Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2581
enda en gang har jeg mekka ny side..
kritikk, jatakk.
jeg liker den ikke egentlig, men vet ikke helt -hva- det er jeg ikke liker kinda.. eller.no :>

mia.berzerk.net
den var tøff den =)
ja den var bra, men kansje litt for mye sort/mørk side?
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av dfs
ja den var bra, men kansje litt for mye sort/mørk side?
Vis hele sitatet...
det er vel igrunn det som er litt av poenget..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
stilig den. men jeg kjenner igjen alt av grafikk i noen brushes jeg lastet ned for en tid tilbake mcgee eller digitexturia.. eller var det endeffect..
mia
mia's Avatar
Trådstarter
hehe, stemmer gusto :> jeg har bare snudd og dilla litt osvosv. husker ikke helt navnet på det jeg.
original reprint
xaff's Avatar
Den var for mørk og trist. Blir deppa av å se på den.
jeg likte den godt. my kinda style
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tøff side, bedre enn det jeg får til Likte det svarte, passa greit inn med en side som ikke lyser opp liksom..
Anyways, savna at du ikke hadde nevnt meg hehehehehehe
Totto
Skikkelig kul mmmia

*vil ikke komme med kritikk*
MYE bedre enn min side hvertfall, men det sier jo absolutt ingenting om din side, da min stinker max.

Anyways; var faktisk bra. Men synes teksten var litt vanskelig å lese pga den mørke bakgrunnen/teksten.
var ikke vanskelig i det hele tatt å lese her...
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Xtrax
MYE bedre enn min side hvertfall, men det sier jo absolutt ingenting om din side, da min stinker max.

Anyways; var faktisk bra. Men synes teksten var litt vanskelig å lese pga den mørke bakgrunnen/teksten.
Vis hele sitatet...
sorry to say, men JA, sia di stinka.. høhø.
og at teksten er vanskelig å lese, synes jeg er litt rart.. er forholdsvis lys tekst på den..
noob killer
elukS's Avatar
Fin den
kul side, likte den dystre layoten svært godt.
meget bra mia
slett ikke verst til å være lagd av en jente. det enste er at gjestebok på annen server er fy fy.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av frittjaaff
slett ikke verst til å være lagd av en jente.
Vis hele sitatet...
argh, det der er det verste jeg hører.

det enste er at gjestebok på annen server er fy fy.
Vis hele sitatet...
ganske enkelt fordi jeg ikke kan mekke gb selv enda. jobber med saken
Likte det meste på den.
Det mørke designet likte jeg spesielt godt.
Flott side.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
var en helt fin side det.. men kanskje menyen var litt stor? likte ikke helt at jeg måtte scrolle ned for å se innholdet, mens menyen var klistra i trynet mitt. ikke at det var så big deal da.

No hard feelings?
kan noen faen fortelle meg hvor man finne slike brusher? dem er kewle, og jeg er n00b og vet ikke hvor jeg skal lete
Opprinnelig postet av tore-
kan noen faen fortelle meg hvor man finne slike brusher? dem er kewle, og jeg er n00b og vet ikke hvor jeg skal lete
Vis hele sitatet...
Her er linker til en god del brush sider:

http://veredgf.fredfarm.com/vbrush/main.html

enjoy
Fin side, ren og enkel.
Synes ofte det er kult å legge inn bittelitt farge for å bryte når man bruker så ensartede farger, ikke mye, bare et lite område. Typisk her er kanskje litt blålige toner på bildet av øynene dine, men kan være kult mer "tilfeldige" plasser også.
Eller kanskje rosa, du som er jente.. :-)
Opprinnelig postet av tore-
kan noen faen fortelle meg hvor man finne slike brusher? dem er kewle, og jeg er n00b og vet ikke hvor jeg skal lete
Vis hele sitatet...
De linker til endel brushes på www.surfstation.lu

Kul side forresten, mørk, men alle sider trenger da ikke være lyse. Også hadde du visstnok bursdag for litt sida også, gratulerer med dagen. 17 er teit egentlig, 16 er moped, 18 er bil, 17 er bare ... 17, men men, jeg skal stoppe nå. Stop. Full Stop.

Signed Sincerely

PS! Jeg kunne ha brukt smilies i posten, for uttrykke *glede* ved bursdag og alt, men da ville posten ha blitt sånn stykket opp og sånt, så her får du smily'en din:



Dæven. Full, full stop.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 15. april 2002 kl. 23:54.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av WazeD
Fin side, ren og enkel.
Synes ofte det er kult å legge inn bittelitt farge for å bryte når man bruker så ensartede farger, ikke mye, bare et lite område. Typisk her er kanskje litt blålige toner på bildet av øynene dine, men kan være kult mer "tilfeldige" plasser også.
Eller kanskje rosa, du som er jente.. :-)
Vis hele sitatet...
fåkk ju. rosa er hat. jeg skal aldri lage en rosa side i hele mitt liv "fordi jeg er jente". det er seriøst noe av det verste jeg hører. og når det gjelder fargegreiene, så liker jeg å kjøre stilen helt ut.. er den svart, så er den svart/grå/hvit lissom.. jeg liker ikke å blande i farger da. den er ment som å være dyster, hele sia. :> men det kunne kanskje vært noe å tenkt på til en senere side... hm.


og Zpeef; jeg skjønte ikke -helt- hva du mente med en gang.. tok litt tid, så fatta jeg poenget. greia er jo ikke at hele det grå designsaken der oppe skal være menyen. det er jo det som er designet. resten er bare pjatt, og menyen er bare en liten del av den igjen. men jeg hadde egentlig ikke tenkt på det før du sa det..

og Ana: 17 sewger, merker null forskjell. det er ikke no spesielt med å være 17 @ all. men takk osv :>

Tore:du kan få de av meg ;> har en .zip fil med en del masse brushes i
Sist endret av mia; 16. april 2002 kl. 00:15.
Trodde alle jenter likte rosa, jeg.
Dere datajenter er så nærtagne... ;-)

Men fra spøk til brennevin: _litt_ rosa kan være kult det, selv om du er jente, da...
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av WazeD
Trodde alle jenter likte rosa, jeg.
Dere datajenter er så nærtagne... ;-)
Vis hele sitatet...
nærtagen? :> jeg bare svarte på kommentarene dine da
var ikke noe særlig å klage på her! likte siden din!

men et par ting må jeg selvfølgelig komme med:

du bør ha litt luft helt nederst på siden, siste linja går helt ned i bunnen...

avsnitt ser bedre ut med 2 linjer enn med kun 1...

jeg ville hatt *litt* smalere tekstbredde...

ellers blir det bra når du får mekket deg egen gjestebok! finnes jo masse ferdiglagde script så du enkelt kan forandre til dine behov og smekke inn på din egen hjemmesideserver! home.no.net støtter jo en hel masse (ikke mySQL, snfus...)

likte forresten at "menyen"/headingen din var så stor, ble liksom en slags splash-screen på en måte,,, spes på mindre skjermoppløsninger!
mia
mia's Avatar
Trådstarter
helt seriøst cavey;
når jeg leste det her, sitter jeg og mekker på akkurat noen av de punktene der, som jeg la merke til før idag ;D
rawt. takk for feedback
Jeg synes det var skikkelig kuul side og liker musikk-smaken din.
Det eneste jeg ville forandre på, når det ellers er så gjennomført, er scrollbar til høyre (for oss med mindre oppløsning). La den også være svart.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
det er da scrollbar der?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av mia\
det er da scrollbar der?
Vis hele sitatet...
Han vil ha den svart
ffem oga en hall pakkje sn0s....

sehrr g¨tu mia!!
Opprinnelig postet av Prazor
ffem oga en hall pakkje sn0s....

sehrr g¨tu mia!!
Vis hele sitatet...
enig...

forresten, en fin side mia.
litt mørk, men nice.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Prazor
ffem oga en hall pakkje sn0s....

sehrr g¨tu mia!!
Vis hele sitatet...
ustabile, fulle faen Praz ;D
hvorfor skal alltid jente nørder ha sorte hjemme sider? er dere deppa hele gjengen eller?
ok, kanskje ikke ALLE da, men må si dette er et godt eksempel..

har baby blue selv
uhm.. beklager den, men joa, flott side mia

jeg føler meg ikke deppa av svart... *snodige folk*
mia
mia's Avatar
Trådstarter
jeg tror jeg velger å overse kommentaren til na1t..
grunnen til at jeg bruker svart, er fordi jeg elsker svart. enkelt og greit.
jeg føler meg igrunn ikke deppa av svart, heller det motsatte. :>

Praz: takk :>
fin side.
Prozac Nation, forresten
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan jeg au få?

Jeg fikk ikke sett på siden din, men den er sikkert veldig fin!

(var vel litt for sent ute!)
Hjelp, snakk om å dra opp eldgamle poster, dette kunne vært tatt på pm.
Opprinnelig postet av TheGEEK
Hjelp, snakk om å dra opp eldgamle poster, dette kunne vært tatt på pm.
Vis hele sitatet...
det og.

fikk også lyst å se nå.
hva med å sjekke signaturen hennes einsteins?
[pimp shouts]
synes du er litt små pen der du sitter og poser foran cam`en din hver kveld mia
[/pimp shouts]
På tide å stenge tråden kanskje? Mia har trossalt laget 50 nye webdesigns siden denne tråden.