Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 8666
Hei alle freaks!

Hva kan man se etter for å vite at man får bra MDMA? Det er jo vanskelig å vite før man ha testet, men om noen vet om de typiske kjennetegnene på at det er bra kvalitet.
Er nesten umulig å si, men brune krystaller bruker å være bra utifra min erfaring.
Beste måten å se om du har fått god MDMA er å prøve den selv, eller kjøpe et test kit
Den aller, aller beste emmaen jeg har testet er helt rød og blank, ser nesten ikke ekte ut. Så det varierer mye, og jeg tror ikke utseendet har så altfor mye å si når du først vet at det er ekte MDMA.

Enkleste er å ta en liten/medium dose (hvis du har erfaring og vet hva en liten dose er for deg) og teste det ut.

God tur!
Sitat av tyrontheunicorn Vis innlegg
Den aller, aller beste emmaen jeg har testet er helt rød og blank, ser nesten ikke ekte ut. Så det varierer mye, og jeg tror ikke utseendet har så altfor mye å si når du først vet at det er ekte MDMA.

Enkleste er å ta en liten/medium dose (hvis du har erfaring og vet hva en liten dose er for deg) og teste det ut.

God tur!
Vis hele sitatet...
Rødfargen kommer som regel av at det er smuglet i vinflasker (billig rødvin) og så blir vinnen dampet bort når det er smuglet frem

Uansett; det er helt umulig å se direkte på mdma om hvordan kvaliteten er, men jeg har aldri opplevd å få noe dårlig (har alltid kjent til en viss grad de som selger, og det hjelper nok veldig på sjansene for å ikke få havsalt )

Brunfargen som nevnes er et biprodukt av syntesen, men det er likevel et bra tegn på at det faktisk ER MDMA og ikke noe annet. Jeg har forklart i en annen post her på forumet hvorfor det blir brunt, men kort fortalt er det fordi de er livredde for å miste MDMA, så heller litt biprodukter fra syntesen enn ren MDMA.

Den eneste måten å være 100% sikker er å teste det med MS-GC, ez-test og lignende vil slå ut på alt som er OK.

Et dårlig tegn er hvis det er knust til fint pulver..da kan det blandes med mye rart, og det er ingen gode grunner til å gjøre det så man kan anta at det er noe ugler i mosen her..

Ellers har jeg sett i alle fall 3 typer på ganske kort tid i Oslo, og alle er bekreftet som "bra" av folk som har prøvd det. "Bra" kan være alt fra ca 70-90% rent MDMA-HCl
Har egentlig aldri prøvd noen krystaller som ikke er gode(lav styrkegrad), men en ting man kan huske på er at om krystallene har fått en gulfarge så er det nok mest sannsynlig bk-mdma, dog vet jeg ikke hvor vanlig det er her til lands.
Sitat av Knarq Vis innlegg
Har egentlig aldri prøvd noen krystaller som ikke er gode(lav styrkegrad), men en ting man kan huske på er at om krystallene har fått en gulfarge så er det nok mest sannsynlig bk-mdma, dog vet jeg ikke hvor vanlig det er her til lands.
Vis hele sitatet...
Tror du tar feil her, veldig vanlig med gulaktig-mdma, prøvd gul mdma flere ganger aldri vært bk-mdma (Methylone). Methylone kommer som regel i hvitt pulver og fungerer ganske annderledes enn mdma etter min erfaring, en kjedlig lillebror, minner mer om metamf.
Sist endret av wintip; 1. april 2014 kl. 20:43.
Anbefaler å teste alt man kjøper, selv om det er fra sikre kilder. Det er ikke noe poeng at kroppen skal være testobjekt. Et testkit er billig og bidrar til økt sikkerhet

Sitat av wintip Vis innlegg
Tror du tar feil her, veldig vanlig med gulaktig-mdma, prøvd gul mdma flere ganger aldri vært bk-mdma (Methylone). Methylone kommer som regel i hvitt pulver og fungerer ganske annderledes enn mdma etter min erfaring, en kjedlig lillebror, minner mer om metamf.
Vis hele sitatet...
Stemmer bra med min erfaring også.

Har to forskjellig partier med gulaktig MDMA liggende, og begge er testet med EZ-test med kun utslag på MDMA.
Tror ikke fargen skal ha noe si. Har testet grå, hvit, rosa aktig, brun, lysegrønn aktig osv... kan ikke si jeg har merket ekstreme forskjeller.
Men etter erfaring så er ikke pulver like bra som krystaller, men det kan jo selvfølgelig variere det også.
Sitat av Antagonist Vis innlegg
Rødfargen kommer som regel av at det er smuglet i vinflasker (billig rødvin) og så blir vinnen dampet bort når det er smuglet frem

Uansett; det er helt umulig å se direkte på mdma om hvordan kvaliteten er, men jeg har aldri opplevd å få noe dårlig (har alltid kjent til en viss grad de som selger, og det hjelper nok veldig på sjansene for å ikke få havsalt )

Brunfargen som nevnes er et biprodukt av syntesen, men det er likevel et bra tegn på at det faktisk ER MDMA og ikke noe annet. Jeg har forklart i en annen post her på forumet hvorfor det blir brunt, men kort fortalt er det fordi de er livredde for å miste MDMA, så heller litt biprodukter fra syntesen enn ren MDMA.

Den eneste måten å være 100% sikker er å teste det med MS-GC, ez-test og lignende vil slå ut på alt som er OK.

Et dårlig tegn er hvis det er knust til fint pulver..da kan det blandes med mye rart, og det er ingen gode grunner til å gjøre det så man kan anta at det er noe ugler i mosen her..

Ellers har jeg sett i alle fall 3 typer på ganske kort tid i Oslo, og alle er bekreftet som "bra" av folk som har prøvd det. "Bra" kan være alt fra ca 70-90% rent MDMA-HCl
Vis hele sitatet...
Det var fint å få klarhet i! Selvom det ikke har noe å si for effekten, så ser det ihvertfall lekkert ut.. Hehe :-)
It's me bitches
37 6
http://www.eztest.com/

Test krystallene, så ser du fort om det er mdma eller ikke.
Finnes dog en del rc-stoffer som ligner på MDMA..
so better know your dealer.
Sist endret av Snufsa; 1. april 2014 kl. 23:04.
Får du krystaller så er de sjeldent utblandet, det er pulverformen det er størst sjanse for.
såvidt jeg har skjønt er det umulig å se på stoffet hvor rent det er, uansett om det er krystaller/pulver/piller.
Eneste måten å finne ut om det er MDMA i stoffet eller noe annet, er å teste den med en testkit. Da får du vite ja/nei om det er MDMA. Men du får ikke vite % renhet av en slik enkel test.
Det har derfor egentlig ikke en dritt å si hvordan det ser ut. MDMA er kun et kjemikalie de kan putte på/gjøre om til hva som helst omtrent. Brune krystaller betyr kun, såvidt jeg har skjønt, at de ikke har vaska krystallene godt nok, som gjør at de blir mer brune enn de egentlig skal være.

Største farene er vel å få MDMA blanda med noe anna random shit, eller at du får PMMA etc. Derfor er det viktig å teste produktet, det er verdt det.

Anbefaler også å sjekke ut Bluelight, hvor de har mange mye nyttig info rundt ecstasy med mer.

Kode

www.Bluelight.ru
Sist endret av Dagdriver; 2. april 2014 kl. 22:05.
Den beste mdma er faktisk hvit. Men den er veldig vanskelig å få. Faktisk som med alle drugs det er ikke mulig å si om det er bra så lenge du ikke tester
Sitat av Ferakk Vis innlegg
Den beste mdma er faktisk hvit. Men den er veldig vanskelig å få. Faktisk som med alle drugs det er ikke mulig å si om det er bra så lenge du ikke tester
Vis hele sitatet...
Har tatt mer dårlig hvit mdma enn jeg har tatt brun mdma, så tror ikke farge har så mye å si. Går fint ann å buffe ut krystaller også.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Har tatt mer dårlig hvit mdma enn jeg har tatt brun mdma, så tror ikke farge har så mye å si. Går fint ann å buffe ut krystaller også.
Vis hele sitatet...
Lite trolig, men det KAN hende han sikter til noe slikt:



Det er "hvit mdma", dog i ekstremt fin pulverform og ikke rekrystallisert. Dette er laget av en kjemiker for hjemmebruk og er nok langt bedre enn "alt" du får på gata, uavhengig av farge Sjansen for å komme over det er ca 0, men som sagt... er man bestekompis med en Walter White, så kan man få topp kvalitet "hvit mdma".

Dette var mer som en tilleggsopplysning, og jeg støtter deg ellers i at farge ikke har så mye å si. Det skal ekstremt lite forurensing til for å gi mye farge til krystaller, så om man har 1% med noe brunt (reagenter som ikke har reagert) i og rekrystalliserer så blir det brune krystaller. Farge sier lite/ingenting om renhet, men farmakologisk fremstilt MDMA ser ut som på bildet, et hvitt pulver uten farge eller lukt...