Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 6432
3 øl så ta jeg meg et glass whiskey, så 3 nye øl å 2-3 whiskey bar seff. så er jeg nok klar for byen, i godt humør og brisen, veien ca 122kg, trener mye med vekter og spiser godt, ofte feit mat og proteinrik mat, men etter som jeg har skjønt så dreier det seg uansett om hva kroppen klarer og ta opp uavhenging av hva man har spist, men likevel..det er nok det som må til for min del..in the comfortzone øl er bare pissefest for min del, det er som og drikke saft det må nok whiskey til
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Du er i "godform" etter 0,7L med 42%, og du har drukket dette før kvelden virkelig har startet?

I call bullshit.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis aldri drukket med nordlendinger...
Det er vanskelig å si. Tidlig i min karriere var jeg veldig forsiktig og drakk sakte. Da tålte jeg veldig lite og ble veldig fort fornøyd. Etter hvert som toleransen har utviklet seg har jeg fått en mer aggressiv drikkestil som gjør at føler behovet for å nå høyere promiller. Grensa mot den delen av alkoholrusen jeg ikke kjenner til har jeg dyttet for langt én gang, så nå bare tøyer jeg den forsiktig i stedet. Hvis jeg skal nå det punktet runder jeg nok 2.0 i promille og vel så det. På en kveld gjorde jeg det ved å drikke 3,5 liter øl og 3 jägershots.
For meg har stemningen/mentaliteten rundt meg veldig mye å si. Jeg liker aldri å være mye mer edru enn alle rundt meg, men heller ikke mye mer drita, om du skjønner. Ved noen annledninger er det ganske allright å være sjanglefull, men andre ganger kan jeg tenke "Oiiii.. nå ble det litt mye!". Jeg tror faktisk ikke det er mengen jeg drikker som er avgjørende, men mere dagsformen og humøret.
18 øl da snakker vi god formen
Om jeg skal feste, og stikke ut på byen etterpå, går det som regel med 3/4 flaske vodka. Dette for at jeg kan drikke en moderat mengde på byen senere, da jeg har en tendens til å være altfor tørst når jeg drikker.

Noen ganger når jeg drikker eksempelvis mengde over, kan jeg bli svinete full, mens andre ganger er det bare nedtur for at kvelden er omme og jeg føler meg edru. Eneste likheten hver eneste gang: Hangover!

Med andre ord, ingen fasit svar på spørsmålet til TS...
Som nilsern sier så kommer det helt an på formen og humøret. Men skal jeg svare noe så må jeg si rundt 6 halvlitere og kanskje et par shotter med noe sterkt i delt utover kvelden, en promille på ca 1,01 ifølge promillekalkulatoren. Akkurat nok til at jeg kjenner rusen men heller ikke så mye at jeg blir bakfull.

Men det er det ikke alle som er enig i, feks kompiser som maser om at jeg må drikke mer da blir jeg irritert å ender opp med å drikke mindre en planlagt :P
Jeg drikker alltid opp en 0,7 med Captain Morgan før jeg stikker på byen i hvertfall. Mange forstår ikke hvordan jeg klarer det for jeg er liten i høyde og veier kun 64 kg. Drikker alltid 2-3 0,4 med øl på puben før det bærer avsted til nachspiel før jeg lemper innpå resten til jeg sovner.
Så nå for meg at noen tar dette litt for bokstavlig og drar med seg en promillemåler på fest for å avbryte samtaler med "To sekunderrrrr. Jeg må sjekke promillennnnn.. *beep beep bop* Jæææææ, 1.0473 er braaaaaa! Hæla i takeeeeeet! Woop woop!" Nørdibørdi
Sitat av nilsern Vis innlegg
Så nå for meg at noen tar dette litt for bokstavlig og drar med seg en promillemåler på fest for å avbryte samtaler med "To sekunderrrrr. Jeg må sjekke promillennnnn.. *beep beep bop* Jæææææ, 1.0473 er braaaaaa! Hæla i takeeeeeet! Woop woop!" Nørdibørdi
Vis hele sitatet...
Årets.
Digital nomade
trippy's Avatar
0.7-1.3 ish. Mer en det da blir det fort krøll.
Vet ikke hvordan promillen ligger, men ettersom jeg er liten av vekst og ikke tåler så veldig mye er jeg fornøyd etter 2 eller 3 halvlitere med øl. Synes ikke det er godt å bli dårlig pga. alkoholen.
6 øl, det er da jeg klarer å oppføre meg fint og ha det hyggelig med venner.
Men nå er det jo litt gøy å være drita full noen ganger, for så å høre fra andre om alt du gjorde .
Den ligger vel på rundt ei kasse pils eller ei helflaske, alt deretter er bare cruisekontroll og morsomt
Jeg trives best etter å ha drukket 8-10 øl og noen shotter. Dette blir på 5-6 timer altså.
Ifølge promillekalkulator.no får jeg 4,5-5 i promille, det kan ikke stemme? Det er jo dødelig
jente på 60kg foressten
Sitat av Lampropeltis Vis innlegg
Jeg trives best etter å ha drukket 8-10 øl og noen shotter. Dette blir på 5-6 timer altså.
Ifølge promillekalkulator.no får jeg 4,5-5 i promille, det kan ikke stemme? Det er jo dødelig
jente på 60kg foressten
Vis hele sitatet...
Damn jente. Du drikker bra til å kun veie 60kg.