Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1009
Min bipolare fortid inneholder misbruk av tilstrekkelige typer dop, men det er på vei ut av livet mitt, kan gi det noen år nå.

Siden jeg har en umenneskelig døygnrytme så har det vert mye om og men med legen, prøvde melatonin, men proffessoren i psykiatri sa jeg brukte det feil. Nå fikk jeg en 30pak 7,5mg Imovane som han rådet meg til å passe bruket på. Siden jeg har tatt en del av dette før og vet at det kan være koselig å sluke 8-9 stykker med god jazz i bakgrunnen vet jeg også at det er misbruksmateriale. Er dette sterkere enn svake benzoer?

Det jeg lurer på med dette er hvor mye bruk som skal til for å bli avhengig av dette før det går inn i en oppblåst tornado av panikkangst, tvangstanker, svette og en puls som føler at en skal sprenge (type heavy valium, rivvo, benzo-avhengighet)?

Jeg tok 4 stk for å endelig kunne sove(og kose meg litt i en feiring av at det ble søvn i natt) dersom jeg har gjort det før, leste litt opp i fellesskatalogen og fant ikke en interessant dialog på det som jeg gjerne kunne ønske å finne her.

Thx på forhånd, freaks.

Lenge siden jeg brukte nff, så jeg glemte at alt jeg lurer på mest sansynligt ligger her et sted.

Lenge siden jeg brukte nff, så jeg glemte at alt jeg lurer på mest sansynligt ligger her et sted.
Sist endret av Dusjkabinett; 4. februar 2015 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.