Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1460
Spørsmålet mitt er: kan man stole på norske nettsider som selger steroider. Jeg sjekket opp adressen til noen av disse sidene, og jeg fant 1 som lå rett ved sidna "spesialenheten for politisaker"

Og om dere har noen legit sider dere vet om, er det lov å sende disse i pm? Ja jeg er over 18 år og vet hva jeg begir meg ut på





Admin, om dette er imot deres regler og dere velger å slette denne tråden vil jeg gjerne ha en pm med grunnlag for slettingen. Dette er fordi min forje tråd ble slettet
Nei. Det er ingen Norske nettsider som selger steroider eller annet dop heller. Finner du en slik side med .no er det bare svindel.
Joda på hb så er det linker til hvertfall en norsk side. Begynner på a, tørr ikke skrive mer
Det er ingen forskjell på no og com annet enn at det er enklere å ta beslag i norske domener samt at du må benytte noen andre sin ID når du kjøper og betaler for domenet.
Tips, kom i kontakt med noen på en kryptert mail, istedet for å handle på en shady nettside.

Toveis-kommunikasjon er alltid bedre en enveis-kommunikasjon.
Generelt vil jeg si sidene er til å stole på, order sprer seg fort om noen selger tull og det vil ikke vare langsiktig.

Den siden du refererer til på A er ikke norske egentlig og de vil gi seg snart.
Sist endret av DrPerception; 28. februar 2019 kl. 14:45.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Det er ingen forskjell på no og com annet enn at det er enklere å ta beslag i norske domener samt at du må benytte noen andre sin ID når du kjøper og betaler for domenet.
Vis hele sitatet...
Må ha et org nr i breg
Sitat av 420master Vis innlegg
Må ha et org nr i breg
Vis hele sitatet...
Nei, privatpersoner kan også registrere opp til 5 .no domener.