Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1168
hei, har en gitarforsterker som jeg lurte på om jeg kunne bruke som utgangspunkt til ett musikk anlegg på rommet, forsterkeren er en Riot GC-20, og rommet er 8 kvadrat, hva mer trenger jeg til anlegget? maks pris 2000kr
Det vil nok ikke gi noe godt resultat nei. Gitarforsterkere er lagd for å prosessere signal fra en elektrisk (eller i noen tilfeller akustisk) gitar. Helt andre signaler mtp EQ og frekvenser enn en lydkilde fra CD/LP/digitale filer av ferdig mikset materiale.
Det er bare å droppe kompis, dessverre. Spar litt mer penger og gå til innkjøp av noe som faktisk fungerer. Hvis du ikke vil føye deg i rekken av "logitech rockers", ta en titt på hifiklubben eller andre musikkdetaljister. Og for guds skyld, ikke engang SE PÅ ting som skriker "watt watt watt". Hvis du er oppriktig interessert i litt god lyd, ta en tur innom nettop en ordentlig musikksjappe for gode tips og råd. :-)