig fått muligheten til å reise hit.

SPOILER
h ttp://i.imgur.com/ryNJG.jpg
SPOILER

Nå er det bare å spare så jeg kan kommer på høyere level.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Toaru Vis innlegg
Huff, tok Belial i hardcore igår. Fy fader, tror jeg aldri har kjent et adrenalinkick som det av et spill før! Digger at man mister character hvis man dør. Tar alt så ufattelig mye mer seriøst da. Og teamplay blir mye viktigere istedenfor "JEG BARE RUSHER LITT JEG, OISANN DØDE BRB" x)

Once I went HC and I will never go back <3
Vis hele sitatet...
Jeg spilte opp til lvl 10 normal char for å kunne lage en hardcore char. Alle bosser og absolutt alt man møter på er totalt ukjent og man må bare satse på at builden fungerer mot det pakket man møter. En herlig følelse.

Belail tok knekken på lvl 21 barbaren min i det jeg ble stående i en pøl av død og fordelvelse mens jeg samtidig bommet på q-tasten.

Laget straks en ny hardcore char som jeg har fått bedre utstyr med, og er nå akkurat startet på neste vanskelighetsgrad etter å ha flådd Diablo & co.
Hadde aldri turt å spillt hardcoremode, tenk så kjipt å miste sin lvl 60 pga lagg :P
Sitat av MartinB Vis innlegg
Etter ett par timers farming har jeg endelig fått muligheten til å reise hit.

SPOILER
h ttp://i.imgur.com/ryNJG.jpg
SPOILER

Nå er det bare å spare så jeg kan kommer på høyere level.
Vis hele sitatet...
Hvordan kommer man seg dit?

Noen snakker om at det er noe du må kjøpe for å komme dit, noen sier du får en random item som unlocker den plassen der, og noen sier at du bare kan gå dit uten problem
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hvordan kommer man seg dit?

Noen snakker om at det er noe du må kjøpe for å komme dit, noen sier du får en random item som unlocker den plassen der, og noen sier at du bare kan gå dit uten problem
Vis hele sitatet...
er en kombinasjon av items du kjøper og drops fra rare spawns
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hvordan kommer man seg dit?

Noen snakker om at det er noe du må kjøpe for å komme dit, noen sier du får en random item som unlocker den plassen der, og noen sier at du bare kan gå dit uten problem
Vis hele sitatet...
For å komme dit må du farme et par items, kjøpe en cowbell for 100k (på normal) og crafte en staff som lar deg snakke med et kulik i act 1. Søk Diablo 3 pony level på youtube for å finne litt mer detaljerte howtos
Sitat av DfenZ Vis innlegg
For å komme dit må du farme et par items, kjøpe en cowbell for 100k (på normal) og crafte en staff som lar deg snakke med et kulik i act 1. Søk Diablo 3 pony level på youtube for å finne litt mer detaljerte howtos
Vis hele sitatet...
Takker Da blir det å gjøre dette når jeg kommer hjem
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Takker Da blir det å gjøre dette når jeg kommer hjem
Vis hele sitatet...
Husk at du må være ganske høyt level for å overleve der da
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Husk at du må være ganske høyt level for å overleve der da
Vis hele sitatet...
ja veit. Men kan begynne med å få tak i de tinga jeg trenger først Er ikke noe problem det når man snart har 600k gull
Sist endret av Nikon01; 21. mai 2012 kl. 13:08.
Guide til hvordan å få oppleve secret pony level/Whimsyshire: http://soe.hubpages.com/hub/Whimsysh...Guide-Diablo-3
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Husk at du må være ganske høyt level for å overleve der da
Vis hele sitatet...
Nah, du har Normal versjon og oppover, og synd det ikke er noe bra der nede tbh, er ikke en boss eller noe (enda though, bare vært der i Normal). Og det ser ut som du må farme forskjellige items per vanskelighetsgrad? Siden jeg og en kompis prøvde å komme oss inn på Nightmare men da dukket ikke fyren opp ved inngangen, mens i Normal kom han (da vi farmet tingene på normal også)
Anime Freak
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Nah, du har Normal versjon og oppover, og synd det ikke er noe bra der nede tbh, er ikke en boss eller noe (enda though, bare vært der i Normal). Og det ser ut som du må farme forskjellige items per vanskelighetsgrad? Siden jeg og en kompis prøvde å komme oss inn på Nightmare men da dukket ikke fyren opp ved inngangen, mens i Normal kom han (da vi farmet tingene på normal også)
Vis hele sitatet...
Du må kjøpe pattern for upgrade etter hos Squirt dama i act 2 og oppgradere staven, etter hva jeg har lest må du også ha runnet Nightmare før du kan gjøre det.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av Notrik Vis innlegg
Du må kjøpe pattern for upgrade etter hos Squirt dama i act 2 og oppgradere staven, etter hva jeg har lest må du også ha runnet Nightmare før du kan gjøre det.
Vis hele sitatet...
At hun dama heter Squirt er nok til å gi meg en gamereksjon i utgangspunktet.
Anime Freak
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
At hun dama heter Squirt er nok til å gi meg en gamereksjon i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg måtte lese navnet 3-4 ganger første gang i act 2 før jeg virkerlig forstod at jeg leste riktig første gang.
Hva er det man trenger for å komme inn i "enhjørning" land? Wirt's Bell? Den kan man kjøpe av Squirt for 100k gull..
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hva er det man trenger for å komme inn i "enhjørning" land? Wirt's Bell? Den kan man kjøpe av Squirt for 100k gull..
Vis hele sitatet...
Er link til en guide om det bare noen få poster opp.
Må bare si at D3 er det beste spillet jeg noen sinne har spilt! Eneste kjipe er at jeg har fått den kjente "Error 3006"-bugen, så må vente på server restart før jeg kan komme meg videre på nightmare!
Why so serious?
Noen som har en genial måte å tjene penger?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen som har en genial måte å tjene penger?
Vis hele sitatet...
Drepe mobs å gjøre quests. Har selv 600k og har bare en i lvl 35 og en i lvl 37.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen som har en genial måte å tjene penger?
Vis hele sitatet...
Selge ting på AH.