Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2978
Hei alle sammen.

Jeg har tenkt å installere en keylogger på PCen vi har i klasserommet. Problemet er at jeg prøvde å installere keyloggeren på bestemoren min sin PC først (ingen spørsmål), bare for sikkerhetskyld, og da fant antivirus programmet filen med en gang. Jeg vet ikke om noe antivirus på PC i klasserommet, mens siden den har Windows tipper jeg den har antivirusetprogrammet som følger med. Problemet er at jeg ble ganske skremt da jeg så at den slo seg av, og en melding med noe som "windows is turning of the computer so you do not loose any data" dukket opp. Jeg ble skikkelig skremt siden dette her ikke er min PC. Det jeg er redd for, er at denne meldingen skal dukke opp på PCen i klasserommet, og at den slår seg vrang og jeg får nedsatt i oppførsell.

Noen tips? Jeg brukte forresten en filebinder for å binde sammen et bildet og keyloggeren.

Og hvis noen har litt erfaring med keylogging, snapping av passord opp e.l. hadde det vært hyggelig om du delte det med meg.

Takk
Hvis du har fysisk tilgang til pcen så kan du vel gjøre ett unntak i virusprogrammet, hvis det i det hele tatt er noe. Vet at på vår skole er det ca 300-400 pcer og ikke ett eneste virusprogram

De har heller ikke noe bevis for at det er du som installerer keyloggeren, så nedsatt i oppførsel tror jeg ikke blir aktuelt. Var noen i min klasse som åpna en stasjonær og nappa ut prosessor, ram og harddisk. Disse ble jo såklart mistenkt når pcen ikke skrudde seg på, men uten beviser kan de nesten ikke gjøre noenting.
Trådstarter
2 0
Går det an å skru av antiviruset permanent? Isåfall hvordan
Sitat av HiDDENg8 Vis innlegg
Går det an å skru av antiviruset permanent? Isåfall hvordan
Vis hele sitatet...
Haha må le...
Viss du ikke vet det forslår jeg at du dropper hele greia.

Hvorfor vill du spionere på klasse kamerater? Viss du greier å gjennomføre den brilliante planen din håper jeg at noen andre merker det og gir deg en lærepenge.
Sist endret av Crazy_Bitch; 14. april 2014 kl. 07:09.
Du trenger forrestn ikke en binder for å installere en keylogger når du har fysisk tillgang til en pc. Du bruker en binder når du skal lure andre til å installere keylogger på sin egen pc, ved at du feks. sender dem en fil du har binda keyloggeren med. (Ikke bruk en bildefil da dette kan virke veldig mistenksomt) Er og større sjangs for at filen blir oppdaget av antivirus da det er vanskelig å få tak i en undetecta binder.
Alt av ukjente enheter og slikt ting som blir koblet til en PC som ligger i skolen/fylkets nettverk, blir sporet og overvåket 24/7. Ja, 24/7!
Jeg er ansatt i IKT avdelingen på en Videregående Skole, så jeg vet dette. Anbefaler deg på det STERKESTE og gi opp det du tenker på å gjøre. Kan garantere deg 110% at du kommer til å bli tatt for dette(gjorde noe lignende selv med ett uhell, og ble tatt for det). Jeg hadde min egen keylogger på en USB, også skulle jeg ta ut et tekstdokument fra USB'en, også vips, så ble keyloggeren detected!

Fikk ingen konsekvenser ettersom jeg forklarte og visste oppsettet til den, slikt at de så det ikke var noe til skade for andre. Men allikevel! STOPP!!
Når du først skal lage et lite helvete, hvorfor ikke bare fikse en FUD RAT? Les deg litt opp om det, og du kommer til å sikle over mulighetene det gir deg.
First off: Veldig dårlig idé... Antivirus til mest sannsynelig oppdage alt du finner på nettet, så du må i så fall skrive den selv, hvilket det virker som du ikke har kompetanse til. Konsekvensene er heller ikke så små, ofg du bryter skolens reglement og kan miste pc, internett, og nedsatt. To tre dagers utvisning er heller ikke usannsynlig hvis du bruker infoen du snapper opp.

Hvis du er villig til å putte penger inn i dette så kan du heller vurdere noe ala denne. Det installerer ikke noe på pc-en så ser ikke hvorfor den sal bli oppdaget. Med mindre noen studerer bakside av pc-en så vil de ikke se den, og mange vil kanskje også tro det er en form for adapter. Uansett anbefaler jeg deg å la ideen ligge.
Sitat av jonastheman Vis innlegg
Har gjort noe lignende selv, måtte gå litt hardere tillverks da vel og merke. Det jeg gjorde var å cleane passordet til Administrator på datamaskinen, (How to). videre måtte jeg endre verdien til anti viruset (trendmicro), så innstallerte jeg keyloggeren, satt den på selvdestruering etter 5 dager. Da hadde jeg et lite tidsrom hvor jeg kunne hente loggene. Det hele resulterte i at jeg sitter her med full kontroll over 3 av lærerene sine fronter brukere. Dette har jeg utnyttet til min fordel, og passer hele tiden på å ha 4-5 anmerkninger, og ingen skulk i fraværet. Jeg har sagt passordene til mange av vennene mine, så flere blir innvolvert, og sansynligheten for at de kan bevise at jeg er hjernen bak det hele blir betydelig mindre.

Skulle jeg bli misstenkt er planen at jeg ikke skjønner noe av hva som har skjedd, og jeg har også registrert at andre har fått fjernet sitt fravær og sine anmerkninger.
Vis hele sitatet...
10 tegn...