Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1071
Hei, jeg har ca 1g nesepils som jeg tenkte jeg skulle ta med på en innenlandsflygning. Om jeg legger den i innsjekket bagasje, skal det gå bra? Blir bagasjen scannet innenlands?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt fly Torp-Bergen med 2g brus i bokseren. Gikk fint
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt fly Torp-Bergen med 2g brus i bokseren. Gikk fint
Vis hele sitatet...
Kjøper du brus etter du har passert sikkerhetskontrollen trenger du ikke putte den i bokseren men kan ta den med på flyet.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kjøper du brus etter du har passert sikkerhetskontrollen trenger du ikke putte den i bokseren men kan ta den med på flyet.
Vis hele sitatet...
Sprite også?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok billigere å bare kjøpe ett nytt gram nesepils når du kommer frem (enn å risikere å måtte betale en høy bot).
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kjøper du brus etter du har passert sikkerhetskontrollen trenger du ikke putte den i bokseren men kan ta den med på flyet.
Vis hele sitatet...
Moro
Folie à deux
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Moro
Vis hele sitatet...
Idioti er ikke annet enn det du velger å svare. Han har helt rett og du kan umulig ha gått igjennom kontroll særlig mye før. Det er kansje derfor du poster som anonym også?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av noguhso Vis innlegg
Idioti er ikke annet enn det du velger å svare. Han har helt rett og du kan umulig ha gått igjennom kontroll særlig mye før. Det er kansje derfor du poster som anonym også?
Vis hele sitatet...
Brus=kokain. Du misforsto både mitt og NokErNok sitt svar, smart type du.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brus=kokain. Du misforsto både mitt og NokErNok sitt svar, smart type du.
Vis hele sitatet...

Nei, tror han mener bokstavelig brus jeg også. Hvor skal man liksom få kjøpt kola inne på flyplassen?

Av kallenavn jeg kommer på går denne drogen under, snø, kola i tillegg nevnte brus. Sikkert flere også.

Men å ta med på innenlandsfly er vel faktisk sikrere enn både tog, buss og bil.
Folie à deux
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brus=kokain. Du misforsto både mitt og NokErNok sitt svar, smart type du.
Vis hele sitatet...
Vi kan ikke semmeliges. Ja jeg er smart og milevis over deg.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt med hasj innenlands, gjennom Gardermoen, Oslo S, Jernbanetorget, Nationaltheateret... Det var den strekningen jeg reiste med 5 gram hasj. Det lå i bokseren hele tiden. Jeg så ut som en profesjonell advokat den gangen, så det gikk helt fint. Ble litt bekymret i sikkerhetskontrollen på flyplassen jeg kom fra da jeg ble valgt ut til å sjekkes for eksplosiver. Da spurte jeg "Hva ser den maskinen etter?"
- Eksplosiver
- "Åja, det har jeg jo mye av ja... hehe.."
- Hehe, det er tilfeldig, ha en fin dag videre.