Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2091
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Tørnikke å logge inn. Handlet mye dere før og hr en dopingsak på meg.

Men lurer på om de er safe.


Noek som har handla på melabutiken? "ja butikk med en k
Sidene er åpen ja. Aldri hørt om melabutiken.
Forstår heller ikke hva du mener med safe. I forhold til scam bør du helst handle av godkjente selgere på roid*** for på hush**** er admin korrupt. Hush er den svenske børsen. I forhold til politiet må du enten ha ekstremt uflaks eller være et totalt brødhode for å bli tatt(f.eks prøve bestille over PM og ikke via kryptertmail)
Sist endret av DrPerception; 2. februar 2019 kl. 13:55.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Ble tatt pga helt andre ting hvor det endre opp med en rassie de ikke hadde lov til å gjennomføre.
Har handlet der selv flere ganger, men har aldri fått noen konsekvenser.
Ikke en gang etter at hele gjengen ble tatt.

Man kan selvfølgelig ikke si noe sikkert, men det virker ikke som om det er i politiets interesse å ta brukere som kjøper et par glass i ny og ne, men at de heller fokuserer på storkarer som selger for millioner og deretter hvitvasker pengene ved å investere i f.eks. eiendom og private foretak.
Ref. "dreams" og vennene hans.

Bruk hodet og benytt deg av de sikkerhetsbarriærene som er tilgjengelig så går det nok bra.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Etter disse store gutt på rogalsnfet ble tatt og de hadde lagret kundelisternsp var det utrolig mange brukere som fikk onkel på døra. Dette var rett etter forbudet kom og tenker politiet gjorde dette for å sette en standard å vise hva slags holdning de har til doping.


Men jaja mange små triks så man ikke blir tatt. Meb grunnen jeg tenkt e om den var safe var mest for å ikke bli scamma da. Det er jeg mest redd for.
Anonym bruker
"Tom Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å heller finn deg en lokal selger istedet for å kjøpe overpriset bol på hush. Det har vært mye fram og tilbake der de siste årene og.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Fikkn50-60% av listepris der, men de gutta er borte. Men enig.

For å. Å. Være. Ærlig i min situasjon i livet betaler jeg gjerne dobbel pris på det lille jeg skal ha for å slippe å ha noe med det lokale bolemiljøet å gjøre.

Det kan fort lønne seg økonomisk i lengden hehe.
Du har jo dnmno siden også. Er vel et par der som har oljer som interesse