Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1377
Hei!

Jeg ble for en god stund siden tatt for bruk av cannabis. Jeg hadde pisset positivt og så derfor ingen grunn til å prøve å lyve. Tilsto å ha røyket, og samtykket til alt fra forelegg til urinprøvekontroll.

Spørsmålet mitt er; hvor lang tid vil det ta før jeg får et forelegg/brev fra politiet i posten? Og evt hvor lang tid kan det gå før jeg kanskje ikke får noe i det hele tatt?

PS: Hvis dette er feil sted å poste tråden beklager jeg, og den må gjerne flyttes!
Sist endret av tyrontheunicorn; 7. april 2014 kl. 10:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Ikke godt å si, du kan regne med at det kommer å biter deg i ræva når det passer dårligst.

Sånn hvis jeg skal gjette: kanskje ett halvt år eller noe, kommer an på hvor mye politiet har å gjøre der du bor.
det kan ta alt fra 1 månde til et halvt år,sikkert lengre enn det også
Ingen fasit på når du kan høre fra de. Eneste du kan med sikkerhet si er at du vill få høre med de..
Men thats the name of the game.